Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-16, 09:53   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Det er vel den allværsjakken med striper på som er den jakken som ungdommen går med? Jakker som går under kategorien Seiliejakker? Regner med at det er de for de er de eneste med disse stripene på brystet.

På nettsiden til HH så finnes det 3 typer med striper. Er det viktigst at jakken har disse stripene eller er det en bestemt type de vil ha. For meg så ser de helt like ut.


http://shop.hellyhansen.com/no-no/compare/

Hvilken type har din tenåring?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 09:57   #2
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Min tenåring har denne (tror jeg), som jeg heldigvis fant på halv pris.
En meget god jakke.

http://shop.hellyhansen.com/no-no/it...LUE&t_type=cat

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 13:54   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Min tenåring har denne (tror jeg), som jeg heldigvis fant på halv pris.
En meget god jakke.

http://shop.hellyhansen.com/no-no/it...LUE&t_type=cat

Min har også denne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 14:02   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Min gutt må ha voksenstørrelse da. Str. L
Lurte egentlig på om det er nøye hvilken av disse 3 i linken som er "den riktige". Men det er kanskje ikke så nøye bare den har striper?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 22:01   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Jeg ser ikke noe når jeg trykker på linken din i det første innlegget, så vanskelig å mene noe om de jakkene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 22:06   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Oi.
Regner med at det er disse jakkene som er mest poppis.
Salt Jacket



Salt Power Jacket



Alby JAcket

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 22:13   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Og så er jeg litt sjokkskadet nå.
Snakket med en mamma på kamp i stad og spurte om dette med HH jakkene med striper på. Og sa at jeg skulle sjekke om de kunne ha sånne type jakker på Outleten på Vestby. Men hun mente at det var kinavarer og at det eneste stedet som hadde riktig type jakke var nederst i Karl Johansgt.

Er man virkelig så opptatt av å fortelle hva prisen er på jakken eller? Er det nederlag å kjøpe jakke på salg?
Jeg tenkte at jeg skulle se om jeg fant jakke på nett eller xxl eller noe jeg altså.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 23:28   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Og så er jeg litt sjokkskadet nå.
Snakket med en mamma på kamp i stad og spurte om dette med HH jakkene med striper på. Og sa at jeg skulle sjekke om de kunne ha sånne type jakker på Outleten på Vestby. Men hun mente at det var kinavarer og at det eneste stedet som hadde riktig type jakke var nederst i Karl Johansgt.

Er man virkelig så opptatt av å fortelle hva prisen er på jakken eller? Er det nederlag å kjøpe jakke på salg?
Jeg tenkte at jeg skulle se om jeg fant jakke på nett eller xxl eller noe jeg altså.

Tror Vestby har ekte varer altså. Ellers så kjenner jeg folk i HH om du vil jeg skal sjekke opp.

Syntes Salt-jakken er finest, jeg altså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 23:34   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

HH har egen butikk på outleten. Det kan ikke være kina-varianter.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 06:48   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Har de funnet igjen et restlager fra tidlig 90-tall?

Har ikke sett mange slike jakker her.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 07:10   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Har de funnet igjen et restlager fra tidlig 90-tall?

Har ikke sett mange slike jakker her.

Seilerjakkene har vært ganske uforandret de siste 20 årene, ja. Klassisk modell vettu.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 07:49   #12
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Jeg tror det er Salt som er den mest brukte modellen her. Kjøpes ofte på tilbud hos OBS har jeg skjønt. Og ja, det er også ekte varer!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 07:54   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Min ungdom har denne:

http://no.zoovillage.com/helly-hanse...-jacket-navy-1

30% avslag her.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 16:13   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Vi kjøpte på Sportsmann på nett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 09:34   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Takk for tips.
Det er ikke så lett for gutten selv har jo meninger.
Jeg er igrunnen glad for at han ikke MÅ ha alt som alle andre har da. Han har egne bestemte meninger.

Vi dro på Outleten i går. Tilfeldigvis så jeg at det var kundeklubbdag med 10% ekstra avslag og det var jo fint.

Men han ville aldeles ikke ha jakke med så høy krage. Han sier at en kompis har en sort type som ikke har den høye kragen. Jeg har bedt han om å spørre om å sjekke modell.
For andre som skal ut dit så har de ikke de vanlige seilerjakkene men en annen modell som heter Skagerak.
Han ville ikke ha noe fra Bergansbutikken heller for det er sånne klær som barnehagebarn går med. Og dessuten har jakkene sånn vindstopper"sak" ved håndleddene og det er ekkelt. Akkurat det er jeg enig i da.

Så da endte vi med en tynn dunjakke fra Follestad. Det hjalp bittelitt at det var halv pris + de 10%.
Og - han trenger fortsatt en allværsjakke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no