Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-18, 08:19   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Og disse må jeg visst faktisk ha!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 08:42   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg syns sånne plattformversjoner av klassikere ikke er min greie. Syns originale Vans er bedre. Plattformversjonene blir ofte veldig tunge også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:20   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns sånne plattformversjoner av klassikere ikke er min greie. Syns originale Vans er bedre. Plattformversjonene blir ofte veldig tunge også.

Jeg trives ikke heller i det, men ser at det kan være kult på andre. Jeg har mange versjoner og farger av Converse.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:33   #64
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg så faktisk på dem akkurat nå og tenkte at akkurat de gikk an. Bortsett fra hudfarget lakk, da. Men så de hadde andre farger også. Og den hælhøyden der må jo funke.

Jeg signerer helhjertet Ecco-fobien, men disse var veldig OK

Mvh Medsøster med dårlig kne

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:37   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Men hvis du kan bruke Converse og Vans er det jo straks mindre synd på deg. Jeg trodde de ble for udempet?

Jeg elsker fortsatt platforms. Hilsen nittitallet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:39   #66
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og disse må jeg visst faktisk ha!

Er det Superga? De var fine

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:49   #67
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Nude of Scandinavia har hvert fall gode sko, uten fullstendig frumpy utseende.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nude Kate.jpg (33,5 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg Nude Lotta 2.jpg (45,0 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg Nude Hilda.jpg (50,5 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg Nude Peggy.jpg (48,0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg Nude Lotta.jpg (29,4 KB, 4 visninger)
__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 09:54   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hvis du kan bruke Converse og Vans er det jo straks mindre synd på deg. Jeg trodde de ble for udempet?

Jeg kan litt, men ikke daglig slik som før. Men vil ikke ha plattformversjonen for det.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg elsker fortsatt platforms. Hilsen nittitallet.

Jeg var nok mer ginger Spice.

Jeg har egentlig ikke noe problem med å finne sneakers og hverdagsko, det er de litt mer pene jeg ikke er vant med å titte i hylla for flate sko for å finne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:19   #69
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg har fine knær, men et jævlig bekken. Høye sko som er gode å gå med allikevel og som tydeligvis er vinklet på en måte som får dem til å funke er bla. Debbie. God demping, ganske mye oppbygd foran, slik at de rett og slett ikke er så høye. Sixtyseven og Nude har også gode såler, pen fasong. Et annet godt merke er Clarks. De har noen kjerringsko, men de har også noen veldig fine, og de bruker en teknologi som kalles "Cushion plus" som gir god demping. Jeg har både pumps og flere fantastiske fra Clarks originals serien, med rågummisåle og det hele. Hvis du googler Clarks originals får du mye som vil passe perfekt med tweed-stilen din. De som har litt hæl har også her så mye oppbygging at det i realiteten nesten ikke er noe.

Se her:

El Naturalista er vel omtrent det verste som finnes, rent estetisk. Og jeg ler og ler av at Maverick foreslår at du skal ha makne sko som min svigermor.

Jeg er blitt flink til å variere, så jeg går mye med joggesko og har pene sko på kontoret og bytter ikke før jeg MÅ. Ikke så gøy, men knirk, knirk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:25   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

De funker ikke, HV. Dette begynte i hovedsak på grunn av noen skoletter fra Wonders med gummisåle og god demping. Det funker ikke å sette en høy hæl i bakken, rett og slett. Debbie går ikke, Wonders går ikke, Clarks går ikke; så lenge det er en hæl.

(Noen) Bekkenplager blir faktisk bedre av litt hæl, så du er heldig der. Jeg gikk omtrent hele svangerskapet med noen espadrillos-wedges etter anbefaling fra fysioterapeuten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:29   #71
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Dette er jo en jævla tragedie.

Så aldeles føkkings boring!

:hjelpsom:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:37   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Skikkelig hjelpsom!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:47   #73
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg har faktisk et par sommersandaletter i Crocs, men de har litt høy hæl. Her er et utvalg og jeg har denne typen. De kan jeg faktisk ha uten at jeg får vondt og de er veldig myke i sålen. Men jeg bruker dem mligens bare på jobb i juli når det er litt feriefølelse. Utenfor jobb har jeg hatt dem på meg en hel del på sommeren, spesielt mye på ferie osv, men det er jo ikke akkurat festsko, men ingen skjønner at det er crocs.

Tror du at du kan ha hæler om skoen er veldig my eller går det uansett ikke med kneet?


Sist redigert av Pelen : 09-04-18 kl 11:16.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 10:50   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Sånne som disse kan kanskje funke, Pelen! Mulig de er litt høye.



Det er veldig rart, for hæl, slik som de Harriet har lagt inn funker ikke. Kilehæl i nesten samme (lave) høyde funker. Ganglaget er jo likt, men det kan jo hende det er bittelitt mer ustabilt med løs hæl, og at det setter i gang noe stabiliseringsmuskulatur som blir hysteriske.

Og jeg kan bruke hæler en kveld altså, til og med typ ikke alt for høy stillett. Men jeg kan ikke bruke hæler en hel dag på jobben.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 11:11   #75
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg henger også her, selv om jeg skjønte for mange år siden at jeg ikke kan bruke høye hæler.

Heldigvis er ikke alt med høy hæl kul heller, altså. Jeg flirte godt av damen (jenta?) jeg så på T-banen i dag, som hadde overkneetstilletthælstøvler i jeansstoff. Med åpen tå. I Oslo. Kl 08:05. I delvis slaps. Ungdommen nutildags, altså.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 15:32   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Er det Superga? De var fine

Nei, de første er Superga, disse er Vans.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 17:56   #77
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Nude of Skandinavia har veldig god såle. Selv de som ikke har plattform er gode å gå i.

Jeg har disse blå i svart. http://www.theburnslabmgh.com/bl%C3%...9-p-10402.html

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 18:36   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg har de sandalene Harriet la ut bilde av.

Hvordan går det, har du fått entusiasmen bittelitt opp?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 18:43   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Ja, litt. Jeg ser at det finnes endel ålreit utenfor hælhylla.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 19:16   #80
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nude of Skandinavia har veldig god såle. Selv de som ikke har plattform er gode å gå i.

Jeg har disse blå i svart. http://www.theburnslabmgh.com/bl%C3%...9-p-10402.html

Fikk lyst på disse.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no