Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-14, 13:01   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Det må jo bli nesten spørsmål. Eg sat på eit Grethe roede-kurs og såg på ei pen dame med grått hår og rufsete krølle-sveis. Gammal, var første tanke. Så såg eg litt meir: ingen rynker, ung hud, ung veremåte. Til slutt konkluderte eg med at dama var nok yngre enn mine førtifem.
Eg vil ikkje at folk skal sjå på meg som gammal. Eg er mor til ei ni år gammal jente liksom. Så, ser folk automatisk gamle ut med grått hår?

Søren eg skulle lage poll!!!! Eg har laga innlegget på nytt, med poll.

__________________
05

Sist redigert av Hondacrv : 28-10-14 kl 13:23.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:03   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Nei, jeg syns ikke det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:09   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Jeg håper det snart blir normalt å ha sin egen hårfarge om man er over 30, selv om man begynner å bli grå. I mitt hode tror jeg automatisk en person er gammel når jeg ser grått hår. Særlig på kvinner irriterende nok. Det tror jeg er fordi 90% av kvinner farger håret med en gang det kommer grå hår. Det er mitt inntrykk i alle fall. Det er jo så feil at det er sånn!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:11   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Jo, det tror jeg. Ikke at de nødvendigvis ser "gamle ut", men eldre enn de er. Det kan jo være greit det også.

Jeg er sikker på at om jeg hadde lagt ut bilde av meg nå og bilde av meg med grått hår, så hadde dere tippet helt ulik alder på meg. For eksempel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 22:09   #5
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?

Jeg ser kjempegammel ut med grått hår. Riktignok vises de små grå aller innerst i hodebunnen, og erfaringen tilsier at en centimeter grått hår helt innerst før de fancy fargene slår inn gir et utgammelt inntrykk.

Vel. Hadde jeg hatt min naturlige hårfarge med ca. 30 % grått hadde jeg ikke turt å vise meg utendørs.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no