Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aldri vært så redd i mitt liv ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 15:06   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Jeg antar dere har en klausul i kontrakten om gjensidig oppsigelse?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:18   #42
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Huff da, skummelt.

Håper de går med på å flytte.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:29   #43
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Huff, vi bodde i en studentblokk hvor vi hørte paret et annet sted i blokka kranglet støtt og stadig. Det var på langt nær så dramatisk som dette, og de hadde heller ingen tilknytning til oss. Jeg kan bare tenke meg så grusomt det har vært for deg å overhøre og oppleve.

Jeg håper alt ordner seg, at dere blir kvitt disse leieboerne. Og at dere får litt mer flaks med tanke på fremtidige leieboere! Lykke til!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:30   #44
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Så fryktelig! Jeg håper du får dem ut.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:41   #45
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Så uheldige dere er!

Dersom dere trenger råd og ikke er medlem av Huseiernes Landsforbund, kan dere kanskje bruke Advokatvakten, som gir 30 min. gratis rådgivning. De er som regel på et offentlig bygg en til flere ganger i mnd.

Håper dere slipper flere dårlige leietakere etter dette - dere har jammen hatt kvoten nå. Og så støtter jeg selvsagt Mims råd om å kontakte barnevernet.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 17:42   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Du kan tipse dem om Finnskogen. Der er det masse deilig hjemmebrent, kone-banking er dagligdags og små hus i skogen koster 2-3000 pr mnd å leie.

Jeg håper du tuller

Tror neppe det er mer konebanking på Finnskogen enn ellers i landet. Fantastisk natur og fred og ro er det derimot......


http://www.finnskogen-turistforening.no/

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 18:16   #47
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Fært så uheldig dere er da.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 20:08   #48
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Da har ting løyet seg ned og vi har roet oss.

Vi ringte til advokat (en venn av oss som er spesialisert på husleie tvister blandt annet)

Han rådet oss til å komme med et tilbud, blandt annet med å tilby dem 3000 kroner fra leien de har betalt mot at de flytter innen 2 uker.

Eller så må vi skrive en advarsel/klage, gi den til dem skriftelig, men kopi.
Saken er at vi kan ikke si opp leiligheten kun med denne begrunnelsen, de skal få en advarsel og ha mulighet for å rett det opp, akkuratt det samme gjelder oppsigelse ved utelatt betaling. De skal ha sjansen til å gjøre opp for seg, og gjør de det er oppsigelsen ugyldig.

I en oppsigelse må det være en god og gyldig grunn.

Vi ringte til politiet og fikk vite at de satt i avhør og ble sluppet ut etter det.

12.30 ringte de på døren og la seg langflate.
De var drit redde for å bli kastet ut.

Sa at de kunne komme opp kl 14.00 for en samtale.

Jeg fortalte hvordan jeg opplevde hendelsen.
De fortalte også hva som hadde skjedd.

De begge har ADD diagnose og går på Ritalin, og han går også på antidepresiva.

De sa at de bare hadde tatt morgendosen igår, begynt å drikke og glemte da og ta neste dose.
Begge kan bli aggresive når de ikke er medisinerte, + at de var driting begge to.
De lovet på tro og ære at det ikke skulle skje igjen.

Jeg sa at jeg hører hva dere sier, men det hjelper ikke meg stort.
Det kan fort skje igjen, med tanke på alkohol konsumet deres.
Og opplyste samtidig at alkohol og ritalin ikke hører sammen.

MEN, sa jeg at i følge loven så skal dere få en advarsel.
Da spratt de opp begge to og nesten kysset føttene våres.
De skjønte at de bor her på vår nåde nå, og en gang til med kontrakt brudd eller bråk, så er det rett til namsmannen med alle papirer.

De forsto godt at jeg ringte politiet, og de forsto våres standpungt.
Jeg sa at vi ikke kan kaste dere ut i denne omgangen, men jeg vil at dere aktiv skal se etter en ny leilighet frivillig da dere ikke er velkommen til å bo her av oss personelig.

De skjønte det, men de lovet at det ALDRI skulle skje igjen.
Mannen fortalte og at han jobbet i fengsel + at vi har folk fra kripos og politiet som naboer.
De skjønte at vi mente alvor og de skulle være veldig forsiktig fremover og de skulle ta medisinene sine.


Begge to var helt bleke og shaky etter oppholdet på glattcellen og det var noe de ikke ville oppleve igjen, men samtidig så hadde de godt av det sa de.
De har pratet endel om hendelsen sammen og sammen med politiet.


Vi har gjort det vi kan i denne omgangen, fulgt loven og de vet at neste gang er det UT, samt at de vet at de ikke er velkomne her.

Jeg sa og at: Dere kan sitte her og forklare og love gull og grønne skoger, men det hjelper meg lite, jeg kjenner dere ikke.
Hadde det ikke vært for loven,så hadde dere måttet flytte.

De forsto oss godt.



Angående ungene.
Vi er rimelig sikre på at de er i fosterhjem hos familien hennes.

Hvis ungene dukker opp her, så kommer jeg til å sende bekymrings meldig ja.
Det er helt klart.
Alkoliserte foreldre er ALDRI bra.

Er helt tømt, har ikke orket å være hjemme etter denne samtalen (som varte i 1 time) kom akkuratt inn døre etter å ha tilbrakt ettermiddagen hos venner.


Jeg sa og klart ifra ang. høy musikk.
Guttungen med Ad/hd her tåler ikke høye lyder.
Han gråt og satt med hendene over ørene og ba meg om å be de slutte.

Fortalte dette og de lovet at de ikke skulle spille så høyt.
Og jeg minte dem på at det står i kontrakten at det SKAL taes hensyn.


SÅ,da gjenstår det å se hvordan dette går.
De vet at de ikke har mer å gå på.

Krysser allt for at det går bra, og at ungene ikke kommer for å bo hos dem.

Takk for at dere hang med her..
Veldig godt å skrive det av seg....gruff.....

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 20:45   #49
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Håper de flytter. Jeg hadde i alle fall ikke villet bo hos noen som rett ut sa at jeg ikke var velkommen...

  Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 20:47   #50
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Så skummelt
håper de flytter.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 20:55   #51
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Høres ut som en ekkel opplevelse! Du skal være glad dere har loven på deres side hvis noe sånt skjer igjen.
Selv bor jeg i borettslag og i hver blokk er det flere trygdeleiligheter. Tidligere var disse bebodd av eldre og pleietrengende, men nå har kommunen begynt å gi dem til narkomane og andre som ikke klarer seg helt selv.
Veldig kjekt for oss naboer....

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:01   #52
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Dette hørtes fryktelig skremmende ut!

Jeg er enig med Mim i at det her uansett kan sendes bekymringsmelding til barnevernet, for å styrke en sak ifht eventuell tilbakeføring. Sier dere ingenting er faren større for at barna må overvære episoder slik du beskriver.

En annen ting jeg stusset over, var at dere lot de flytte inn før evt sosial garanti var i orden. Det hadde jeg aldri turt å gjøre, for herper de hele leiligheten og de får avslag på søknad om garanti - så er det dere som sitter med regninga. Ved eventuelt nye leieboere tror jeg nok at jeg hadde ønsket dokumentasjon på fast arbeid (for begge hvis det er to), og flere referanser enn kun tidligere utleier. Det er opplagt at tidligere utleier ikke sier noe negativt om leietagerne, hvis h*n på død og liv vil ha dem ut.

Godt å høre at dere har sett dere inn i lover og regler, slik at dere lettest mulig kan få dem ut igjen. Med fare for å virke negativ har jeg ingen tro på stor endring hos leieboerne dine - ut i fra de problemene du beskriver. Rus, psykiatri, vold og ADHD på en gang. Slikt løser seg gjerne ikke på null komma niks. Masse lykke til, krysser fingrene for at dette ordner seg på en smidig måte.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:29   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Jeg håper inderlig de flytter, for jeg er redd de løftene deres rekker akkurat langt nok til neste fyllekule...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:36   #54
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Håper inderlig at du får dem ut fortere en F..... For de der var ikke mye bra folk

Lykke til!!!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:44   #55
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Dekker sosial-garanti skade på leilighet?
Da jeg skulle leie og ikke hadde depositum, stod det i gjeldsavtalen min til sosialkontoret at de kun dekte manglende husleie, ikke skade på leilighet.

Men de har kanskje forandret reglene?

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:57   #56
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Uff, så skremmende!!

Syns de slapp litt lett jeg da...
Du burde i alle fall ordne en skriftlig advarsel, som de må signere på.
Ellers blir det jo bare ord mot ord :advokatdatter:
Det sies at muntlig likestilles med skriftlig, men med skriftlig så slipper du i alle fall å bevise noe.

Håper dere slipper mer bråk!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:57   #57
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Dekker sosial-garanti skade på leilighet?
Da jeg skulle leie og ikke hadde depositum, stod det i gjeldsavtalen min til sosialkontoret at de kun dekte manglende husleie, ikke skade på leilighet.

Men de har kanskje forandret reglene?

Dette hørtes merkelig ut! Dersom jeg hade vært utleier ville jeg aldri godkjent en slik garanti. Det er ikke slik der jeg jobber iallefall. (Jeg jobber på sosialkontor.) Men det kan kanskje variere fra kommune til kommune.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 23:21   #58
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Dette hørtes merkelig ut! Dersom jeg hade vært utleier ville jeg aldri godkjent en slik garanti. Det er ikke slik der jeg jobber iallefall. (Jeg jobber på sosialkontor.) Men det kan kanskje variere fra kommune til kommune.

Nettopp det som var problemet mitt også. Jeg møtte på flere utleiere som ikke ville leie ut til meg fordi den bare dekte tapt husleie.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:37   #59
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Her i området er den sosiale garantien ikke mye verdt i hvert fall. Var en avissak for ikke lenge siden der en mann hadde fått ramponert leiligheten, men han fikk ikke noen erstatning til tross for sosial garanti.

http://www.ta.no/nyheter/article2474559.ece

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 01:42   #60
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Uff, så skremmende!!

Syns de slapp litt lett jeg da...
Du burde i alle fall ordne en skriftlig advarsel, som de må signere på.
Ellers blir det jo bare ord mot ord :advokatdatter:
Det sies at muntlig likestilles med skriftlig, men med skriftlig så slipper du i alle fall å bevise noe.

Håper dere slipper mer bråk!

Lett og lett, var ikke annet vi kunne gjøre, vi må følge loven.
Vi håper jo at de flytter med tanke på at vi sa rett ut at de ikke er ønsket.

Hun kom opp her ved 21.30 tiden og spurte om jeg hadde skrevet den advarselen/klagen så de kunne skrive under på den.
De skulle legge seg tidlig.
Hun er helt på tuppa for å få ting i orden.

Så den advarselen kommer de ikke unna, det er helt sikker, signatur skal jeg ha, og det var de mer enn villig til å gi oss.
Denne skal ligge sammen med kontrakten, samt at vi muligens melder ifra til namsmannen, skal høre med advokaten hva som er best.


Angående barna, så vet jeg ikke hvor de er tilknyttet.
Barna er nå i Nord Norge, men vet ikke hvor.
Men kommer de hit ned, så er jeg rask til telefonen, DET er helt klart.
Føler meg ikke helt trygg på disse to heller.
Håper egentlig at de tråkker i baret slik at vi kan kaste de ut.

Er bare å vente å se.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no