Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En undersøkelse om hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Spørsmål om hår!
Aldri hatt langt hår, jeg 8 3,94%
Hadde vel langt hår en eller annen gang, hatt det kort for det meste 16 7,88%
Hadde langt hår da jeg var veldig ung&lovende, hatt det kort siden 15 7,39%
Hadde langt lenge, men klippet meg før jeg fikk barn 10 4,93%
Hadde langt lenge, klippet meg mens barna var små 31 15,27%
Har langt nå, skal kaaanskje klippe meg 15 7,39%
Har langt hår, men skal ikke klippe meg, nei! 90 44,33%
Har ikke tenkt over mitt lange hår. Hvem vet? 15 7,39%
Jeg er mann, har langt hår, og skal selvfølgelig beholde det sånn 1 0,49%
Jeg er mann, har langt hår og vurderer å klippe meg 0 0%
Jeg er mann, hadde langt hår, men det er kort nå 1 0,49%
Jeg er mann, og har aldri hatt langt hår 2 0,99%
Jippi, snart jul! 15 7,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 18:56   #21
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har ganske langt hår nå, har latt det vokse fritt siden april 08. (Da var det helt helt kort, av "naturlig" årsak.)
Hadde langt hår før dette også.

Trenger nok egentlig å klippe det litt, sliter veldig med å få greid igjennom det på morgenen siden jeg har mange krøller, men det sitter langt inne å få det gjort.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:58   #22
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Har langt hår og planar om at det vert verande slik til det vert konstatert måne(bankibordet).

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:59   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

At man må ha kort hår når man er voksen er det dummeste jeg noen gang har hørt. Jeg har hatt veldig kort, og halv-kort/bob for det meste de siste 6-7 åra, men det er fordi jeg har så tynt hår at det ikke er så fint når det er langt. På meg, i alle fall. Nå sparer jeg til nesten-skulderlangt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:59   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Man ser ikke nødvendigvis utgammel ut av å ha langt hår som ikke er særlig velstelt heller, har jeg hørt. Men det kan jo hende at folk rundt meg bare smigrer, da.

Enig i det, jeg tror ustelt hår først drar en (enda mer) ned hvis fjeset bærer preg av et "hardt liv" (mye rynker og dårlig hud).

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:00   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg hadde hår til midt på ryggen helt til begynnelsen av oktober. Da klippet jeg det i en lang bob-frisyre og slik blir det lenge framover.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:01   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Håret mitt rekker meg snart til rumpa, og mannen digger det. Alle forsøk på å si at jeg kan jo klippe det litt, får frem et hos han.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:02   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har aldri hatt særlig lengde på håret, maks skulderlengde.
Nå er jeg kort og har vært det en stund nå, både trives og ser best ut med det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:05   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Har så og si alltid hatt langt hår men har bare ned til skuldrene nå. Ville ha litt mer sveis. Kommer "aldri" til å klippe det kortere.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:09   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har lagt hår ned til livet. Jeg har ikke noen planer om å klippe meg, liker ikke å ha kort hår.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:13   #30
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har vekslet ganske heftig mellom form og farge, men sjeldent hatt det spesielt langt. Det ser ikke bra ut på meg, jeg ser ut som en mann.
Håret mitt egner seg heller ikke til å være langt, da hadde jeg hatt nødt til å bruke en times tid hver morgen bare for å få det til å se ok ut (eventuelt gjøre det jeg gjorde sist gang: hestehale til en hver tid), og det gidder jeg ikke. I alle fall ikke når det eneste jeg får ut av det er å se ut som en som kanskje har bommet litt når kjønnet ble utlevert.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:14   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har ikke hatt ordentlig kort hår siden ungdomsskolen. Har hatt mest langt hår etter det, men noen runder med bob har det vært.
Fellesnevneren er dog at det ikke tar lang tid fra lokkene har falt til jeg er i gang med sparingen igjen.

Har litt lyst til å klippe en lob men lar det nok bli med tanken.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:14   #32
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg klippet nettopp mitt forholdsvis lange hår til en ganske kort bob. Det var veldig slitt etter flere straight'n shine behandlinger, så det gjorde nok godt for håret. LøveMannen liker best når det er litt lengre...

Jeg har aldri, som voksen, hatt helt kort hår. Det har vært diverse variasjoner over langt/halvlangt.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:14   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håret mitt rekker meg snart til rumpa, og mannen digger det. Alle forsøk på å si at jeg kan jo klippe det litt, får frem et hos han.

Tror ganske mange menn digger langt hår.

Selv får jeg ikke så langt hår, men har hatt skulderlangt hår siden tenårene og jeg hadde nok dalt noen utseendepoeng ned på skalaen med helt kort hår.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:17   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har klippet håret forholdsvis kort nå nylig (bob rett under ørene). Jeg klipper meg så sjelden at jeg det rekker å blir forholdsvis langt mellom hver gang jeg går til frisøren.

Jeg har hatt både kort og langt hår både før og nå. Så ingen av kategoriene passet egentlig til meg.

Skikkelig langt hår(helt ned på rumpa) kan jeg ikke ha. Til det er mitt hår for tynt/fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:20   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Hadde kort hår fra jeg var 14 til 26 hår. Fikk barn og da lot jeg håret gro i motsettning til mange andre. Håret knakk rett av for et år siden, måtte klippe det ganske så kort. Nå lar jeg det gro igjen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:20   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Har langt, men egentlig fordi jeg aldri får somlet meg til frisøren. Vil ikke ha kort, heller. Men noe mer stelt, kanskje...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:23   #37
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Hadde bob frisyre noen få år rett før eldstejenta ble født men ellers så har jeg hatt langt hår hele tiden. Nå er det langt nedpå ryggen. Et par ganger har jeg klipt det opp til nesten skuldrene og tenkt at neste gang så skal jeg ha det enda litt kortere men det har blitt med tanken.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:24   #38
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Hadde laaangt og TYKT hår før jeg fikk barn. Alltid hatt som barn/ungdom.
Etter 3 tilskudd må det sies at det har mistet mye av sjarmen sin. Dessverre.
Har nå hår til skuldrene, får akkurat satt det opp i strikk om jeg vil, men litt hjelp av to-tre lus.
Vil helst ha langt, da frontpartiet mitt ikke er noe å skryte av og har ikke så voldsomt med former. Hadde sett ut som jeg sparket fotball på Gutter-13 om jeg skulle hatt helt kort hår. Så håret er liksom min feminine side. VIL HA DET TYKKE HÅRET MITT!!! NÅÅÅÅÅ!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:25   #39
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har hatt langt hår hele tiden. Mitt er like langt over det hele og har vel kun ca 10 cm igjen til baken.

Av og til så tenker jeg at jeg har lyst på forandring, men jeg får det rett og slett ikke helt til...

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:28   #40
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Angående menn og langt hår: jeg har opptil flere ganger blitt advart av hovedsakelig eldre kvinner om at jeg må la håret vokse ut for hvis ikke så kommer mannen til å bli lei og finne seg noen med langt hår. Stakkars mannen!

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no