Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å bygge nytt hus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-13, 23:35   #21
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å bygge nytt hus

Lenam: Kan du tipse meg om firmaet de har brukt? Fornøgde så langt?

Vi lurer veldig på å bygge no, men jammen er det dyrt det eg har funne så langt.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 23:43   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bygge nytt hus

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Det er ikkje så mange som bygger nytt hus for under 4 - 4,5 millionar. Da er tomt i tillegg.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Yikes, såpass ja.

Boligprisene i Stavanger er ekstremt høye. Det over her var jo billig i forhold. Jeg bor på bøgda under en halvtime fra Stavanger sentrum og til og med her må man jo godt opp i over 5 mill omtrent for å få et brukt hus med bra standard. Tomtene her er som regel store da.
Kom nylig over en annonse på et hus her i området. 3 millioner, det måtte totalrenoveres, helst rives. Vi kommer nok til å måtte bli boende evig i rekkehuset vårt ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 23:45   #23
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bygge nytt hus

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Lenam: Kan du tipse meg om firmaet de har brukt? Fornøgde så langt?

Vi lurer veldig på å bygge no, men jammen er det dyrt det eg har funne så langt.

Har prikket deg

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 12:54   #24
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.016
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bygge nytt hus

Rett før finanskrisen vurderte vi å bygge hus her i Oslo. Uten tomtekostnader var det tydelig at det ville koste minst 5 millioner, så selv om vi hadde tomt, måtte vi legge fra oss planene da krisen kom og prisen på vår eksisterende hus sank en del.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 13:36   #25
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å bygge nytt hus

Noen ganger angrer jeg på at vi bygget nytt i stedet for å bygge på det vi hadde i forhold til at vi fikk mindre romslig økonomi. Nytt hus koster selv om man gjør mye selv og velger rimelige løsninger.

I tillegg til alt annet kommer opparbeidelse av hage, innkjørsel, terrasse, og det går fort mye penger der også om tomten ikke er paddeflat og har godt med jord.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no