Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 10:37   #61
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg fikk 185 poeng. Akkurat passert kvinnelig hjerne. Men jeg kan lukeparkere, multitaske og er nok et følelsesmenneske ja. Lese kart er jeg også helt grei til, men himmelretninger sliter jeg med. Men jeg vil også sitte midt i salen på kino. Hva har det med kvinne eller mann å gjøre da?

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 10:38   #62
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

145 - mot maskulin .

Jeg også

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:07   #63
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

175

Både mannlig og kvinnelig hjerne
Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner.

Mystisk test.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:09   #64
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg nekter fremdeles å ta en test hvor jeg må svare "vet ikke" på spørsmål jeg har et klart svar på!

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:13   #65
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Havnet i mellom og irriterte meg også over kino spørsmålet, man sitter da i midten om man kan velge.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:14   #66
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

235.
Kvinnelig.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:15   #67
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Sitat:

Din totalsum ble: 145 poeng

Mannlig hjerne
De fleste menn skårer mellom 0 og 180 poeng, og de fleste kvinner mellom 150 og 300. De som har en typisk maskuling hjerne, skårer som regel under 150. Jo nærmere 0 de kommer, desto mer maskuline er de, og desto høyere vil testosteronnivået deres antagelig være. De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert. Jo nærmere 0 de kommer, desto dyktigere er de til å prosjektere kostnader og forutsi utfallet av statistisk data, praktisk talt uten å la seg påvirke av sine følelser. Poengsummer i området under 0 er sterkt maskuline, og forteller at store mengder testosteron var til stedet på tidlig stadier i fosterutviklingen. Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.



Men det var en del underlige spørsmål da....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:22   #68
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

130, og irriterer meg skikkelig over elendige svaralternativer. Såklart jeg slår av lyd på TV/radio når jeg snakker i telefon, ikke fordi jeg ikke kan snakke i telefon og høre på radio samtidig, men fordi det ikke er spesielt høflig å gjøre det. Og kinosalen? Jeg vil sitte i midten!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:25   #69
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

135 poeng. Men jeg kan ikke helt skjønne at testen tester det den skal teste.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:37   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

135. Men det var en skikkelig dårlig test.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:48   #71
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

195 damepoeng, 130 mannepoeng.
Er jeg da på vei til å bli litt lesbisk dame, eller litt homofil mann?
Her hadde det nok passet med Vet Ikke som svar...

Dum test.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 12:22   #72
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

225 poeng og kvinnelig hjerne. Men, jeg kan lese kart og lukeparkere.

Samme her - alt sammen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 12:34   #73
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg skulle visst vært mann, eller noe. 135 poeng. Jeg skjønner ikke helt hvordan det gikk til, jeg kan lukeparkere, men foretrekker å la være og stemte deretter, jeg har ikke retningssans for fem flate øre, men kan lese kart om jeg må og så suger jeg på multitasking. Jeg er sånn som skrur ned radioen når jeg må kjøre på uvante steder og går helt i meltdown om jeg ikke har Kontroll™ hele tida. Og så sitter jeg midt i salen på kino.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:35   #74
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg har aldri tenkt over at jeg burde ha noen spesiell preferanse til om jeg sitter til høyre eller venstre i kinosalen forresten, burde jeg det?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:50   #75
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

170 poeng og omtrent som forventet.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:56   #76
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

145 poeng

  Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 15:01   #77
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

95 poeng, pfft.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 15:11   #78
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av Esme


Og så ble jeg så irritert over spørsmålet om plass i kinosalen, hvor vil du sitte, høyre, venstre, spiller ingen rolle og vet ikke som alternativer!?

Hallo, man sitter da i midten! Der måtte jeg svare "Vet ikke" som en annen idiot. Grmf.

Ditto jeg fikk 155 og sitter midt i kinosalen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 15:25   #79
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Men altså. Vi femogåttiere - vi har da altså lesbiske tendenser?



Er det lesbiske tendenser som i innenfor eller veldig langt utenfor fantasilandskapet til Mauser? :vurderer om jeg er fornærmet:

  Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 15:52   #80
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men altså. Vi femogåttiere - vi har da altså lesbiske tendenser?

Jeg tror jeg må få mannen til å ta denne testen også. Hvis han får mer kvinnelig hjerne enn meg, hva vil det si, tro? Eller kanskje jeg, som femogåttier, egentlig er en homofil mann?

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no