Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 12:42   #41
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Jeg forventer at de som svarer telefonen er imøtekommende og gjør sitt beste for å svare på mine spørsmål. Er de usikker, og det jeg spør om er litt viktig så forventer jeg at de konferere med en lege, eller noen som er kompetente til å svare.

Jeg er veldig fornøyd med den lokale legevakten vi har, de er alltid like hyggelige og svarer på det man lurer på.

Legevakten i sentrum bruker jeg kun dersom jeg må. Ene gangen jeg var der holdt jeg på å stryke med, da jeg tydeligvis ikke var syk nok, og jeg fikk beskjed om at det hjalp ikke å syte for det var andre der som også hadde vondt. Andre gangen var jeg på legevakten med lillesøster da hun var ett år gammel. Lillesøster hadde lungebetennelse, og vi måtte vente fra kl 23:30 til kl 04 før vi fikk komme inn til lege.

Barnepoliklinikken er jeg veldig fornøyd med, og vi pleier å reise dit når barna er akutt syke.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 19:18   #42
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Når det gjelder legevakta vi tilhører må jeg ærlig innrømme at jeg ikke forventer at de kan noe. Noen ganger kan det bli tatt en blodprøve der, andre ganger gjøres ikke på kveldstid.................. (skjønn det den som kan/vil)
Har opplevd å møte de søteste og snillenste sykepleiere der, men jammen har jeg møtt noe av det sureste og "lateste" der også. (de er gjerne ikke av de yngste)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 22:56   #43
Arminius
Rookie
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 8
Arminius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Åssn går man frem for å få jobb på legevakta? Virker som jeg er kvalifisert ihvertfall..

Arminius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 00:07   #44
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Opprinnelig lagt inn av Arminius, her.

Åssn går man frem for å få jobb på legevakta? Virker som jeg er kvalifisert ihvertfall..

Sender en søknad???

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 09:39   #45
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Jeg forventer alltid av de fagpersoner jeg omgir meg med at de klarer å skaffe meg de riktige svar. De skal ikke være levende oppslagsverk, de skal kun være min åpning inn til kildene. Så når jeg ringer legevakta, forventer jeg at de svarer ut fra erfaring, bruker oppslagsverk og spør legen til råds når de er usikre.

kie sa det så bra.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 10:42   #46
Arminius
Rookie
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 8
Arminius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva forventer du at en sykepleier på legevakta kan?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Sender en søknad???

Huh, trodde det liksom skulle være så enkelt jeg... Da er det ikke spesielt aktuelt lenger..

Arminius er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no