Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-23, 17:05   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg tror at når man skal ha stort selskap er det kjekt med 2 stekeovner. Så blir spørsmålet, hvor ofte har du sånt selskap ? Jeg har en vanlig stekeovn og en kombiovn. Det hender jeg bruker begge 2 samtidig. Min kombiovn er micro pluss damp, men det er også ganske vanlig å ha micro pluss vanlig stekeovn i tillegg.

Når det gjelder uttrekkbare hele skap har jeg ett sånt spisskammerskap med 60 cm bredde, med 2 delbare hyller som trekkes ut når jeg åpner skapet. Jeg syns det har litt av ulempen til vanlig hyller, det blir noe som blir bak andre ting, og kan bli borte. I tillegg så gjør innmaten at volumet tilgjengelig er mindre. Jeg har tenkt at jeg heller ville hatt 40 cm skap med uttrekkbare hyller som jeg har i ferieleiligheten min i Spania. Og der blir ingenting borte bak. Men jeg har mere lagerplass i mitt 60cm skap her i Norge, og det er plass til mye. Og langt fra kaoset jeg har hatt i gamle skap med dype hyller.

Hm. Det skjønte jeg ikke helt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 17:24   #22
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har to stekeovner, men det er ikke så ofte vi bruker begge. Hadde ikke prioritert det om jeg ikke hadde hatt god plass.

Ellers mest mulig store skuffer istedenfor underskap.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 17:54   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi skal ikke ha noen underskap. Gleder meg til det!

(Utenom tre grunne skap mot stua, på baksiden/framsiden(?) av øya. Det blir finest akkurat der mtp fronter. Det er til vaser etc.

Et nytt spørsmål:

Det er tegnet inn 100 cm mellom benken under vinduet og øya. Damen i butikken sier det absolutt er nok. Hun anbefaler ikke mindre, men heller ikke mer.

Mannen «stresser» med at det er for lite. Han frykter at det blir trangt. Vi har plass til å øke, men hun i butikken mente altså at det ikke er nødvendig.

Jeg er også skeptisk til større avstand. Det kan bli for langt mellom øy (med koketopp) og benk (med vask) også.

Hva mener dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 19:23   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har 100 cm mellom skapvegg og øy. Det føles ikke trangt og det er mulig å passere hverandre der. Når oppvaskmaskinen er åpen går jeg bare motsatt vei rundt øya. Jeg lever godt med den løsningen. Kan hende 110 cm er enda bedre, men ikke noe vi tenker på.

Jeg skal finne frem bilder til skapløsningen jeg prøvde å beskrive.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 19:28   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Dette er tilsvarende innmat løsningen jeg har på mitt kjøkken for 60cm høyskap https://www.ikea.com/no/no/p/utrusta...mers-50515346/

Her er den jeg kanskje heller ville hatt 40 cm høyskap. https://www.kjokkenfronter.no/produk...-hoyskap-40cm/

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 20:58   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Har gått tur med matglad venninne med to ovner. Hun har alltid sagt at hun ikke ville valgt det igjen og bruker det mye mindre enn hun hadde trodd. Men hun sa at det heller ikke er dumt å velge det hvis vi har plass.

Ei annen venninne bruker to ovner mye i hverdagen.

Så jeg tror muligens vi går for to ovner.

Det rare er:
En «normal» stekeovn fra Siemens levert gjennom Drømmekjøkkenet koster rundt 15. To identiske blir dermed 30.

En kombinert stekeovn og mikro koster 33000 alene! Er ikke det en vanvittig stor prisforskjell?

Hadde egentlig tenkt å ha en liten og billig mikro inni et skap. Brukes kun til å lage havregrøt uansett.

Hva bør jeg velge?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 21:01   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Tusen takk, Meisje!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 21:48   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg måtte dobbeltsjekke avstanden en gang til, og vi har faktisk 110 cm. For å korte ned på avstanden bør man ikke ha dører på 60 cm som skal åpne mot hverandre. Dører på 40 cm bredde vil gå fint, og også skuffer. På kortenden av øya har vi 75 cm bare, mellom øy og vindu/vegg. Det er bredt nok til å gå normalt. Hvis noen står der og jobber, kan man passere bak, men da kommer man helt inntil hverandre, så det ville jeg ikke hatt der man vanligvis har arbeidssone. Som gangsone fungerer det helt supert, og mye bedre enn vi trodde på forhånd. Vi har valgt å ha det skikkelig romslig på den andre kortenden fordi det er gangsone mellom kjøleskap, kjøkkenøy, spisebord og stuedelen av allrommet vårt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 22:01   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Takk for god hjelp!

Har du vask og koketopp med gulv mellom da?

Vi har kun skuffer i det aktuelle området, men vurderer å øke til 110 cm nå.

Denne tråden var hjelpsom! (Blomstene er til alle!)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 22:16   #30
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg har både vask og koketopp på samme langside av øya. Vask, avrenningsområde, benk, koketopp, benk. Så ett eller 2 skritt imellom. Vår er 270x120, så utenom har vi kun høyskapsvegg. På øya har vi kun skuffer bortsett fra oppvaskmaskinen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 22:22   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Ok. Jeg er litt redd det blir mye søl med større avstand mellom vask og kok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 07:08   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg er veldig glad for at vi valgte å ha overskap. Jeg får litt mark, og ryggplager, av å bøye meg ned i de skuffene hele tiden. Ellers er jeg fornøyd med 90 cm koketopp, uttrekkbare løsninger i høyskap og hjørneskap, bred vask med uttrekkbar spylegreie, MASSE benkeplass og god plass til Kenwood og kaffemaskin, kule greier til krydder, kniver og whatsnot i skuffene, vegghengt komfyr, kjøl og frys ved siden av hverandre i full høyde. Vi totalrenoverte kjøkkenet for 3,5 år siden, og jeg blir fortsatt glad av å gå inn der.

Ja, også flere skuffeseksjoner som er skikkelig brede. Bestikkskuffen er 100 cm. Det er så praktisk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 07:24   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Supre tips!

Vi har ikke plass til overskap, altså ingen vegg å henge dem på. Høyskap på én vegg, vindu på én vegg og ellers åpent bortsett fra en halvvegg mot den ene delen av stuen. Åpent/halvøy mot den andre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 07:43   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har to ovner. En ekstra bred stekeovn og en kombo varmluft/damp. Bruker begge, men kan telle på en hånd gangene jeg har brukt dem samtidig. En holder. Har også to kjøleskap og to oppvaskmaskiner. Ville heller prioritert en av disse tingene i stedet for to stekeovnen. Veldig glad i skuffer under koketopp, en til redskaper og en til panner. Krydderskuff ved siden av der igjen er også gull. Har både koketopp og diger vask på øy. Genialt. Vi har også benkeplate i stein. Har stikkontakter på siden i stedet for oppå benkeplaten. Veldig fornøyd med det, og trenger ofte å bruke disse, for eksempel til stavmikser når jeg skal purere supper.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:06   #35
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har to ovner og bruker dem ofte. Den ene er kombi med micro.

Benkeplate som man kan sette varme ting direkte på er gull.

Vi har xxl størrelse på den ene modulen vår, og det gir veldig bra volum i skuffer, og bred benk.

90 cm koketopp er et av de beste kjøpene vi har gjort.

Utrekksbart høyskap er bra.

Skuff i skuff i de største skuffene (en litt mindre øverst i skuffen) gjør at ting ikke forsvinner.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:24   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Takk! Uvurdelige tips!

Liefje: Du er glad i å lage mat, ikke sant? Og én ovn er fint, sier du?

Jeg klarer ikke å finne ut av dette!

Særlig når en ekstra ovn med mikro koster 33000…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:47   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for god hjelp!

Har du vask og koketopp med gulv mellom da?

Vi har kun skuffer i det aktuelle området, men vurderer å øke til 110 cm nå.

Denne tråden var hjelpsom! (Blomstene er til alle!)

Jeg målte nå. Vi har 112 cm. Avstanden er bestemt av en verandadør. Jeg tror ikke jeg hadde følt det trangt om det av 12 cm mindre.

To oppvaskmaskiner klarer jeg ikke for mitt bare liv å finne nytten av. Det ville jeg bare ha brukt når jeg har stort selskap, men i sånne settinger er det ovn nummer to som er savnet, ikke oppvaskmaskin nummer to. Oppvask kan jo bare ta lengre tid, men ovnen som mangler den mangler der og da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:50   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Så snille dere er, alle sammen!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 09:01   #39
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg trodde vi fikk tilbud om dyr ovn med micro som kostet 8000,- Det blir jo ingenting mot tilbudet deres. Vi har micro stående på benken. Har ganske mye benkplass så det fungerer greit.

Skulle gjerne hatt bredere koketopp. Vi har 60 cm innebygget. Det går mye plass til innbygging så den er litt knapp når vi lager mye mat. Vi har løst det ved å ha en løs koketopp.

Jeg liker våre brede skuffer, må åpne færre ganger, synes jeg, når det er mye i den skuffen man først ser i. Hvis det gir mening.

Vi har sokkelskuff under ovnen. Der har vi ekstra plater og rist. Vet ikke helt hvor vi skulle hatt det om vi ikke hadde den skuffen.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 09:16   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Så spennende med nytt kjøkken!

Hvis dere bare er to voksne som skal bo der - når er behovet for to ovner?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no