Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-15, 20:12   #81
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Legg merke til at at jeg skriver "tror". Jeg vet ikke, men tipper. Jeg dessuten en spoiler på instagram i går etterpå. Ikke om dette, men likevel.

Ah, jeg overså ordet tror i går.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 07:58   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Men dere må jo ikke be om å få vite det før dere har sett episoden!?!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 07:59   #83
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men dere må jo ikke be om å få vite det før dere har sett episoden!?!

Samme sier jeg!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:29   #84
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men dere må jo ikke be om å få vite det før dere har sett episoden!?!

Jeg er også litt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 14:17   #85
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Mannen og jeg har sett denne sammen og diskutert underveis. Alle har vært mistenkte og i går fikk vi svaret.
Grei avslutning. Jeg har hatt en del hang-ups i løpet av serien, men det er meg, jeg må øve meg på å ikke irritere meg over at husets fasade ikke samsvarer med huset innvendig. Spesielt huset til Aksel - der var det til og med i en episode brunt på ene siden av huset, mens glassfasaden på andre siden var hvit! Og den veien de kjører til og fra Lifjord - de kjører jo fader i meg samme vei om de skal hjem eller til kontoret. 4 barndomsvenner som er vokst opp i samme bygd snakker 4 vidt forskjellige dialekter. (Jeg er fryktelig irriterende å se film sammen med generelt, men har blitt flinkere til å holde det inni meg).

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 14:44   #86
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Eg har forresten ein sterk mistanke om at den som var mordar i episode 9 ikkje viser seg å vere det i episode 10...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 18:32   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har forresten ein sterk mistanke om at den som var mordar i episode 9 ikkje viser seg å vere det i episode 10...

Det tror jeg også.


Og så leste jeg at 90 % av serien er tatt opp i Oslo. So much for Sogn og Fjordane, liksom.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 21:01   #88
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Plutselig fikk jeg det for meg. Kan det være Tonje?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 11:12   #89
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Plutselig fikk jeg det for meg. Kan det være Tonje?

Etter å ha sett traileren i går så er hun inne på lista.
Rimelig klar på å få dette avklart på mandag nå.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 11:56   #90
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg så traileren. Holder fremdeles en knapp på faren, men er ikke sikker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 12:26   #91
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg så traileren. Holder fremdeles en knapp på faren, men er ikke sikker.

Har mistenkt han, og sønnen dvs Karinas bror og nå Tonje

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 19:10   #92
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Tror ikke det er Tonje, for da tror jeg ikke de hadde vist det siste klippet hvor hun sier det hun sier.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:35   #93
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Hmm, ikke overrasket likevel. Ligger an til flere sesonger da. /

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:36   #94
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Ja da var det Karinas far da. God avslutning på serien synes jeg.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:40   #95
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Litt overrasket over denne vendingen, samtidig som det også var logisk.

Men jeg skjønner ikke hvorfor Aksels mor plutselig påtok seg ansvaret for drapet.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:52   #96
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Litt overrasket over denne vendingen, samtidig som det også var logisk.

Men jeg skjønner ikke hvorfor Aksels mor plutselig påtok seg ansvaret for drapet.

Fordi hun trodde det var Aksel?

Jeg synes slutten gjorde serien bedre, fryktet at vi ikke fikk svar eller noen teit slutt i den retningen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 23:22   #97
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fordi hun trodde det var Aksel?

Jeg synes slutten gjorde serien bedre, fryktet at vi ikke fikk svar eller noen teit slutt i den retningen.

Ja, må være noe sånt.

Bra slutt ja. Vi fikk et svar, og det er ikke opplagt at det blir en sesong 2 liksom.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:32   #98
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg hadde rett fra starten, jeg ble derfor ikke overrasket.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 20:40   #99
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Fikk sett siste episode nå. Hadde ikke trodd det skulle være faren, men synes slutten var bra. Løse ender liker jeg ikke. Det snakkes jo om en mulig sesong 2, hva i all verden skal den handle om da?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 23:36   #100
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Sesong to har et uavklart forhold mellom Aksel og kona. Sønnen rømte. Overlevde faren? Erik dro til Chamonix. Karines bror er på felgen. Hotellet kan gå konkurs. Aksel kan bli beskyldt for å ha forvoldt en annens død ved å la våpenet ligge igjen. Sikkert også flere ting.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no