Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til hårprodukt som får tørt, frizzy hår til å legge seg - uten å være for oljete

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-15, 20:08   #21
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Tips til hårprodukt som får tørt, frizzy hår til å legge seg - uten å være for ol

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Mitt tips var forresten bare basert på min egen erfaring, og jeg har definitivt ikke krøller! Jeg har pinne-rett hår. Men det frizzer likevel, småhår som står ut over krona. Selv når jeg har håret stramt bakover i hestehale.

Der har du mitt hår
Hva heter kremen?

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 20:31   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til hårprodukt som får tørt, frizzy hår til å legge seg - uten å være for ol

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Der har du mitt hår
Hva heter kremen?

Her er link: http://no.loccitane.com/aromachology...26.htm#s=42757

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 21:42   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hårprodukt som får tørt, frizzy hår til å legge seg - uten å være for ol

Hårkur regelmessig, stuss hver 3 måned, balsam ved hver hårvask ellers. Produktene til Marrocan oil er gode. Jeg behandler heller ikke håret med noe hårfarge eller annet som tørker det ut. Det er kanskje det som har hjulpet mest for min del.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no