Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglene dine

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 10:23   #41
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg biter. Sluttet når jeg gikk gravid og hadde fine og lange negler en stund. Det gikk imidlertid ikke så bra med nyfødt baby og lange negler, så da bet jeg igjen. Har ikke rukket å begynne sparingen, men dersom jeg får meg ny jobb så skal jeg klare det.

Eg er også bitar, og slutta medan eg var gravid. Er det noko biologisk som gjer det?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:27   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg biter ikke. Jeg klatrer ... Får ikke pene negler av det.

Ellers har jeg en eller annen fobi mot lange negler. De gangene jeg har tenkt at jeg skulle spare til fine, freshe jåledamenegler, utstyrt meg med filer og lakk og satt i gang, har det vart omtrent så lenge at de såvidt når utafor fingertuppen. Da får jeg panikk og klipper. Jeg synes bare at lange negler er ekkelt, og får meg ikke til å ha det. Og som sagt, en liten tur i klatreveggen minner meg på hvorfor det ikke er så praktisk heller.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:35   #43
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglene dine

Neglene er sterke og klippes korte. Med tre jenter, og en jobb i barnehage (når jeg ikke har perm) passer det dårlig med pynta negler
Men jeg biter ikke, og de er alltid reine og glatte.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:00   #44
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Neglene dine

Kan ikke utstå å ha for korte negler, eller gå uten lakk. Stort sett bare blank lakk, men bruker gjerne litt farge og.
Fransk manikyr er SÅ fint, men jeg får bare til å legge det å venstre hånd - høyre blir seende sølete ut......

Syns og det er moro å pynte litt ekstra med sånn neglepynt, men det blir til spesielle anledninger.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:36   #45
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg er negledesigner, så jeg bruker å ha fransk manikyr i akryl. Men det er sjelden jeg gidder å etterfylle på meg selv. Har nå gjort en avtale med en annen negledesigner om å gjøre det for hverandre, så i morgen skal jeg til etterfyll og freshe opp neglene mine som begynner å bli litt slitte.

Mine naturlige negler er svake og myke, så neglelakk på mine naturnegler funker fryktelig dårlig. Går bare noen timer før de flaker av

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no