Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sjampo til barna

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 09:15   #21
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjampo til barna

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg er vel ikke heelt i mål, siden jeg henger her, men alltid ute etter noe som fungerer bedre.

Uten balsam spiller det ingen rolle hvilken shampo har jeg funnet ut.
Redken gjør håret supermykt, men det virker som hun klør av den, så jeg har kuttet ut. Bruker av og til kuren i tuppene, det gjør underverker. Jeg bruker også denne, får denne i flettene før en hel dag i solen ved sjøen f.eks : http://www.iherb.com/Giovanni-Nutraf...oz-200-ml/6420



Jeg kommer ikke helt i mål med bare tangle teezer, så jeg ender alltid opp med to, den først og denne etterpå, for å komme til i hele håret. Bruker også spraybalsam og evt sprayflaske med vann.

Jeg ser du bruker mye av det samme som jeg har brukt. Jeg tenkte å anbefale Jason natural fra Iherb, men siden du allerede shopper der har du prøvd den?

Jeg anbefaler varmt skulderlang bob.

Etter at jenta mi fikk klipt av det lange flokset, så har hun ikke savnet det en dag. Det satt langt inne å være første jente i klassen med kortere hår, men i løpet av uken klippet to andre seg skulderkort også.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:19   #22
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjampo til barna

Har dere forsøkt å gre håret forsiktig mens balsamen fortsatt er i? Det gjør jobben med greeing mye enklere etterpå.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 10:06   #23
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjampo til barna

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg ser du bruker mye av det samme som jeg har brukt. Jeg tenkte å anbefale Jason natural fra Iherb, men siden du allerede shopper der har du prøvd den?

Jeg anbefaler varmt skulderlang bob.

Etter at jenta mi fikk klipt av det lange flokset, så har hun ikke savnet det en dag. Det satt langt inne å være første jente i klassen med kortere hår, men i løpet av uken klippet to andre seg skulderkort også.

Takk for tips. Er det den gule? Den klør isåfall også.:-(

Får du til å sette det opp med bob? Eller går det greit uten?
Jenta mi vil noen dager ha like kort som meg (litt kortere enn skulderlangt), mens andre dager elsker hun håret sitt og vil ikke røre det. Tør ikke gjøre noe så lenge hun er så ubestemmelig, og så er det fint da.

Det går helt med flokene, så lenge vi gjør som vi gjør, men dropper vi balsam blir det værre.

Forresten så glemte jeg å nevne hva vi bruker nå, original sprout shampo og biosilk bubblegum balsam. Jeg foretrekker å variere litt siden hun så fort klør i hodebunn.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 14:07   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjampo til barna

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Har dere forsøkt å gre håret forsiktig mens balsamen fortsatt er i? Det gjør jobben med greeing mye enklere etterpå.

Ja, det gjør snuppa og jeg også. Vi har en Tangle Teezer for dusj stående i dusjen, og etter at balsamen har virket litt så grer vi gjennom. Mye enklere å jobbe med håret etterpå

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no