Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 12:43   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg er så rasende over hele den dodgy prosessen, samt det faktum at vi faktisk får ikke en avlivning, men en gjenopplivning, av den gamle blasfemiparagrafen, at jeg ikke engang klarer å formulere noe ordentlig rundt det.

Et alvorlig, lovfestet angrep på en så viktig menneskerettighet som ytringsfrihten, et sentralt premiss for et fungerende demokrati, og så blir det hufset frem som en hestehandel i regjeringen på denne måten!!

Jeg er så sint!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 03-02-09 kl 13:00.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:46   #2
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Amen!

Lovteksten er håpløs, begrunnelsen dodgy og konsekvensene....

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:48   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg er sinna med deg. Og skikkelig oppgitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:51   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Men, den er ikke vedtatt enda? Jeg kan ikke skjønne at noe sånt kan gå igjennom, det vil jo drepe en hver form for religionskritikk.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:54   #5
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men, den er ikke vedtatt enda? Jeg kan ikke skjønne at noe sånt kan gå igjennom, det vil jo drepe en hver form for religionskritikk.

Ikke vedtatt, men Jens later til å ha satt ned foten og står på lokket -hverken AP eller SVs gruppe er særlig lystne på å si noe som helst om saken, og er forsøkt bundet. Siste håp er at det finnes mange nok som blåser i bindingen og stemmer med egen overbevisning.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:59   #6
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg er rasende sammen med deg!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:01   #7
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Helt enig med de ovenfor.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:01   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Kan noen foklare i klartekst hva denne loven egentlig går ut på?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:02   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle2903292.ece

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:02   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kan noen foklare i klartekst hva denne loven egentlig går ut på?

Takk, jeg følte meg litt her et øyeblikk.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:04   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg er mer oppgitt enn rasende kjenner jeg.
Man "hestehandler" ikke med ytringsfriheten!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:06   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg håper inderlig at forslaget ikke går gjennom.

Her kan man signere på et opprop mot forslaget.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:09   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men, den er ikke vedtatt enda? Jeg kan ikke skjønne at noe sånt kan gå igjennom, det vil jo drepe en hver form for religionskritikk.

Jeg tenkte det samme om nedleggelse av Storken (Ikke at det vil drepe en hver form for religionskritikk, da, men at noe sånt umulig kunne gå igjennom) Alt er mulig ...

Jeg fant denne på dagbladet.no:

Sitat:

«For at blasfemiske ytringer skal kunne straffes, må det forutsette at ytringene er forhånende eller på annen måte sterkt krenkende, fjernt fra ethvert saklig meningsinnhold og uten å inngå i de prosessene som ytringsfriheten legger til rette for; sannhetssøking, demokrati og individets frie meningsdannelse», heter det på regjeringens hjemmesider.

Jeg syns ikke det hjelper - jeg syns bare det virker som om det stilles altfor strenge krav til formen når det gjelder religionskritikk. At religionskritikk skal være forbeholdt de opplyste, utdannede, skolerte?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:11   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Har signert oppropet og jeg håper ikke at forslaget går igjennom.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:11   #15
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Det er helt tragisk og jeg fatter ikke at SV og Ap kan forhandle om dette. Flott at Jagland går ut mot Stoltenberg i dag og sier det som det er.

Hvis noe slikt skulle bli vedtatt så kan f.eks ikke Otto Jespersen sitte å harselere over religioner i torsdagsklubben. Ingen kan trykke "bilder" som vil kunne oppfattes som krenkende for noen religioner ... herregud, det er nok selvsensur som det er i dag uten en lov som gjør det forbudt.

Det er helt uhørt og aldeles forferdelig. Hvorfor går vi ikke ut i gatene og demonstrerer? Det er jo valgår, er Ap og SV klar over at så godt som ingen av velgerne deres er enig i dette?

Hva slags demokrati er det vi har i Norge egentlig? En lov vedtas på grunnlag av at ET BITTELITE parti, Sp, ønsker en slik lov men ingen andre? Det er jo mildt sagt helt sykt.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:13   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Man har foreslått å fjerne blasfemiloven slik den står i dag, men samtidig utvide diskrimineringslovgivningen til også å omfatte blasfemiske ytringer. Nå er det jo et prinsipp at for at noe skal inn i straffelovgivningen så skal det være skadeforvoldende, og da har man visst lagt følgende logikk til grunn:
- Når man sier noe blasfemisk så kan noen bli veldig såret og sinte
- Når noen er såret og sinte så kan det medføre skader på samfunnet.

(Det interessante med det ressonementet er jo om det da er ok å mobbe skikkelig små og betydelige, kanskje til og med veldig fredelige, relogioner, siden det ikke er stpre skadeverket de vil forvolde. Mer straffbart jo mer voldelige grupperinger man angriper, kanskje?)

Dette er det BARE Senterpartiet som ønsker, og de har trumfet det gjennom fordi de har tapt på mye annet. Ren hestehandel. I følge SP selv så har de "tvunget AP i kne" på denne saken. AP vil binde stortingsgruppen til AP på spørsmålet. Høyst udemokratisk!!!

Faen!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:14   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Sint? Ja. Overrasket? Hardly.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:21   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg er også sint over dette, og jeg synes det er veldig skummelt.

Det er en ting at akkurat nå kommer ikke denne loven til å bli tolket på annen måte enn hva den gamle, sovende, blasfemiparagrafen gjorde. Men hvem pokker vet hva slags regjering vi har om 20-30 år? Det er ikke lurt å begrense ytringsfrihet og andre rettigheter som beskytter enkeltindivider i lovs form.

Religion er maktsystem og det være lov å si akkurat hva pokker man vil om det og fortsatt være trygg.

Og så er jeg sint over hele prosessen og helvetes Sp, som har null respekt for demokratiet og kjører gjennom saker som er så viktige uten at flertallet er for. Og Navarsete, den feigingen, hun vil ikke innrømme at det er det hun har gjort en gang! Hun står ikke for det, og det går ikke an altså. Er dette en verdi som er viktig for Sp, dette at religiøse ikke skal føle seg krenket er viktigere enn at man skal få lov å kritisere religion, så får de jammen meg stå for det.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:23   #19
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Jeg hørte om Jaglands innvendinger på nyhetene i morges. Håper han blir hørt!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 13:32   #20
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag er jeg så SINT! (Den nye blasfemilovgivningen)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så er jeg sint over hele prosessen og helvetes Sp, som har null respekt for demokratiet og kjører gjennom saker som er så viktige uten at flertallet er for. Og Navarsete, den feigingen, hun vil ikke innrømme at det er det hun har gjort en gang! Hun står ikke for det, og det går ikke an altså. Er dette en verdi som er viktig for Sp, dette at religiøse ikke skal føle seg krenket er viktigere enn at man skal få lov å kritisere religion, så får de jammen meg stå for det.



Jeg er rystet over at AP og SV lar seg diktere i en slik sak, som ligger så langt fra deres idègrunnlag. Dersom ytringsfriheten trues, trues også demokratiet.

Jeg fikk forøvrig ikke prikket Esme.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no