Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 13:07   #201
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eller - kanskje jeg vil skremme noen likevel. Jeg må tenke litt på det.

Si ifra når du er ferdig med den tenkinga da.

Muligheten for å kommentere enkelte brukeres innlegg, uten å måtte sende en pm for å gjøre det, synes jeg er helt toppen. Jeg hadde nok ikke gjort det så ofte, hadde det ikke vært så enkelt. At det følger med poeng av positiv eller negativ karakter bryr jeg meg mindre om. De røde prikkene tar seg vakkert ut sammen med alt det grønne og gråblå. Blir jo rent i julestemning av å kikke på kontrollpanelet i blant.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:07   #202
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

For å komme opp på smilefjes sitt innleggsantall må jeg skrive ca 8000 innlegg på et år da. Det er ca 22 innlegg pr dag, mot de ca 9 pr dag jeg har nå (regne på tall er kjekke greier...) DET tror jeg ikke at jeg klarer...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:10   #203
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor ble det av HI, tro? Jeg vedder på at smilefjes og Skvetten skremte henne bort.

Enda bedre spørsmål: Hvem var egentlig HI for denne tråden her? :gidder ikke sjekke:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:11   #204
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Malama: Kjære, jeg tror du har en sjangs. Juli 2009, var det ikke da du kom? 933 innlegg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:17   #205
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Maylen: jo, men min profil sier jeg har ca 9 innlegg pr dag siden da. Det er LITT mye å sikte på 22 innlegg pr dag i løpet av det neste året... tror jeg...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:19   #206
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, pokker! Du har jo vært medlem like lenge som meg du! Du har nok så mange innlegg fordi du er litt kjip.



Surre - jeg er fan av deg altså. Dette er stilfullt!

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:19   #207
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Neida.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:20   #208
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Maylen: jo, men min profil sier jeg har ca 9 innlegg pr dag siden da. Det er LITT mye å sikte på 22 innlegg pr dag i løpet av det neste året... tror jeg...

Næsjda. Det er ikke noe problem det vel. Jeg har sikkert enda mere i bloggorama.

Det er bare å mene masse om alt mulig og spørre masse om enda mere. Og krangle som pokker mest mulig. Og skrive noe som går kjappere enn det gamle touchgreiene.

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:28   #209
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg holder meg utenfor FB-bloggeverdenen, enn så lenge...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:39   #210
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.472
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg holder meg utenfor FB-bloggeverdenen, enn så lenge...

Der klarte Smilefjes å skremme deg ja....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:41   #211
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Der klarte Smilefjes å skremme deg ja....

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:48   #212
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Må smilyene få nisselue i år?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:49   #213
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sånn er jeg også. Om det kommer nykommere som skriver bra så ønsker jeg jo at de skal være på forumet og da prikker jeg selvfølgelig.

Ja, der kommer jo verdien av prikkene inn.
(Som enkelt hevder ikke eskisterer, siden at "ingen" tenker over de.)
Det har da ingenting med paranoia å gjøre. Kun logikk.


Innlegget mitt i tråden var at jeg syntes det var litt synd at poeng knyttes til tilbakemeldingene. For da vil en del reservere seg for å gi tilbakemeldinger ut i fra faktorer som om de vil føre brukeren "opp", eller "trykke ned".


Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. Så poengene knyttet til prikkene forstumper nok både mulige innlegg på forumet og tilbakemeldinger.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:50   #214
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Må smilyene få nisselue i år?

Får smilyene nisseluer på dette forumet? Nei, det er vel SM og NM som driver med slikt, er det ikke? Det finnes en og annen nissete smily her også, men jeg kan ikke huske noe storinnrykk av smilyer med nisseluer på, nei.
Men man får lov til å julepynte avataren sin.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:52   #215
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:52   #216
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Så nydelig.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:53   #217
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Ja, Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. .

Folk som kvier seg for å skrive innlegg i frykt for røde prikker kan godt bare la vær å skrive meldinger, mener jeg. Hvis du er redd for at folk er uenig med deg, eller blir irritert av det du mener, så blir det vanskeig å uttrykke seg både her inne og i rl.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:54   #218
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg liker best at folk er sinna på meg når jeg er totalt sikker på at jeg har rett. Som når jeg mener at audi bør kunne øke maks fartsgrense med 50 % for eksempel.

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:55   #219
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg skjønner ikke hva nam mener, jeg ser på det hun siterte mer som "velkommen" og ekstra vennlighet, som man gjør med nye i RL også. (Selv om det hadde vært fint om fremmede hadde gitt meg penger når jeg kom, for å få meg til å bli)

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:55   #220
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Ja, der kommer jo verdien av prikkene inn.
(Som enkelt hevder ikke eskisterer, siden at "ingen" tenker over de.)
Det har da ingenting med paranoia å gjøre. Kun logikk.


Innlegget mitt i tråden var at jeg syntes det var litt synd at poeng knyttes til tilbakemeldingene. For da vil en del reservere seg for å gi tilbakemeldinger ut i fra faktorer som om de vil føre brukeren "opp", eller "trykke ned".


Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. Så poengene knyttet til prikkene forstumper nok både mulige innlegg på forumet og tilbakemeldinger.

Prikkene har verdi, poengene har liten verdi. I hvert fall for meg. Jeg liker å få anerkjennelse, men om man har 7289 poeng eller 3897 spiller virkelig ingen rolle. Jeg kan forstå at man dirrer litt etter å komme inn i de "hemmelige klubbene", MII, men det foregår virkelig ikke noe særlig spennende der. Ikke skravling en gang. Eller hva, Sitron?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no