Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kiwis God Helg-produkter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 10:59   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Man kan kjøpe så mange man vil ja. Det er derfor de selges ut så jækla fort.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:03   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man kan kjøpe så mange man vil ja. Det er derfor de selges ut så jækla fort.

Ja ok. Kanskje de skulle hatt max 6 per kunde da?

Får se om jeg kjører dit på fredags morgen når jeg har levert ungene i bhg. har fri den dagen .Noen plass jeg kan se hvilket tilbud det er på fredag?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:15   #23
Flo
Aktiv
 
Flo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 107
Flo er litt kul
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Takk for påminnelse! Handler på Kiwi, får se om det er noe igjen til oss fredag! Fint med sånne gode tilbud.

__________________
Storebror 02 Lillebror 05
Flo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:57   #24
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

:noterer: Jeg skal på Kiwi på fredag morgen.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 13:09   #25
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

fibi: du jobber på kiwi skrev du?
Aner du om det er ett klokkeslett den disken skal ut? Jeg kan jo kjøre innom etter at barna er levert, og før jeg legger meg på morgenen (skal på nattevakt)..

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 17:25   #26
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Jeg har fri på Fredag og skal sjekke dette ut!!

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:01   #27
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

fibi: du jobber på kiwi skrev du?
Aner du om det er ett klokkeslett den disken skal ut? Jeg kan jo kjøre innom etter at barna er levert, og før jeg legger meg på morgenen (skal på nattevakt)..

Jeg begynner ikke på jobb før fem de fredagene jeg jobber, og da er allerede disken ute. Men jeg kan spørre butikksjefen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:10   #28
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Jeg har handlet kl 7 15 og da har kjøttet vert der. Tror det settes ut når butikken åpner.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:11   #29
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Her har de hatt det i butikken tidlig har jeg sett, er jo bare en kjøledisk de ikke bruker ellers i uka som dyttes ut, ser det ut til.

Passer meg bra med slike tilbud, for jeg går forbi Kiwi hver morgen når jeg er i jobb på vei etter posten Nå på fredag skal jeg på behandling til fysioterapeuten ved 9-tiden, så da rekker jeg jo innom først. Lille bygda vår har til og med to Kiwi'er!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:21   #30
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Her har det alltid vore att i disken midt på dagen. Ein god del og.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:22   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg begynner ikke på jobb før fem de fredagene jeg jobber, og da er allerede disken ute. Men jeg kan spørre butikksjefen.

spent! (ikke vits å kjøre innom kl 0830 om den ikke er ute enda liksom....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:39   #32
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Vet dere hva God Helg-produktet er denne helga da? *nyskjerrig*

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:50   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Jeg skal sjekke dette før jeg drar på jobb på fredag. Hvis det er like kaldt ute da som nå kan maten fint ligge i bilen hele dagen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 23:40   #34
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

http://kiwi.no/godhelg kan man melde seg på et "nyhetsbrev", får sikkert info på torsdager om hvilket produkt det er?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 00:01   #35
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

det er laksefilet denne helgen, 200 g i pakken.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:48   #36
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

I "min" by har kiwi butikkene maks kjøp per kunde. Den enne butikken har maks 5 og den andre har maks 10. Ser jo ut til at butikkene kan velge dette selv da, siden det ikke er likt.

Laks ja. Hva vil dere lage av dem? Trenger tips

Kan jo bidra selv også. Har nok funnet oppskriften på nettet husker ikke hvor, kanskje her... ?!
Laks med feta og rosmarin
4 Laksefilet
1 rømmeboks
3/4 pk fetaost (ikke den i olje)
litt sitronsaft
3 ss rosmarin

Laksen legges i ildfast form. Bland de andre ingrediensene og ha over. has i ovnene på 200 grader i 20 -30 min. Nam, nam


Sist redigert av Nelly : 12-02-09 kl 13:56.
Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:41   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Søren ta at det er laksefillet når jeg for en gangs skyld ikke skal jobbe en fredag. :gubben hater laks:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 16:32   #38
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Da har jeg meldt meg på nyhetsbrevet og får varsel om neste God Helg-produkt. Legger ut link her, da jeg ikke kom meg inn på siritk`s link.

http://www.kiwi.no/gohelg/

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 17:00   #39
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Den laksen blir like dyr som fryst laksefile uten bein og skinn på brunnpris, firstprice. 29.90 for 400 eller 500 gram. er værtfall 4 lakse biter i de fryspakkene

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 17:58   #40
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den laksen blir like dyr som fryst laksefile uten bein og skinn på brunnpris, firstprice. 29.90 for 400 eller 500 gram. er værtfall 4 lakse biter i de fryspakkene

Det er etter min mening betydelig smaksforskjell fra de billigste til de dyrere pakkene med laksefilet. De billige er ofte tørre som knekkebrød synes jeg.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no