Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

TØFF, kort sveis!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 21:29   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kan man reklamere tro?

Klart det! De retter veldig gjerne opp om en kunde ikke er helt fornøyd, som oftest ihvertfall.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:30   #22
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Du kan gå tilbake og be de ta mer i nakken, Avatar. Min frisør sier jeg må komme innom for etterjustering om jeg trenger det.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:40   #23
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg gjorde jo også det, Avatar

Bilde?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:41   #24
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg skal blondere dette til sommeren når jeg ikke er så blek lengre


Sist redigert av Anne : 10-08-11 kl 15:42.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:11   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har litt Sigrid Bonde-sveis for tida og får ekstremt mange kompliment! Nesten litt flaut. Trikset er at alt håret skal fønast frå bakhodet og framover før styling. Da blir det ikkje kjerring.

Det har jeg også, og får masse komplimenter for at jeg er kul på håret. Mitt er klippet kortere på sidene og bak enn Sigrid Bonde sitt, og jeg har heller ikke så lang lugg enda, men er på vei.
Veldig fornøyd

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no