Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 20:33   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Nå har jeg sjekket min kommunes sider og funnet ut at vinterferien er i uke 8 (18.02-22.02) og påsken fire uker senere (17.03-24.03).


Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:45   #22
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nå har jeg sjekket min kommunes sider og funnet ut at vinterferien er i uke 8 (18.02-22.02) og påsken fire uker senere (17.03-24.03).

Hjelp! Her i nord er altså påsken fra 2-9 april.

Ok, nå skjønner jeg at vi snakker om neste år.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:47   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hjelp! Her i nord er altså påsken fra 2-9 april.

Ok, nå skjønner jeg at vi snakker om neste år.


Fnis. Jeg forsto det, ja.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:25   #24
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Joda, men det er ikke skrekkelig mange steder det er lett å ta en ukes ferie utenom vanlige ferier altså... hos oss vil man da gjerne havne med å jobbe doble dager hele uka før...

Hvis vi først skal kverulere litt, så tror jeg de aller fleste lærere mer enn gjerne hadde byttet vekk vinter"ferie", høst"ferie" og lang sommer"ferie" med å få lov til å bestemme en fridag og ferieuke i ny og ne selv. Vi må alltid reise på ferie når det er som dyrest, og vi kan aldri ta en langhelg utenom feriene. Vi kan nemlig ikke jobbe dobbelt uka før -dvs: vi jobber gjerne dobbelt, men vi får ikke avspasere når vi vil for det....

Men det var en digresjon ifht spørsmålet. For meg ville det ikke spilt noen rolle i det hele tatt. Jeg tror enkelt og greit jeg ville latt være å stemme over det, og bare tatt skoleruta til etterretning når den kom.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 22:26   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Der jeg er fra i finnmark så har man ikke høstferie, men vinterferien har de.

Vi har nå og bestandig hatt vinterferie. alene så påskeferie en del uker etterpå
Bor i Nordland.
Både grunnskolen og den vidregående

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 00:33   #26
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Er det bedre at ungene må være på SFO i to uker i påskeferien enn i vinterferien?

For mange er det ikke lettere å få ferie i forbindelse med påsken enn i vinterferien.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 07:48   #27
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Jeg vet hva jeg mener, lærere som må ha en tenkepause..??

ærlig talt få dere en jobb . Aner dere hvor priviligerte dere er . Hadde jeg vist hva lærere gjør og har det den gangen jeg skulle bestemme meg for utdannelse så hadde jeg blitt lærer. Det er vel den eneste jobben som er familievennlig, for det er jo kun dere som har fri når deres egne barn har fri . Vi vanlige arbeidere må la barna enten være alene hjemme, eller på en SFO med folk som arbeider der for å sitte å drikke kaffe .
Det er ikke synd på dere, for vi jobber tross alt HELE året, og må ta ferie når det passer arb.giver og er det i den dyreste periden ja så... Og hvis vi må ta oss fri de såkalte små feriene taper vi masse penger, gjør dere??

Nei, jul, påske og sommerferie. Greit, det kan man leve med for barnas skyld, men for de voksne. De kan jo være på jobb og arbeide med neste halvårsplan, lage prøver for neste peride og rette forrige. Men de fleste tar jo ferie da..for barna har jo fri...

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:52   #28
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Jeg vet hva jeg mener, lærere som må ha en tenkepause..??

ærlig talt få dere en jobb . Aner dere hvor priviligerte dere er . Hadde jeg vist hva lærere gjør og har det den gangen jeg skulle bestemme meg for utdannelse så hadde jeg blitt lærer. Det er vel den eneste jobben som er familievennlig, for det er jo kun dere som har fri når deres egne barn har fri . Vi vanlige arbeidere må la barna enten være alene hjemme, eller på en SFO med folk som arbeider der for å sitte å drikke kaffe .
Det er ikke synd på dere, for vi jobber tross alt HELE året, og må ta ferie når det passer arb.giver og er det i den dyreste periden ja så... Og hvis vi må ta oss fri de såkalte små feriene taper vi masse penger, gjør dere??

Nei, jul, påske og sommerferie. Greit, det kan man leve med for barnas skyld, men for de voksne. De kan jo være på jobb og arbeide med neste halvårsplan, lage prøver for neste peride og rette forrige. Men de fleste tar jo ferie da..for barna har jo fri...

For et utrolig nedlatende, arrogant og uvitende svar. Sett deg inn i sakene før du uttaler deg. Du vet tydeligvis ikke mye om hvordan lærerne jobber.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 11:01   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Olfiga, den var drøy.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:26   #30
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Ungene skal (selvsagt) ha vinterferie, og i år skal jeg faktisk har vinterferie sammen med dem.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:35   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Jeg vet hva jeg mener, lærere som må ha en tenkepause..??

ærlig talt få dere en jobb . Aner dere hvor priviligerte dere er . Hadde jeg vist hva lærere gjør og har det den gangen jeg skulle bestemme meg for utdannelse så hadde jeg blitt lærer. Det er vel den eneste jobben som er familievennlig, for det er jo kun dere som har fri når deres egne barn har fri . Vi vanlige arbeidere må la barna enten være alene hjemme, eller på en SFO med folk som arbeider der for å sitte å drikke kaffe .
Det er ikke synd på dere, for vi jobber tross alt HELE året, og må ta ferie når det passer arb.giver og er det i den dyreste periden ja så... Og hvis vi må ta oss fri de såkalte små feriene taper vi masse penger, gjør dere??

Nei, jul, påske og sommerferie. Greit, det kan man leve med for barnas skyld, men for de voksne. De kan jo være på jobb og arbeide med neste halvårsplan, lage prøver for neste peride og rette forrige. Men de fleste tar jo ferie da..for barna har jo fri...

O - du uvitende menneske!
Greit nok at du ikke har kunnskap om læreryrket, men jeg blir flau på dine vegne når du velger å spy din uvitenhet ut i full offentlighet.

Jeg jobber ikke som lærer, jeg er sykepleier og jobber helg, jul, påske, pinse og 17. mai (gjør du?). Likevel har jeg heldigvis intelligens nok til å vite at læreryrket ikke består av ferier og kaffedrikking.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:44   #32
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

O - du uvitende menneske!
Greit nok at du ikke har kunnskap om læreryrket, men jeg blir flau på dine vegne når du velger å spy din uvitenhet ut i full offentlighet.

Jeg jobber ikke som lærer, jeg er sykepleier og jobber helg, jul, påske, pinse og 17. mai (gjør du?). Likevel har jeg heldigvis intelligens nok til å vite at læreryrket ikke består av ferier og kaffedrikking.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:46   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Olfiga, jeg mistenker deg for å ikke vite heeeeelt hva du prater om. Hvis de lærerne du vet av har et slikt "lærerliv", så tror jeg ikke de er representative for resten av lærerstanden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:47   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg tviler på at mine niendeklassinger hadde likt forslaget. At vi lærere trenger pusterom til å få rettet litt og puste er en ting, men det er faktisk fryktelig travelt å være ungdomsskoleelev også. Feriene er pusterom som gjør at de kan fokusere bedre etter endt ferie. det er utrolig hvor mye bedre de jobber etter ei uke ferie.

Og med det forslaget du skisserer så blir det jo ikke mindre fri, bare mer på en gang. Jeg ville fortrukket å hatt to friperioder i steden for en.

Signerer denne.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:49   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Lærere har vel ikke ferie i vinterferien, påska eller åtte uker på sommeren for den del? Det er vel avspasering fordi de jobber mer enn 37,5 time i uka ellers? Eller er det jeg som har misforstått?

Jeg har forøvrig ingen sterke meninger om å slå sammen vinterferie og påskeferie. Når påsken kommer veldig tidlig så er det kanskje bedre for læringen sin del å få litt kontinuitet på undervisningen og heller ta en lenger påskeferie, enn å ha litt skole, litt fri, litt skole og så litt fri igjen.

Og så må vi huske på at det er barn det er snakk om her, og de krever nok litt flere pauser innimellom for å ta seg inn igjen enn det vi voksne trenger. Så å sammenligne med en voksens arbeidshverdag synes jeg ikke går helt, selv om jeg også skulle ønske at jeg hadde både høstferie og vinterferie, jeg også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:50   #36
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Det er ikke synd på dere, for vi jobber tross alt HELE året, og må ta ferie når det passer arb.giver og er det i den dyreste periden ja så... Og hvis vi må ta oss fri de såkalte små feriene taper vi masse penger, gjør dere??

De lærerne jeg kjenner jobber langt mer enn jeg gjør, med til dels vesentlig lavere lønn, og i alle fall under desidert mer stressende og kummerlige forhold. Og hvis du er så misfornøyd med å tape penger på feriene dine, så kan du kanskje bare finne deg en annen jobb selv?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:16   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Jeg vet hva jeg mener, lærere som må ha en tenkepause..??

ærlig talt få dere en jobb . Aner dere hvor priviligerte dere er . Hadde jeg vist hva lærere gjør og har det den gangen jeg skulle bestemme meg for utdannelse så hadde jeg blitt lærer. Det er vel den eneste jobben som er familievennlig, for det er jo kun dere som har fri når deres egne barn har fri . Vi vanlige arbeidere må la barna enten være alene hjemme, eller på en SFO med folk som arbeider der for å sitte å drikke kaffe .
Det er ikke synd på dere, for vi jobber tross alt HELE året, og må ta ferie når det passer arb.giver og er det i den dyreste periden ja så... Og hvis vi må ta oss fri de såkalte små feriene taper vi masse penger, gjør dere??

Nei, jul, påske og sommerferie. Greit, det kan man leve med for barnas skyld, men for de voksne. De kan jo være på jobb og arbeide med neste halvårsplan, lage prøver for neste peride og rette forrige. Men de fleste tar jo ferie da..for barna har jo fri...


Fy flate. At det går an! Jeg SKJEMS på dine vegne! Det nytter vel ikke å banke vett inn i deg heller. Du burde rødme langt inn i beinmargen av et så tåpelig innlegg!


Gjett hvor mye ferie en lærer har, forresten! 4 uker og 1 dag!
Hvor mye ferie har du? 5 uker?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:20   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Lærere har vel ikke ferie i vinterferien, påska eller åtte uker på sommeren for den del? Det er vel avspasering fordi de jobber mer enn 37,5 time i uka ellers? Eller er det jeg som har misforstått?

Nei, du har forstått riktig. Lærere har lovpålagt ferie 2. -31. juli. Vi kan ikke bestemme ferien vår selv engang. Resten er avspasering for 45 timers arbeidsuker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:21   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Olfiga: Jeg regner med at jeg gjør rett i å ta hele uttalelsen din som en spøk?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:49   #40
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Selv om olfiga drar det langt her - så må jeg jo si at jeg blir litt forundret over at folk blir helt fortvila ved tanken på å jobbe 11 uker uten en ekstra fridag.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no