Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Concealer for de "merkede"

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 13:10   #21
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Kanebo er min favoritt nr. 1.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:31   #22
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.882
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Jeg har også sett etter en god og dekkende concealer, så ble bestilling fra meg også Satser på at fargetone 1 passer meg som er lys i huden.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:23   #23
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Kanebo er min favoritt nr. 1.

Har forsøkt noen slike penner, og de dekker som regel altfor lite for meg. Det blir for tynt. Når jeg skal dekke så mener jeg dekke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:24   #24
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har nr 1 og nr 2 som jeg blander sammen. Veldig god er den, kan ikke leve uten!


Takk for tips! Nå har jeg bestilt to slike også. :lett påvirkelig:

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:24   #25
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ja da er de bestilt. Det blir nok bra. Er veldig glad i å kjøpe sminke. Det er en merkelig greie. Gir et sånt kick.

Hvor kjøpte du fra?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:27   #26
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor kjøpte du fra?

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx

Foreløpig velger jeg å tro det er originale produkter de selger, eller hur?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:29   #27
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Foreløpig velger jeg å tro det er originale produkter de selger, eller hur?

Oi, er det tvil om det? Jeg har bestilt dermalogica derfra tidligere, og de har vært like de jeg har kjøpt her i Norge. (Hvertfall tilsynelatende da). Hm.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:44   #28
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Oi, er det tvil om det? Jeg har bestilt dermalogica derfra tidligere, og de har vært like de jeg har kjøpt her i Norge. (Hvertfall tilsynelatende da). Hm.

De er rimelige, det er de, men produktene ser jo helt ekte ut. De sendes vel fra Asia et sted, og man vet jo at kopier finnes. Mannen ba meg i alle fall være litt oppmerksom på dette. Jeg har forøvrig vært fornøyd med alt jeg har bestilt, så derfor velger jeg å tro det er ekte vare.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:45   #29
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

http://eu.strawberrynet.com/main.aspx

Foreløpig velger jeg å tro det er originale produkter de selger, eller hur?

Det er det! I hvert fall alt jeg har fått derfra.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:47   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Det er det! I hvert fall alt jeg har fått derfra.

Hvordan vet du det? Kopier og originaler kan jo være tilnærmet identiske av utseende, men innholdsmessig avvike fra hverandre. Det skumle er jo om det er stoffer som ikke er bra for én.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 16:11   #31
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Hvordan vet du det? Kopier og originaler kan jo være tilnærmet identiske av utseende, men innholdsmessig avvike fra hverandre. Det skumle er jo om det er stoffer som ikke er bra for én.

De virker veldig seriøse, og produktene virker og ser helt like ut med de jeg har kjøpt i butikk. Jeg har handlet der ca 50 ganger og alltid vært fornøyd. Så det er vel akkurat like sikkert som å handle på et parfymeri vil jeg tro.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 17:03   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Hvilken fargenyanse er på HR sin, de ser litt rosa ut på bildet?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 20:14   #33
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Har forsøkt noen slike penner, og de dekker som regel altfor lite for meg. Det blir for tynt. Når jeg skal dekke så mener jeg dekke.

Har du prøvd dette merket? Det kan ikke sammenlignes med for eksempel Lancome sin. Den dekker utrolig godt for meg som er plaget av sprengte blodkar rundt nese, kviser, rødhet o.s.v.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 09:28   #34
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Helena Rubinsteins "magic consealer" er tykkere og mer dekkende enn tryllepennene.

Har du light eller medium i denne?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:50   #35
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Hm, kanskje dette er stedet å spørre. Jeg har pigmentmisfarginger i ytre øyekrok og utover mot tinningen, mest på den ene siden. Ser ut som en gammel blåveis, det er brunt og ser litt "møkkete" ut. Jeg sminker meg lite til hverdags, så det å bruke en veldig dekkende etellerannet blir veldig rart og krever jo at jeg sparkler hele ansiktet, men er det noen lure triks ifht. fargetone i det jeg bruker (rødt, grønt, gult, blått) eller et genialt produkt som jeg kan dekke et område med samtidig som det ser så naturlig ut at det ikke forplikter til mer helhetlig sminking?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 17:05   #36
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Jeg er fullstendig avhengig av concealeren til Clarins - Instant light Perfect touch. Den er også i "pennform", men dekker veldig bra. Jeg har bla et arr i pannen og på ene øyebrynet som dekkes veldig bra.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:58   #37
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hm, kanskje dette er stedet å spørre. Jeg har pigmentmisfarginger i ytre øyekrok og utover mot tinningen, mest på den ene siden. Ser ut som en gammel blåveis, det er brunt og ser litt "møkkete" ut. Jeg sminker meg lite til hverdags, så det å bruke en veldig dekkende etellerannet blir veldig rart og krever jo at jeg sparkler hele ansiktet, men er det noen lure triks ifht. fargetone i det jeg bruker (rødt, grønt, gult, blått) eller et genialt produkt som jeg kan dekke et område med samtidig som det ser så naturlig ut at det ikke forplikter til mer helhetlig sminking?

Jeg har en sånn trefargers concealer på badet et sted. Skal sjekke hva den heter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:55   #38
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Hvordan gikk det? Likte du den? Fargen?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:23   #39
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Hvordan gikk det? Likte du den? Fargen?

Bodyshop kom den visst fra. Ja var tre ulike farger man kunne bruke og blande. Jeg syntes den var vel tykk, mens andre igjen jeg har snakket med liker den godt. Et tips i alle fall.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:05   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer for de "merkede"

Nå kan jeg melde meg på som en av dem som har prøvd Helena Rubinstein sin magic concealer. Den var helt forderdelig! Den gikk ikke inn i huden, men ble liggende som et kladdete lag utenpå (selv om den var tynn og lett å påføre). Nei, takke meg til MaxFactors mastertouch. Billigere er den også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no