Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-14, 08:32   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Jeg reiser til London i morgen fra Rygge. Flyet går 18.45, og jeg ser at det er satt opp buss fra Oslo som skal korrespondere med denne flygningen, klokken 15.35. Jeg ser at denne bussen har samme avgang de andre dagene i uka også, så jeg blir litt skeptisk. Er det ikke veldig mye kø mot Rygge en fredag ettermiddag, så burde ikke bussen gå litt tidligere da? Er det noen fare for at bussen blir for sen?

Hva er deres erfaring?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 09:09   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg reiser til London i morgen fra Rygge. Flyet går 18.45, og jeg ser at det er satt opp buss fra Oslo som skal korrespondere med denne flygningen, klokken 15.35. Jeg ser at denne bussen har samme avgang de andre dagene i uka også, så jeg blir litt skeptisk. Er det ikke veldig mye kø mot Rygge en fredag ettermiddag, så burde ikke bussen gå litt tidligere da? Er det noen fare for at bussen blir for sen?

Hva er deres erfaring?

Det bør gå fint, den går vel Mosseveien ut av Oslo? Det vil være kø ut av byen i hvertfall til Ingierstrand, men det er vel fortsatt bussfil en del av veien til tross for veiarbeid (til Malmøya?)

Om bussen bruker halvannen time er du fremme ca 1 og 45 min før avgang, og Rygge er en bitteliten flyplass.

God tur.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 09:16   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Ja, jeg har vært på Rygge en million (føles det som) ganger, men stort sett kjørt bil. Og har i alle fall ikke kjørt buss i rushtiden. De jeg reiser sammen med, skal kjøre, så jeg er litt redd for at jeg skal være stuck på bussen med billettene, mens de sitter på Rygge og ikke kommer seg av gårde. :krisemaksimerer:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 13:06   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Den går fra bussterminalen? Det tidsskjemaet der er helt uproblematisk, uavhengig av dag og uansett om den kjører Mosseveien eller E6.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 13:06   #5
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Og god tur!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 13:19   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rygge-ekspressen en fredag ettermiddag?

Bussterminalen, ja. De har jo drevet med dette i noen år nå, så jeg regner med at de vet hva de gjør.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no