Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-18, 19:34   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er litt sjokka, kjenner jeg. Nå er jeg nok kledd i noe som kanskje kunne passet som jule- eller bursdagsfin kjole hver dag året rundt , men å sitte i kosebukse på nyttårsaften? Hvorfor?

Jeg er også pent kledd til hverdags, men skjønner ikke hvorfor det skal bety at man ikke kan kle seg helt avslappet om man vil, selv på nyttårsaften? Hvorfor ikke?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:37   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Aner ikke, men stivpyntet blir det ikke. Er bortreist med bare en liten sekk med klær så har ikke så mye å velge mellom.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:37   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Lånte en flott kjole av min mor julaften og har planer om å bruke den igjen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:41   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Fotsid halterneck-kjole, lys gullfarget, fra en bruktbutikk i Oslo.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:44   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Vi er også på hytta, men halvpynter oss. Jeg skal ha en svart, plissert jumpsuit fra Lindex. De yngste går for paljetter og bling.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:46   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Men brått så vil kanskje en av ungene pynte seg i morgen, og da gjør vi det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 19:46   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er litt sjokka, kjenner jeg. Nå er jeg nok kledd i noe som kanskje kunne passet som jule- eller bursdagsfin kjole hver dag året rundt , men å sitte i kosebukse på nyttårsaften? Hvorfor?

Fordi det er digg å ha på?
Det er kun sosial intelligens som hindrer meg i å ha ullstillongs og ulltrøye på alle dager der det forventes pynting.
Pene klær gir meg virkelig ingen ting.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:04   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er også pent kledd til hverdags, men skjønner ikke hvorfor det skal bety at man ikke kan kle seg helt avslappet om man vil, selv på nyttårsaften? Hvorfor ikke?

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:06   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Gleden over å pynte meg og det å like å gå i kjole kom til meg i voksen alder, så jeg kan fint se for meg å aldri komme dit. Jeg liker å kle meg opp og gå i kjole, men i det sekundet jeg kommer hjem så er det "hjemmeklær". Jeg har ingen problemer med å skjønne at noen ikke har egenglede av å kle seg opp. Jeg hadde ikke det før, jeg gjorde det fordi det var forventet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:09   #30
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg tror det blir bare oss 5 her hjemme. Jeg liker tanken på ullstillongs, men jeg tror at jeg tar noe behagelig pent til middag. Et behagelig skjørt eller kjole. Jeg liker ikke å sitte i sofaen med strømpebukse, så derfor mistenker jeg at det blir enklere neddressing litt seinere på kvelden.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:18   #31
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Jøsses, du legger ganske sterke føringer her syns jeg. Du synes det er hyggelig i markere med god mat og fine klær og dermed blir det rart om andre ikke gjør det? Mange har også vært gjennom et antall romjulselskaper som krever pynting. Noen er kanskje mindre glad i å kle seg pent til alle anledninger. Det er slikt det blir en variert befolkning av. Er ikke det fint da?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:25   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Jeg har faktisk aldri følt at nyttårsaften er en festdag, vi er ikke på fest den dagen. Jeg har ikke vokst opp med dagen som en festdag, og jeg har heller ikke laget den til det i egen familie.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 20:59   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg pynter meg de nyttårsaftenene jeg er på fest. I år er jeg ikke det, og familien ble enige om å ikke pakke pentøy. Jeg tror ikke engang jeg skal være oppe til midnatt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:09   #34
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg er oppvokst med at vi pyntet oss på nyttårsaften selv om vi var hjemme, men i voksen alder har vi vel variert litt. Jeg liker å pynte meg, men nå kler jeg meg så formelt til hverdags at det er litt deilig å slippe når jeg har fri. Vi har ikke snakket om hva vi gjør i morgen, så det blir enten vanlig hjemmeantrekk (yogabukser og ull) eller årets julebordkjole, alt ettersom hva vi føler for. Siden vi kjører julemiddag tipper jeg litt pynting føles rett, med opsjon for skifting. Vi er hjemme bare oss fire, og planen er film og kos med unger.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:24   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Det er vel ikke gitt at man kan gå slik alle romjulsdagene?

Jeg føler null behov for å ta nyttårsaften som noen fest, begynner å bli ganske lei av penklær, familieselskaper og høflig konversering.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:26   #36
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Men må man pynte deg for at det skal være fest?
Jeg har feiret julaften i ullstillongs og det var kanskje Den Beste julaften.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:28   #37
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Jeg har vært i 4 romjulsselskaper... Skal bort i morgen og pynter meg, men hadde det bare vært oss hjemme, hadde det blitt veldig enkelt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:32   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Samme som julaften, gullglitrende knelang strikkekjole fra Cream, med V-hals og 3/4 lange ermer. Her er vi alle pyntet til fest, selv om det er bare familien.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:34   #39
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg er vant med at man markerer høytideligheten på nyttårsaften, med at man gjør noe litt staselig ut av både klær og mat. Selv om man er hjemme.

I år skal vi til et vennepar og da blir det en av kjolene, muligens den jeg hadde på julaften. Jeg har fått en fæl øyekatarr så det blir uten sminke gitt. :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:44   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Vi feirer på hytte uten innlagt vintervann. Det er litt gulvkaldt her. Vi fyrer i peisen, lager god mat drikker god vin, passer på å lufte hundene i god tid før midnatt og vi er mannen, søsteren min, yngstebarn med kjæreste, tre hunder og meg. Vi har fått tradisjon for å feire på hytta. Her passer det med ull, behagelige after-ski-plagg og saueskinnstøfler. Det er blitt vår nyttårsfeiring etterhvert. Vi er nøye på at champagnen er god. Kleskoden er vi ikke så nøye på.

Når vi er hjemme eller er bedt på fest nyttårsaften, pynter vi oss. Når vi er her på hytta, gjør vi ikke det.

Jeg har også vært i /hatt tre selskaper denne julen. Da har jeg selvsagt pyntet meg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no