Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-11, 20:39   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Mellomsøster skal få DS til jul. Hun er bare tre og et halvt, men låner storesøster sin innimellom og behandler den veldig fint. Vi har to spill: ett Sofiespill og Super Mario. Noen tips til hva som kan passe?

Storesøster har DSi, og jeg ser for meg at vi kjøper det til mellomsøster også. Jeg ser ikke helt for meg at 3DS er nødvendig til henne. (Og å kjøpe 3DS til storesøster og la mellomsøster arve hennes er ikke et alternativ denne gangen kjenner jeg. Hun får så å si aldri noe nytt, i og med at storesøster har vært der før henne på alle områder.)

Tar gjerne også imot tips til nye spill til seksåringen.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 20:42   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Vi har et Dora the explorer spill og det var nok litt for enkelt for frøkna her da hun fikk det når hun var fem. Jeg vil tro det er veldig fint for treåringer.

I bladet foreldre og barn var det en test her om dagen og da kom Josefine og bokstav-et-eller-annet ut som best i test. Sikkert fint for seksåringen. Vi har også kjøpt et tegnespill til frøkna, som hun skal få til jul. "Lets draw" heter det. Har ikke prøvd det egentlig, men det ser veldig morsomt ut dersom man er glad i å tegne.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 20:43   #3
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Takk for tips. Dora er i alle fall en hit som iPhone-app.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 22:08   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Nå har jeg en gutt på 3.5, men om jeg skulle kjøpt spill til han ville jeg sikkert kjøpt brannmann sam eller postmann pat.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 22:11   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nintendo DSi og spill til mellomsøster

Jeg har kjøpt et Dora spill til min 4-åring til jul.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no