Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor raskt vokser øyevipper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 21:23   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor raskt vokser øyevipper?

Har hatt vippe exstensions siden i vår (ja...ble raskt avhengig. Deilig å slippe mascara i badesesongen )

Har nå latt de falle av, og mine ser nå litt sørgelige ut. Det har nok falt av noen ekstra, sammen med de falske.

Er det noen her som har hatt vippe ex over lang tid? Blir de naturlige vippene alltid litt skadet etter bruk?
Noen som vet hvor fort de vokser ut igjen?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 21:24   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

Har jeg ikke lest et sted at øyevipper har en "livssyklus" på 7-8 uker..?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 21:32   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Har jeg ikke lest et sted at øyevipper har en "livssyklus" på 7-8 uker..?

Harde bud! Hadde håpet på raskere vekst...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 22:37   #4
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

100 dager ifølge denne artikkelen.
De er altså fullt utvokst til julaften. Jepp, det er i dag 100 dager til jul! Om man spoler tilbake var det for 100dager siden juni mnd

http://www.kk.no/livsstil/bruker-100...ut-igjen-20280

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 23:04   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

Mulig at vippeserum kan framskynde veksten da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 08:50   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Godt at jeg hadde tette og mørke fra før av. Det er forhåpentligvis bare jeg som legger merke til "tynningen"

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 14:14   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Mulig at vippeserum kan framskynde veksten da.

Jeg bruker vippeserum innimellom, og etter en serumpause, med vipper som er tilbake til sin sørgelig og korte original, ser jeg merkant forskjell etter 14 dagers serumbruk igjen. Når jeg bruker serum er mascara helt unødvendig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 14:52   #8
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper ?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg bruker vippeserum innimellom, og etter en serumpause, med vipper som er tilbake til sin sørgelig og korte original, ser jeg merkant forskjell etter 14 dagers serumbruk igjen. Når jeg bruker serum er mascara helt unødvendig.

Hva slags merke bruker du?

Er det noen "bivirkninger" ved bruk av serum?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 14:54   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Jeg bruker Stimulash. Merker ingen bivirkninger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-14, 18:51   #10
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Etter å ha lest flere på forumet som virkelig har fått lengre vipper av dette, så har jeg akkurat bestilt Stimulash fra Nikita.no. Det var den billigste butikken, 664 kroner.
Håper jeg ser forskjell.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 11:03   #11
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Har brukt vippeserum Xlash (rimelig variant) siden starten av september. I starten trodde jeg ikke det hadde noe effekt på meg, men etter 3-4 uker så jeg virkelig forskjell, og nå er det veldig bra. Jeg må ha Mascara i tillegg for vippene er litt lyse, men da er det løsvippeeffekt ja. Nå tar jeg serum på 2-3 ganger i uka. Veldig fornøyd med resultatet.

Kan ellers anbefale YSL Volume Effet Faux Baby Doll Mascara.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 11:35   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

6-8 uker er vel livssyklusen til vippene ja, i korte trekk.

Jeg har ganske lange vipper, bl.a alltid hatt problemer med briller/solbriller fordi vippene "krasjer" i glasset, men bruker nå vippeserum med jevne/ujevne mellomrom. Jeg farger også vippene samtidig som jeg farger/former bryn, ca hver 6. uke. Det gjør underverker og gjør at jeg føler jeg er litt stelt selv om jeg ikke har sminket meg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 15:47   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Takk for svar! Dette må jeg teste ut

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 08:46   #14
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor raskt vokser øyevipper?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Etter å ha lest flere på forumet som virkelig har fått lengre vipper av dette, så har jeg akkurat bestilt Stimulash fra Nikita.no. Det var den billigste butikken, 664 kroner.
Håper jeg ser forskjell.

Det er litt lengre vipper på det ene øyet!
Det er ingen sjokkvekst, men jeg har ikke holdt på mange ukene.
Hva nå? Jeg har tenkt å bruke Stimulash bare på det ene øyet annen hver kveld. Håper det blir mere vekst der.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no