Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfashion

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 15:46   #61
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion

Kjempebra og artig skrevet. Tror du har truffet mange på kornet.

MEN du glemte politikk: "Alle hater" FrP.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:57   #62
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg måtte inn på Start og ta testen:


Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:58   #63
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Politikk og rettskrivning hører hjemme i det kjedelige avsnittet med refleks og redningsvest.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:59   #64
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfashion

Glitrende, Ru.

Hva med Kitchen Aid? Det har jeg nettopp kjøpt etter diverse tråder her.

Av huslige sysler er det matlaging som står høyt i kurs, ikke vasking og renhold.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:01   #65
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Åjah! Kitchen Aid har jeg glemt!

:gidder ikke lenger å oppdatere HI:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:03   #66
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfashion

Ja, og så er Colin Firth den våte drømmen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:07   #67
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Ååååh! Hvordan kunne jeg glemme Colin Firth, Mr. Darcy og Lord Peter?

Enhver film med Colin Firth i våt skjorte er en høydare.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:16   #68
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den finnes visst fortsatt.

Bedømmelse:

Gratulerer, du er den fødte FP-er! Her var det ikke mye forbedringspotensial. Du vil nok stortrives og få mange nye venner.
6.45% har landet på denne bedømmelsen.




Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nja, det er nok en del her som vil mene at det er litt lite miljøvennlig.



Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Dessuten boikotter vi vel Nestlé?



Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Man har da ikke Nespresso, men kaffemaskin fra Krupps.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:10   #69
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forumfashion

Måtte bare ta testen da... Svaret var forøvrig forutant..

Resultat: Er du en typisk Foreldreportalen-bruker?

Bedømmelse:
Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.
29.55% har landet på denne bedømmelsen.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:40   #70
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Måtte også ta testen:
Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

..Lære meg å leve enda riktigere...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:41   #71
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den finnes visst fortsatt.

Vittig.
Er det virkelig andre enn fp-medlemmar som har svart?

Mitt resultat:
Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?
59.01% har landet på denne bedømmelsen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:46   #72
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Joda, eg mistenker alle vaksne med klær frå OM her i bygda for å vere aktive her. Det same med foreldre av barn med klær frå Katvig, Nøstebarn, Molo eller barn som sitter bakovervendt lengre enn eitt år.

Jeg vet ikke helt hvordan OM-klær ser ut. Har sett bilder her inne, men jeg tror aldri jeg har gjenkjent et OM-plagg RL. Derimot har jeg en nabo med El-Naturalista-sko og unge med tøybleie. Lurer på om hun er her?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 18:52   #73
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfashion


Herlig tråd!
Jeg stiller med El nat og Desigual til meg selv og et barn med Katvigkolleksjon.
Jeg skulle ønske jeg hadde råd til mange Desigualkjoler og kåper, de er så fine, meen jeg visste av både Desigual og pause cafe før det ble snakket om her inne (eller før jeg fikk med meg at det ble snakket om er vel mer riktig. ) El naturalista derimot, har jeg plukket herfra.
Drikker ikke Nespresso, synes rett og slett det er en sånn rar smak i den at jeg gav opp hele skiten. Sikler nå på en annen kaffemaskin, men det får bli ved en senere annledning.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:10   #74
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg måtte ta den. Resultat: Gratulerer, du er den fødte FP-er! Her var det ikke mye forbedringspotensial. Du vil nok stortrives og få mange nye venner.
6.38% har landet på denne bedømmelsen.

Selv om jeg sa at OM klær var fæle.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:26   #75
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Forumfashion


Må innrømme at jeg har kjøpt zumba DVD men har ikke prøvd det ennå

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:31   #76
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg måtte også ta testen:

Bedømmelse:

Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

59.15% har landet på denne bedømmelsen.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:40   #77
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av LilleRu

Slankeoperasjoner derimot, kan man vel nesten påstå at har blitt en hit, men det er mulig Aleris har sendt en eller annen inn her som undercover agent eller noe?

Jeg må jo selvsagt kommentere denne. Det er vel omtrent seks-sju stykker som har gjennomgått et sånt inngrep. Hadde du heller tatt med batteridrevne sexleketøy hadde du nok truffet ti (om ikke hundre) ganger så mange FP-brukere.

  Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:45   #78
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jammen Ruen da - du glemmer at vi er fashion på innsiden også? Av huet that is?

For vi ser da ikke på TV. Næsj. Noen få avvikere ser på NRK på fredagskvelden og sånn, men ellers laster vi ned. Nye serier som er trendy og kult i Utlandet og annerledes og sånn, og oppbevarer dem på spillkonsoller mellom visningstidspunkter.

Og så leser vi selvsagt. Sånne årdentlige bøker. Chic-lit (som i fransk chic) - ikke chick-lit.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 20:33   #79
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

For vi ser da ikke på TV. Næsj. Noen få avvikere ser på NRK på fredagskvelden og sånn, men ellers laster vi ned. Nye serier som er trendy og kult i Utlandet og annerledes og sånn, og oppbevarer dem på spillkonsoller mellom visningstidspunkter.

Og så leser vi selvsagt. Sånne årdentlige bøker. Chic-lit (som i fransk chic) - ikke chick-lit.

Så sant, så sant.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 20:41   #80
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Bedømmelse:

Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?
59.03% har landet på denne bedømmelsen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no