Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 13:29   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

I overkant her også Men greit med billig makeup likevel

Ja, absolutt! Bare de ikke er sånn Elixia-aktige på avbestilling så..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:32   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Jeg har fått ett nummer, men ikke id pakken. Får heller ikke logget meg på kundeservicesidene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 18:21   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har fått ett nummer, men ikke id pakken. Får heller ikke logget meg på kundeservicesidene.

Hmmmm.. Jeg fikk giro med mener jeg i første bladet?? Da det var betalt gikk det ca 3 uker så hadde jeg i.d pakken. Og man må ringe kundeservice, jeg ringte og sa opp ab. etter blad nr 2. Får tilsendt ett blad til, så er jeg ferdig med Women

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 18:53   #24
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hmmmm.. Jeg fikk giro med mener jeg i første bladet?? Da det var betalt gikk det ca 3 uker så hadde jeg i.d pakken. Og man må ringe kundeservice, jeg ringte og sa opp ab. etter blad nr 2. Får tilsendt ett blad til, så er jeg ferdig med Women

Ja, jeg fikk giro og har betalt den. Men det er vel ikke mer enn 2 uker siden så jeg får vel smøre meg med tålmodighet. Bladet blir nok oppsagt ganske snart ja.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:27   #25
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Prøvde først uten foundation under, synes ikke den dekket nok. Ser på pakken at det står "buff over foundation to eliminate unwanted shine.."

Så man skal ha foundation under?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:02   #26
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Takk for tips. Billig måte å teste ut produktene.
Nå gjenstår bare å huske å avbestille etter tre nr.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:10   #27
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Opprinnelig lagt inn av Maki, her.

Takk for tips. Billig måte å teste ut produktene.
Nå gjenstår bare å huske å avbestille etter tre nr.

Gjennom sidene på kundeservice fikk jeg til å avbestille før jeg har mottatt alle 3 nr.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:17   #28
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Et lite tips: "gratis" I.d. Try belive love + magasin

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Gjennom sidene på kundeservice fikk jeg til å avbestille før jeg har mottatt alle 3 nr.


Ok, takker for tips

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no