Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lav, foldbar skillevegg/romavdeler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-23, 20:05   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Lav, foldbar skillevegg/romavdeler

Jeg er på jakt etter en skillevegg til å stenge av en døråpning som er ca 1,5 meter bred. Hensikten er å kunne stenge bikkja ute i gangen ved behov.

Skilleveggen bør helst være lav, lett å folde sammen og se pen ut når den ikke er i bruk. Siden jeg neppe gidder å euddw den bort mellom slagene.

Er det noen som har forslag til hva jeg ønsker meg?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 09:55   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lav, foldbar skillevegg/romavdeler

https://mikopet.no/hund/smart-softgr...ndeport+-+Svar

Kom mange alternativer når en søkte på barnegrind til døråpning. Utfordringen din er at den må dekke 150 cm.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 17:47   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lav, foldbar skillevegg/romavdeler

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

https://mikopet.no/hund/smart-softgr...ndeport+-+Svar

Kom mange alternativer når en søkte på barnegrind til døråpning. Utfordringen din er at den må dekke 150 cm.

Tusen takk!. Barnegrind hadde jeg ikke tenkt på å søke på. Skal se om jeg finner noe som er bredt nok, helst uten å måtte lage hull i veggene..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 20:47   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lav, foldbar skillevegg/romavdeler

Noe i denne serien kanskje? https://www.jollyroom.no/babyutstyr/...hoCSM0QAvD_BwE

De finnes i forskjellige lengder og varianter.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no