Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-18, 21:15   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Kneet mitt har kranglet i fem år, og etter en rekke undersøkelser viser det seg at det ikke er noe galt med det, "det bare er sånn". Legen sier at enten får jeg venne meg til å leve med at det er vondt, eller senke ambisjonsnivået. Jeg kan prøve å trene opp musklene ytterligere, men det er ikke sikkert det gjør det bedre.

Og det som i hovedsak ødelegger er høye hæler. Jeg kan ha hæler en kveld, da hovner kneet litt opp, men gir seg etter et par dager. Men jeg kan ikke gå en hel dag i hæler, selv ikke de med god demping. Da hovner kneet voldsomt opp og blir sånn en måned, alt jeg har trent opp går to skritt tilbake og blæ.

Så jeg loffer rundt i Nikes og drømmer om Chie Mihara. Jeg kan godt opparbeide meg en viss entusiasme for eksklusive sneakers, men jeg kan ikke bruke det til alt, og jeg føler meg som en hobbit i alt mulig annet flatt.

Kan dere hjelpe meg å finne kule, elegante, flate sko med god demping? Som passer til pene kjoler, sommerkjoler, og arbeidstøy. Og bare så det er sagt; jeg hater Ecco.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no