Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 16:34   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Ulykkelig

Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

I dag tidlig ble jeg vekket av en sms. "Det har vært en dødsulykke 100 m fra huset til foreldrene dine." Ikke noe mer. Dette var på den tiden både mamma, pappa og broren min reiser om morgenen.

Heldigvis var det ingen av dem, men jammen ble jeg sjelven. Det viste seg etterpå at vedkommende som sendte meldingen visste at de ikke var involvert, men da kunne han sannelig ha skrevet det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:37   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

Da kunne man kanskje la være å si noe i det hele tatt, så lenge de ikke var involvert.

Jeg hadde blitt utrolig forbannet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:37   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

Særdeles ubetenksomt. Man trenger ikke være høygravid for å synes det. Håper du har landet nå

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:39   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

Huttetu, da hadde jeg flydd i flint hvis det hadde vært meg som hadde fått en slik melding når han attpåtil visste at de ikke var involverte så var det jo ikke nødvendig å skremme sånn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 17:09   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Man vekker ikke høygravide damer med slike meldinger.

En særdeles unødvendig melding i allefall så lenge han visste at ingen av dine var innvolvert. Når meldingen først ble sendt skulle det jo bare mangle at det ikke ble tatt med.
Kanskje det var en "glup" ide for at du skulle slippe å gå over................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no