Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uhyggelig reklame

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 08:26   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Så rare dere er.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 09:42   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Så rare dere er.

Fordi?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:01   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Så rare dere er.

Det tenkte faktisk jeg også. Har aldri tenkt over den reklamen der på noen spesiell måte noe mer eller mindre enn andre reklamer

Ungen er da ikke sååå skummel?

Har i allefall ikke assosiert det med krybbedød Første gangen trodde jeg det var reklame for bleier, siden det har vært utallige slike før (om hvor godt en baby sover når den har riktig bleie på). Husker ikke om jeg skvatt da babyen spratt opp første gang jeg så den, men tenkte vel bare noe sånt som "åja, det var tran det var reklame for ja".

Har sett klart mer usmakelige reklamer en den ja. Skjønner ikke helt hva folk hyler for.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:04   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har sett klart mer usmakelige reklamer en den ja. Skjønner ikke helt hva folk hyler for.

Fordi den er veldig, veldig lik en reklame Krybbedødforeningen hadde, kanskje?
Synes ikke det er så rart at mange (meg selv inkludert) reagerer på det..

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:13   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fordi den er veldig, veldig lik en reklame Krybbedødforeningen hadde, kanskje?

Jeg synes den er nesten mer usmakelig jeg da. I allefall mer ubehagelig. Likheten er nok ganske tilfeldig, hvor utrolig forskjellig kan det bli, en baby som ligger og sover?

Det er i allefall ikke noe jeg gidder å bruke energi på å irritere meg over.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 08:17   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Jeg synes den er ekkel.

Samme her.

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 08:18   #27
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Så rare dere er.

Pøh.

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 08:48   #28
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Tror heller ikke likheten er med hensikt, saa usmakelig vil jeg ikke kalle den. Hvis det virkelig skulle vaere med overlegg, saa er de jo bare onde, og ikke saerlig smarte heller, siden reaksjonene bare blir negative for dem som oppfatter likheten.

Ellers synes jeg reklamen er veldig god, siden den faktisk faar folk til aa reagere. Foerst saa kvekker vi litt, og saa ler vi etterpaa. I hvert fall de av oss som ikke faar de vonde assosiasjonene.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no