Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 13:20   #21
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk blåser slikt veldig opp?

Hvis jeg skal plukke dette fra hverandre, så har vi mennesker en godt utviklet intuisjon. Vi kan lese andres kroppsspråk og alt etter hvor mye tilstede vi er og følger med, så kan vi lese veldig mye ut fra både kroppsspråk og ansiktstuttrykk, osv. At noen kaller det engler er jo greit og naturlig i og med at religion er en del av kulturen. Andre igjen kaller det hjelpere (og visualiserer noen personer som denne kunnskapen blir knyttet ti), mens andre kaller det guddommelig hjelp, andre intuisjon, mens andre rett og slett ikke kaller det noen ting, det bare er sånn, - det kalles å vie noe oppmerksomhet, -reflektere osv. Hva man enn kaller det, så er det nok endel mennesker som trenger å slappe av, puste litt og klare å vie oppmerksomheten sin i nuet og til det som skjer inni seg og rundt seg og å finne sin indre sannhet og sånn. Så får man jo kalle det hva man vil da. Jeg tror ikke noen er gal fordi man bruker engle-navnelappen på dette. (Og når det gjelder rosenmetoden som hun er utdannet innen, - så er det jo ikke noen hemmelighet at følelser lagrer seg i kroppen, så jeg finner ikke det så underlig heller.)

Jeg synes hun er tøff som tør å stå frem som så pass alternativ, og jeg vil si at kongeparet står frem som veldig ok mennesker i denne sammenhengen. Jeg har tro på at de fleste andre konger og dronninger ville sett på dette som en stor skandale og avvist det, og prøvd å nekte henne å gjøre det osv.


Flott skrevet syns jeg!

Og så må jeg le litt over noen av reaksjonene Märtha får her. Unnskyld meg, men er ikke dette litt typisk Norge og jantelov. Ja, jeg vet noen av dere sier at det ikke er det, men hva med å være litt åpen for hvarandres syn på livet, og respektere det hun tror på.

Ja, hun kaller det "engler". Og kanskje hun gjør det fordi hun vet at da vil halve Norge ROPE UT AT HUN ER SPIK SPENNA GÆÆLEN. Og da kanskje de må le litt og si at, visste de det ikke...

Hun kunne sikkert like så godt ha kalt det naturkrefter, gode/varme energier tid til det psykiske i deg selveller hva vet jeg. Jeg vet bare det at når jeg har tid til å legge meg ned i gresset, i skogen, eller et annet stille sted, meditere litt og virkelig kjenne på hvordan jeg har det, det er da jeg har det best. Er dette så helt på jordet, altså?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:21   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Hmmm... det virker kanskje litt uprofft å ikke ville kommentere en skole som man nettopp selv har vært med til å starte opp ? Og for 24.000 i året får kursisterne vel privatundervisning ?

Sorry, men jeg kan ikke ta dette alvorligt . Det virker nå mest for meg, som om Märtha (og Ari) har for mange lommepenge og for mye fritid.

Men så var det nok heller ikke meg som var målgruppen her. Viva la Revolución !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:23   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg synes også for så vidt hun virker modig. Og ravgal.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:26   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Unnskyld meg, men er ikke dette litt typisk Norge og jantelov. Ja, jeg vet noen av dere sier at det ikke er det, men hva med å være litt åpen for hvarandres syn på livet, og respektere det hun tror på.

Å reagere med en smule vantro når noen påstår at engler eksisterer og kan snakkes med og healing og jording og speiling og slikt er vel ikke jantelov akkurat? Det er vel mer... ja, vantro? For det ER vel ikke akkurat dagligdags allmennkunnskap at det er slik det er (kristendom og tro og slikt er mer "innkjørt" for å si det litt lettvint)

Sett at det var Siv Jensen som stod fram og sa dette. Da hadde vi sittet der med haka nedpå knærne alle sammen. Og vært akkurat like vantro, uten at det hadde så veldig mye med jantelov å gjøre.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:32   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg synes hun er veldig tøff og modig som står fram med sine alternative tankemåter, det er jo heller ikke overraskende siden det er flere år siden dette ble flagget. Selve temaet er jeg litt vantro til, jeg får meg ikke helt til å bli såå "åndelig"…
Men dette får meg igjen til å lure på om de faktisk vet hvor priviligerte de er som kan få drive med sine interesser på heltid. Det er ikke så mange forunt å kunne ha bakstøtte økonomisk og ellers til å ha tid og penger til det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:39   #26
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Å reagere med en smule vantro når noen påstår at engler eksisterer og kan snakkes med og healing og jording og speiling og slikt er vel ikke jantelov akkurat? Det er vel mer... ja, vantro? For det ER vel ikke akkurat dagligdags allmennkunnskap at det er slik det er (kristendom og tro og slikt er mer "innkjørt" for å si det litt lettvint)

Sett at det var Siv Jensen som stod fram og sa dette. Da hadde vi sittet der med haka nedpå knærne alle sammen. Og vært akkurat like vantro, uten at det hadde så veldig mye med jantelov å gjøre.

Men hvorfor steile helt bare fordi hun bruker ordet engler? Tror du ikke på at det er viktig med sansetrening, med å lytte til kroppens signaler, til å forstå hvordan du kan få det bedre psykisk? Tror du at en resept hos en lege som knapt nok har tid til å høre på hva du forteller kan redde alt? Man behøver da virkelig ikke være helt pling i bollen selv om man føler at man har noe å bidra med innenfor dette?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:42   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Men hvorfor steile helt bare fordi hun bruker ordet engler? Tror du ikke på at det er viktig med sansetrening, med å lytte til kroppens signaler, til å forstå hvordan du kan få det bedre psykisk? Tror du at en resept hos en lege som knapt nok har tid til å høre på hva du forteller kan redde alt? Man behøver da virkelig ikke være helt pling i bollen selv om man føler at man har noe å bidra med innenfor dette?

Jeg steilet ikke på noenting, men påpekte at jantelov og vantro godt kan være to forskjellige ting

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:55   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg tror ikke det er jantelov som får meg til å mene hun er gaga. Jeg vil ikke være som henne, eller gjøre som henne, men jeg mener jo det er helt greit at folk er sånn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:02   #29
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg syns hun virker like rablende gal som før, og man skal jo prise seg lykkelig for at hun har falt noen trinn ned i arverekkefølgen slik at faren for å få noen som er helt koko som statsoverhode ikke er like overhengende.

Kan vi vennligst innføre republikk før vi får en tronarving som er like sprute sprø?

Ben "Det får holde med Thorbjørn Jagland" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:06   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

ååå... Da vurderer jeg faktisk å være med på en slik forelesning jeg også... Jeg skal gifte meg med ham når han er ferdig med hun kona han er sammen med nå. Marte eller hva hun nå heter...
:vil også sammenlignes med en lysfontene:


Klapp på skulderen til Märtha for at hun står fram og gjør det hun tror på.
Det er helt klart ikke noe for meg.

Enig i alt! *lysfontenefan*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:08   #31
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg syns hun virker like rablende gal som før, og man skal jo prise seg lykkelig for at hun har falt noen trinn ned i arverekkefølgen slik at faren for å få noen som er helt koko som statsoverhode ikke er like overhengende.

Kan vi vennligst innføre republikk før vi får en tronarving som er like sprute sprø?

Ben "Det får holde med Thorbjørn Jagland" Murphy

WoW!
For en beskrivelse av et annet menneske.
Hvilket belegg stiller du diagnose på? Vegg til vegg?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:08   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg fniser litt:

Jeg husker særlig en gang jeg traff en fremmed dame da jeg var liten. Jeg gikk bort til henne og sa at hun ikke trengte å være lei seg for mannen sin, det går nok bra med dere. Damen fikk hakeslepp og lurte på hvem det var som hadde sagt dette til meg. Det ble stor oppstandelse, og mange redde voksne, for det var jo ingen som ville at hun skulle tro det var dem som hadde sladret.

Jeg ser for meg alle de redde voksne, kongen og dronningen og alle livvaktene som løper rundt seg selv og benekter at de hadde sladret til den lille piken.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:17   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Heller en sprø tronarving uten makt enn Siv J med makt

Synes temaet egentlig er litt interessant. Ikke temaet skoler for sensible engler, men dette med hva det er greit og ikke greit at kongelige pusler med. Lurer på hva som skjer dersom man får en tronearving med Downs syndrom eller som er alvorlig rammet av Tourettes. (Uten sammenligning til Märtha altså, jeg digresjonerer litt bare.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:29   #34
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Heller en sprø tronarving uten makt enn president Siv J med makt

Jeg tror ikke det er nødvendig å sette urelaterte onder opp mot hverandre, og syns at ingen tronarving og ingen makt til Siv J klart vil være å foretrekke.

Ben "Nei takk. Ingen av delene." Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:35   #35
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Antroposofene infiltrerer....Jeg skuer inn i sjelen og ser solen lyse meg midt i ræva.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:36   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg syns hun virker like rablende gal som før, og man skal jo prise seg lykkelig for at hun har falt noen trinn ned i arverekkefølgen slik at faren for å få noen som er helt koko som statsoverhode ikke er like overhengende.

Kan vi vennligst innføre republikk før vi får en tronarving som er like sprute sprø?

Ben "Det får holde med Thorbjørn Jagland" Murphy

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 14:39   #37
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen



Nei, nei, nei ...
Prinsesse, prinsesse, prinsesse ...

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 15:02   #38
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Nå er ikke innavl kjent som det sunneste for personlig utvikling og kogniniv evne, prinsessen føyer seg inn i den ganske lange rekken av dem hvis nedarvede priviligeier også innebærer et noe mere alternativt syn på virkeligheten en bare litt, forskjellen på et åpent sinn og hull i hodet er ikke alltid like lett å se.

Men for all del forbanna underholdene og ganske ufarlig, ikke?

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 15:05   #39
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jøje meg, for en hetstråd. :irriterende moralsk.

Men seriøst: Synes dere virkelig at det er greit å harselere med mennesker på denne måten? Prinsesse eller ikke, liksom?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 15:13   #40
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Tror ikke det har "bikket for henne".

Märtha har flagget sine alternative interesser i mange år.

er ikke spesielt opptatt av engler, men synes dette er storrtet, jeg.
Ja til mangfold - nei til søvndyssende ensartethet.

Enig med Zöe. Jeg er for alternative tanker og meninger. Det er det som ofte utfordrer intellektet. Så får de fordomsfulle sitte der på sin høye hest og fordømme. Vi må også tenke over medienes rolle i dette. Når dette kokes ned til det det egentlig er så er det ikke sikkert så mange blir sjokkerte.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
engleskole, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no