Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Barten ble borte på null komma svisj

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 17:46   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg synes det kommer flere og flere på haka. Jeg har helt lyse hår, men disse stikkende, ekle skjeggene synes jeg altså formerer seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 17:54   #42
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Det blir ikke mindre hår av kremen, men heller ikke mer tror jeg. Det kan føles sånn men det er nok bare fordi jeg har blitt vant til å være helt hårløs. Hårene som vokser ut igjen er like lyse og myke.

Min bart er helt lys og med mindre noen studerer meg er det nok ikke synlig. Men jeg føler selv den er synlig nok og vil ikke ha den der.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 17:58   #43
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes det kommer flere og flere på haka. Jeg har helt lyse hår, men disse stikkende, ekle skjeggene synes jeg altså formerer seg.

Jeg får mørke, stikkende hår på haka. forsøkt laser, men det hjelper nada. Barten er dog helt lys, den får være. Og dum utover det har jeg ikke.

:springer på vita:

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 21:35   #44
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Eldgammel tråd, men absolutt aktuelt
Funker slik krem? Blir håret hardt og svart når det vokser ut?
Jentungen voksa barten min i sta og det frister ikke til gjentagelse. Bill.merk: null følelse i overleppa.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 22:26   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

5 år gammel tråd. Og svaret på spørsmålet om det blir verre med årene er helt utvilsomt JAAAAAA. :BM har rundet 40 i mellomtiden:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 22:44   #46
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Ja, det blir verre Men funker sånn hårfjerningskrem uten at man blir seendes ut som Kaptein Sorte Bill når håret vokser ut igjen?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 22:49   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg hater de dritthårene som tyter ut over all i ansiktet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 22:53   #48
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Vurderer voksing på klinikk. Noen som har prøvd og er fornøyd? Bør det gjøres en fredag sånn i tilfelle det blir utslett?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:01   #49
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vurderer voksing på klinikk. Noen som har prøvd og er fornøyd? Bør det gjøres en fredag sånn i tilfelle det blir utslett?

Jeg har såpass tynn hud at jeg får sår som må gro. Når de har grodd er det hår igjen...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:02   #50
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg vokser på klinikk med ujevne mellomrom. Blir litt rød første dagen men bra etter det. Det kan kanskje være lurt å ta en fredag første gangen i tilfelle reaksjon

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:37   #51
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Jeg fjerner bart med øyebrynskniv nå så bør vel finne på noe lurt jeg og. Vurderer laser.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:41   #52
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen min kaller meg bare for duni. Jeg har dun i hele ansiktet. Men heldigvis er det meste lyst, og jeg er ikke akkurat brun i utgangspunktet. Jeg napper de som blir mørke og harde. Blir det fler jo eldre man blir?

Jeg vil svare ja på det. Dessverre.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:50   #53
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg fjerner bart med øyebrynskniv nå så bør vel finne på noe lurt jeg og. Vurderer laser.

Jeg og....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 07:20   #54
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, det blir verre Men funker sånn hårfjerningskrem uten at man blir seendes ut som Kaptein Sorte Bill når håret vokser ut igjen?

Jeg bruker den fortsatt og hårene er fortsatt helt hvite. Får stadig mer hår, men det er vel alderen...

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 09:54   #55
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Hvir lang tid tar det før hårene vokser ut igjen da, Robyn?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:55   #56
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Omtrent som ved barbering vil jeg tippe, det tar ikke lang tid. Men jeg lar det gå litt tid mellom hver gang (flere uker) fordi det vokser relativt langsomt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 16:05   #57
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Bestilte time til voksing i dag jeg. 273,- for leppe og hake og kinn var ikke så ille. Gruer meg litt. #pingle

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 21:47   #58
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barten ble borte på null komma svisj

Ble jo helt naken i fjeset jo!
Passe vondt å bli vokset på overleppa. Men resultatet ble bra. Damen sa jeg måtte gjøre dette en gang i månden. I så fall blir 273,- per gang en hel del i løpet av et år, og da er kanskje laser bedre?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no