Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hemorroidekrem under øynene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 14:45   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hemorroidekrem under øynene?

Jeg har hørt det før, og i dag ble det også anbefalt på God Morgen Norge å bruke hemorroidekrem for å få bort poser under øynene. Det var visstnok noe "alle" modeller brukte, og posene skal forsvinne som dugg for solen når man smører på.

Er det noen som har prøvd og vet om det funker?
Ikke at jeg har sånne poser under øynene, jeg ble bare nysgjerrig jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 14:46   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke poser under øynene.

NEste gang sier du bare at du spør for en venninne, muskat.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:11   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Javel ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:15   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Modeller er flotte skapninger. Hemoridekrem under øynene, avføringstabletter i magen, og klyster i rumpen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:16   #5
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi snakker kanskje om de samme modellene som spiser bomull og besvimer av sult på catwalken, så det er muligens ikke å anbefale.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:19   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Spiser de bomull?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:24   #7
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så limer de ørene fast på siden av hodet!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:27   #8
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Høres logisk ut all den tid hemorroidekrem antakelig gjør at blodkar trekker seg sammen, evt væske ledes bort fra vevet eller noe slikt. En memorroide er jo en slags hoven pose med vev, og ringer under øynene er også hovent, litt posete vev.

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:32   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja jeg ble litt sånn: når jeg hørte om det. Men hvorfor er det ekkelt? Fordi den egentlig skal være i rompa? Det er jo hemorroidene som er ekle og ikke kremen skulle jeg tro. Det går vel på at blodårene trekker seg sammen vil jeg tro.

Vimsen: Jeg har virkelig ikke poser under øynene. Ikke så store at jeg trenger å ty til hemorroidekrem i hvert fall. Av og til litt ringer etter en våkenatt kanskje, men sjelden så ille at ikke tryllepennen fra YSL får bukt med det.

Det var forresten han kjekkasen her som kom med anbefalingen (bare det burde vel være grunn nok til å holde seg unna):


Nice eller hur?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:34   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Vimsen: Jeg har virkelig ikke poser under øynene. .

:roper: Ikke jeg heller!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 15:56   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg har mer enn nok bruk for sånne kremer der de trengs.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 16:01   #12
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har mer enn nok bruk for sånne kremer der de trengs.

De kommer i store tuber også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 16:18   #13
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Ja jeg ble litt sånn: når jeg hørte om det. Men hvorfor er det ekkelt? Fordi den egentlig skal være i rompa? Det er jo hemorroidene som er ekle og ikke kremen skulle jeg tro. Det går vel på at blodårene trekker seg sammen vil jeg tro.

Vimsen: Jeg har virkelig ikke poser under øynene. Ikke så store at jeg trenger å ty til hemorroidekrem i hvert fall. Av og til litt ringer etter en våkenatt kanskje, men sjelden så ille at ikke tryllepennen fra YSL får bukt med det.

Det var forresten han kjekkasen her som kom med anbefalingen (bare det burde vel være grunn nok til å holde seg unna):


Nice eller hur?

:herskulledetegentligværtenstorspysmiley:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 16:50   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri prøvd det nei, men pass på at du velger riktig hemorroidekrem da. Type Alcos Anal (karsammentrekkende), ikke Scheriproct (inneholder kortison).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 17:49   #15
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har aldri prøvd det nei, men pass på at du velger riktig hemorroidekrem da. Type Alcos Anal (karsammentrekkende), ikke Scheriproct (inneholder kortison).

hehe, jeg tror ikke jeg hadde helt følt meg vel med en krem i fjeset som het det der jeg altså, uansett hvor logisk jeg syns det høres ut.

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:27   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sladrehank, her.

hehe, jeg tror ikke jeg hadde helt følt meg vel med en krem i fjeset som het det der jeg altså, uansett hvor logisk jeg syns det høres ut.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:48   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har aldri prøvd det nei, men pass på at du velger riktig hemorroidekrem da. Type Alcos Anal (karsammentrekkende), ikke Scheriproct (inneholder kortison).

Åh.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:04   #18
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis sånn salve fungerte problemfritt og som den skulle på poser under øynene, uten noen form for bivirkning, hva er oddsen for at den ikke hadde vært i salg under et helt annet navn, til trippel pris, i en liten rosa tube med roseduft? Jeg mener... se på alt mølet de selger, da!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:10   #19
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Har hørt det jeg også, men det var for mange år siden. Har heller ikke poser under øynene, men jeg tror ikke jeg hadde testet det ut uansett.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:15   #20
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvis sånn salve fungerte problemfritt og som den skulle på poser under øynene, uten noen form for bivirkning, hva er oddsen for at den ikke hadde vært i salg under et helt annet navn, til trippel pris, i en liten rosa tube med roseduft? Jeg mener... se på alt mølet de selger, da!

Har vel å gjøre med at dette er legemidler og selges på apotek. Mekanistisk sett er det ingen grunn til å tro at dette ikke skulle virke. Bivirkninger er lett irritasjon og varmefølelse på applikasjonsstedet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no