Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-17, 11:48   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Ja, det ønsker jeg meg. Den trenger ikke være særlig fancy heller, bare vise ute- og innetemperatur på en ordentlig måte, være trådløs og kunne henge på veggen. Alt annet er en bonus. Har sett på de som selges på Clas Ohlson, men de får jevnt over dårlig omtale, bortsett fra de som koster rundt tusenlappen. Så mye er jeg ikke interessert i å bruke på et fancy termometer.

Ja, også må den ikke kobles opp mot nettbrett eller telefon. Jeg har Yr.

Har du en anbefaling?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:52   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Nei, men jeg kan henge meg på avbefalingen av de på Clas Ohlson, vi er på vår tredje, tror jeg, og utesensoren er alltid upålitelig. Enten har de signal som kommer og går etter forgodtbefinnende, eller de tåler ikke kulde(!), eller de rapporterer helt ville temperaturer, eller så bare dør de.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:54   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Må den være trådløs? Vi har en som sikkert var grisebillig som er minst 15 år gammel, funker helt strålende. Den viser bare temperatur da, ikke noe annet fancy. Den henger på veggen ved siden av kjøkkenvinduet - ledningen er så tynn at den nesten ikke syns. Den ligger i vinduskarmen, så trenger ikke noe hull.

Jeg ser for meg at trådløs er mer utsatt for issues. Vi har ikke byttet batteri på vår siden vi flyttet inn i 2007.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 11:54   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Omtrent det som står på alle dem på Clas, ja. Det er ikke alle avbefalinger jeg stoler på, noen forventer helt ville ting av produktene (ller hotellene) sine, men beskrivelsene her var ganske troverdige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 14:21   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Etter å ha gitt opp Clasern sine har vi nå byttet til en jeg kjøpte et annet sted. Merket er Marquant, og den funker i allefall foreløpig. Kjøpte den tidlig i høst tenker jeg, så den har ikke all verdens fartstid enda. Google foreslår at jeg har kjøpt den på Jula, det kan stemme.
http://www.jula.no/catalog/hjem-og-h...ometer-943134/

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 14:44   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Vi har en værstasjon. Kjøpt for mange år siden så den er nok helt ut nå men den virker fortsatt helt fint den. Skal se om den har et merke når jeg kommer hjem.
Den har støtte så vi har den i vinduskarmen. Føler for utetemp henger ute på veggen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 15:37   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En værstasjon som faktisk funker, men ikke koster skjorta?

Jeg har kjøpt en på Biltema. Den har to sensorer (husker ikke om begge fulgte med eller jeg kjøpte en ekstra) og kan ha en til. Jeg teipet den ene fast på yttersida av balkongdør på "skyggesida" og lagt den andre på vinterhagen på solsida.
Har hittil funket greit, faktisk, men har måttet ta et batteribytte i løpet av året.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no