Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Et bra tørkestativ for studenter

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-23, 09:46   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et bra tørkestativ for studenter

Jaja, det spiller muligens liten rolle om det er studenter eller ikke som skal tørke klær..

Min datter og to andre i kollektivet trenger et tørkestativ. De er opptatt av at det er billig, og de bor i gangavstand til Rusta (og lite annet). I går bablet de om at de skulle dit i dag og kjøpe et tørkestativ.

Jeg tenkte at de kanskje er mer opptatt av pris enn kvalitet. Og jeg lurer på om jeg i stedet skal kjøpe et tørkestativ til dem.

Men hvor finner jeg i tilfelle et bra tørkestativ? Hva bør jeg se etter?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 09:47   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

For all del, det kan jo hende at det de selger på Rusta er bra saker. Det vet jeg ikke. Men jeg er litt redd de skal kjøpe et vinglete og dårlig stativ som utnytter plassen dårlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 09:58   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg er litt redd de skal kjøpe et vinglete og dårlig stativ som utnytter plassen dårlig.

Men er det ikke sånn de lærer da? (Selv om det ikke er særlig bærekraftig.)
Jeg synes du skal lene deg tilbake og se hva de ender opp med. Om de ville hatt råd hadde de nok bedt om det?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:02   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.909
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Enig med 007. Det høres ut som noe jeg ikke hadde ofret en tanke. Og vi har hatt diverse billige tørkestativ, og ingen av dem har vært ubrukelige.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:03   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men er det ikke sånn de lærer da? (Selv om det ikke er særlig bærekraftig.)
Jeg synes du skal lene deg tilbake og se hva de ender opp med. Om de ville hatt råd hadde de nok bedt om det?

De blir så glade for hjelp, og det er kjekt for meg å kunne hjelpe også. Men jo, du har et godt poeng. Det med bærekraft er dog viktig for meg. Jeg synes det er skikkelig synd om de kjøper ræl.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:03   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.411
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Mitt siste er fra Jysk. Helt ok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:04   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Enig med 007. Det høres ut som noe jeg ikke hadde ofret en tanke. Og vi har hatt diverse billige tørkestativ, og ingen av dem har vært ubrukelige.

Det er bra, for jeg har null erfaring med tørkestativ. Men jeg har fått med meg at det er store forskjeller i årenes løp her på FP.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:06   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.825
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Jeg kjøpte billig tørkestativ i attenhundreogblomkål. Det lever i beste velgående mer enn 20 år seinere.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:25   #9
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Jeg er mer nysgjerrig på hvordan du kan ha null erfaring med tørkestativ.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:31   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg er mer nysgjerrig på hvordan du kan ha null erfaring med tørkestativ.

Hehe, tenkte det spørsmålet ville dukke opp Vi har alltid tørket klær på fastmonterte metallstenger. Er kjempefornøyd med den løsningen. Det som tåler trommel, går i trommel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 10:56   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Diverse billig ræl er ikke optimalt. Men det funker. Og ofte holder de i langt flere år enn man skulle ønske, siden å bytte det i noe bedre i alle fall for meg ikke er få aktuelt når det jo funker det vi har. (Men ikke si sånt rundt min svigermor. Jeg kom til å nevne det at jeg nesten skulle ønske toastjenet vårt, som lager to firkantede skiver delt på skrå, konket, så kunne jeg kjøpt et sånt med riller .

Vel, hvem fikk et med riller til jul? Bare så bitte lite at man kan ikke lage mer enn en om gangen, og det bør ikke være for stort brød ? Så nå er jeg stuck med et som er til firkanter delt på skrå og et som.... Vel, flyttet med den første ungen som flytter på hybel, og bare skal lage mat til en.

Og er enda lenger unna å kunne kjøpe det jeg har lyst på.

La dem kjøpe et tørkestativ på Rusta, det kan komme til å funke i mange, mange år.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 11:14   #12
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Du har lov til å kjøpe deg et nytt toastjern som er slik du vil ha det, Malama.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 11:34   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Jeg liker best denne typen. Kjøpte mitt for en billig penge på Lidl i England, og det har holdt i mange år.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 11:43   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Stativ i tre etasjer er veldig plassvennlige. Vi hadde et slik som eneste stativ i mange år. Av merker liker jeg Leifheit, de holder lenge.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 12:00   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Du har lov til å kjøpe deg et nytt toastjern som er slik du vil ha det, Malama.

Enig. De andre kan du gi bort.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 12:31   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Du har lov til å kjøpe deg et nytt toastjern som er slik du vil ha det, Malama.

Ja, men bærekraftig er det jo ikke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 12:31   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Enig. De andre kan du gi bort.

Joda, men det er neppe noen som vil ha det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 12:34   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg liker best denne typen. Kjøpte mitt for en billig penge på Lidl i England, og det har holdt i mange år.

Jeg har et som ligner litt, det rommer ikke all verden, det du liker til rommet nok litt mer, men det tar minimalt med plass, jeg liker det.

Vi har de klassiske sånne med to vinger man slår ut, vi har de trekkspillet, og vi har et som er kvadratisk med fire etasjer oppover. Det rommet mest , men er litt vinglete og lite i bruk.

Men mest av alt, alle varer og varer og varer selv om de er fra Europris, jysk, Ikea etc. Så rusta holder nok.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 12:40   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Ja jeg liker at det tar lite plass. Har ikke plass til sånn med vinger på vaskerommet, og det rommer nok for meg.
Uttrekkbar tørkesnor er et annet alternativ.
https://www.jula.no/catalog/hjem-og-...kesnor-009986/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-23, 16:21   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et bra tørkestativ for studenter

Jeg hadde fått noia om mor til en i kollektivet kjøpte tørkestativ til oss fordi det vi selv skulle kjøpe ikke var bærekraftig nok. La dem fikse selv!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no