Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stor langpanne - hvor kjøpe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 14:27   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stor langpanne - hvor kjøpe

Vi har fått oss ny komfyr og langpanna som fulgte med er helt ubrukelig. Ikke dyp nok og med svak helling på den ene siden.

Hvor finner jeg en stor og god langpanne? Helst en som er på størrelse med de som følger med komfyrer, eller ihvertfall tilnærmet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:55   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Jeg ville tatt en telefon til importøren.
Vi har stekeovn fra Miele og tok kontakt med de da det var noe vi ønsket oss.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 23:08   #3
PeggyO
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 58
PeggyO har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Ja, ring leverandøren eller ta mål og stikk innom en bruktbutikk/b-vareutsalg.

Hvis du ikke trenger langpanne, men en stor form, er jeg veldig glad i Ikeas stålformer med høye kanter

PeggyO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:34   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Jeg har den fra Ikea, og bruker den når jeg trenger dyp langpanne.
Ellers så har jeg tatt vare på en langpanne fra en gammel komfyr som er litt høyere i kanten en de langpannene som følger med på komfyrene man kjøper i dag.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:39   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Jeg har kjøpt en 30 * 40 cm sak i "gull", av samme type som sånne gullbrødformer. Tipper det var på jernia eller noe sånt. Funker som bare det, og jeg synes den er stor nok. Cacas har også langpanner i samme dimensjon, ser jeg, koster 250 kroner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:41   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Og Jernia har en lasagne/langpanneform 37x27x5cm til 99 kroner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:46   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Jeg stakk innom en miljøstasjon og hentet meg en gammel, men fin langpanne for ikke så lenge siden. Fant en komfyr av samme merke som min stekeovn, men av eldre årgang. Den passet perfekt og er mye mer praktisk enn de nye langpannene.

Ellers bruker jeg ScanPan sin langpanne en del. Den er kjøpt på TilBords. Bruker også UltraPro fra Tupperware, men den blir litt mindre enn en stor langpanne da.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:17   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ellers bruker jeg ScanPan sin langpanne en del. Den er kjøpt på TilBords. Bruker også UltraPro fra Tupperware, men den blir litt mindre enn en stor langpanne da.

Er det den på 7 liter du har? Den så super ut.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:57   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor langpanne - hvor kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Er det den på 7 liter du har? Den så super ut.

Ja, jeg har den største. De er gode, men jeg misliker at non-stickbelegget i bunnen flasser av. Jeg har byttet min en gang og fikk da ny pga dette. Men den nye ser ut til å flasse like mye. Jeg bruker kun tre- og plastredskaper og den er behandlet etter bruksanvisningen. Men forhåpentligvis har jeg bare vært uheldig. Jeg hører andre har denne og er veldig godt fornøyd med den.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no