Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-23, 09:40   #41
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg har et lite kjøkken i u-form med bare 110 cm mellom. Av og til er vi 3 stk som er der. En holder lager mat, en vasker noe og en lager et eller annet på benken. Trangt er det da, men vi lever fint med det.

Kjøkkenet vårt er fra Drømmekjøkkenet, det er snart 9 år siden vi byttet kjøkken. Jeg synes det har holdt seg veldig bra og det er funksjonelt i vår leilighet. Erfaring er at det er alltid for få stikkontakter og/eller at de er på feil plass.

Bred bestikkskuff, skille i skuffen med kasseroller slik at lokkene står stablet og ikke minst sokkelskuffen under stekeovnen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 10:10   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Uvurdelige tips!

Liefje: Du er glad i å lage mat, ikke sant? Og én ovn er fint, sier du?

Jeg klarer ikke å finne ut av dette!

Særlig når en ekstra ovn med mikro koster 33000…

Ja, veldig glad i å lage mat og har masser av middagsselskaper

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 10:26   #43
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hos oss er kjøkkenet i et eget rom, og vi ønsket ikke åpen løsning mot stuen.

Da vi pusset opp så kastet vi ut spisebordet som tok halve kjøkkenet, og har nå masse gulvplass + en "veggøy"/frokostøy med barkrakker i enden av rommet. Vi spiser uansett alle fellesmåltider i spisestua, og ville heller ha ekstra arbeidsplass og benkplass på kjøkkenet. Vi har også mye skapplass, slik at benkene stort sett er veldig åpne og ryddige. Det er så enkelt å holde alt fint og ryddig med den gode plassen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 11:50   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Så spennende med nytt kjøkken!

Hvis dere bare er to voksne som skal bo der - når er behovet for to ovner?

Nei, du kan så si. Godt poeng. Det må være i selskaper, da, kanskje. Besøk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 12:30   #45
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, du kan så si. Godt poeng. Det må være i selskaper, da, kanskje. Besøk.

Det finnes ganske mye man kan koble til for enkelthendelser. Vi har for eksempel i år brukt vår ovns-airfryer mye mer enn den vanlige ovnen. Det finnes også mange supre hybelkomfyrer som kan fungere som en ekstra (men litt lav) ovn ved behov (for eksempel denne her, som jeg tror er ganske standard bredde- og dybdemessig) og så flyttes tilbake til den boden du sa du hadde, når man ikke trenger den mer.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 14:04   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Takk for tips!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 14:44   #47
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

En gang… så skal jeg også få nytt kjøkken. Da skal ihvertfall jeg ha strykebord integrert og egen plass til kjøkkenmaskin så den ikke står på benken. Bor i leilighet så ønsker masse skapplass. Og skap som går helt opp til taket!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 16:44   #48
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Har aldri tenkt at vi burde hatt to ovner. Ikke noe vi har savnet.
Synes sokkelskuffer er supert. Vi har 4. En under vasken, brukes til avfallsposer. En til skjærebrett. En til kluter, oppvaskhåndklær og siste er under ovnen og brukes til kjevle og stekeplater/langpannekakeformer.
Vi har nok stikkontakter og har sånn søyle på benken. Brukes mye.
Vi har tjukk trebenkeplate som må beises og oljes innimellom. Neste gang vil jeg ha marmor benkeplate og grønt kjøkken. Synes det er lekkert.
Vi byttet i 2008 og er fortsatt fornøyd, utenom slitt benkeplate.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 17:54   #49
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg henger her og følger med. Vi bygger hus, og jeg har jo ikke brukt det nye kjøkkenet ennå - håper jeg får gjort det i løpet av mai.

Vi har gått for to ovner - de har ulik funksjon. Jeg liker å lage mat, og vi er også bare to voksne i nyhuset, men med potensiale for ganske mange gjester med våre totalt fire barn, diverse svigerbarn og barnebarn.

Vi har en tradisjonell stekeovn, og en grill/mikro. Jeg har u-lkøkken med delvis høyskap på en vegg og stor øy.

I kjøkkenet her vi bor nå har jeg komposittbenkeplate som jeg elsker, underlimt vask, avrenningsriller i steinplaten, og både skuffer og overskap. Jeg digger de overskapene, de er alle med ruglete glass og lys inni, og jeg har alt av dekketøy og glass og kopper i dem.

Jeg har ikke-integrert side-by-side-kjøleskap, det elsker jeg fordi det er sp god plass i det, så det skal vi ha i nyhuset også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 18:01   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Kan du fortelle mer om de ovnene, Pøblis? Og er det lov å spørre om pris? Jeg tok nemlig skrekken av den ovnen til 33 tusen…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 18:19   #51
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan du fortelle mer om de ovnene, Pøblis? Og er det lov å spørre om pris? Jeg tok nemlig skrekken av den ovnen til 33 tusen…

Jeg skal ha disse to:

https://www.elkjop.no/product/hvitev...SABEgJJzvD_BwE

http://www.de-dietrich.com/internati...waves-dkc7340a

Vi fikk 25% rabatt på alt når vi bestilte kjøkkenet. Vi betaler ca 35.000,- for begge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 18:28   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi betaler rett under 400.000,- for kjøkkenet og 30.000,- for monteringen. det er inklusive to ovner, Miele oppvaskmaskin, et smalt vinskap, dekton benkeplate med integrert vask og Quooker, integrert koketopp med avtrekk. (Bora - den er dritdyrt, håper den er verdt pengene.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 21-04-23 kl 19:30.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:07   #53
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har en stekeovn, og en mikro m/grill og stekefunksjon. Ikke så veldig ofte vi har bruk for to stekeovner, men veldig glad for muligheten til å bruke begge de gangene vi har behov for det.

Jeg er også veldig glad for at vi har fryseskap på kjøkkenet. Før vi pusset opp måtte vi i kjelleren for å hente frysevarer. Vi har en hel vegg med skap til taket - der er kjøleskap, fryseskap, stekeovn og mikro + skuffer under og skap over, samt to dype skap med innerskuffer til diverse. I det ene skapet kommer innredingen halvveis ut når du åpner skapet. J

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:14   #54
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg har et lite kjøkken i u-form med bare 110 cm mellom. Av og til er vi 3 stk som er der. En holder lager mat, en vasker noe og en lager et eller annet på benken. Trangt er det da, men vi lever fint med det.

Kjøkkenet vårt er fra Drømmekjøkkenet, det er snart 9 år siden vi byttet kjøkken. Jeg synes det har holdt seg veldig bra og det er funksjonelt i vår leilighet. Erfaring er at det er alltid for få stikkontakter og/eller at de er på feil plass.

Bred bestikkskuff, skille i skuffen med kasseroller slik at lokkene står stablet og ikke minst sokkelskuffen under stekeovnen.

Nå fant jeg også bildene fra Drømmekjøkken som viser omtrent slik vårt kjøkken ble. Vi har andre farger på veggene og mellom benk og skap.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Endelig kjøkken.jpg (14,5 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg Endelig kjøkken closeup.jpg (47,2 KB, 26 visninger)
__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 17:23   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Fint, Fersken!

Tusen takk, Pøblis!

Vi betaler litt over 350, men inkludert montering på 29. Dette er inkludert 25% rabatt på alt. Blandebatteri kommer utenom. Det er jo merkelig, mulig hun rett og slett har glemt å ta det med.

Vår koketopp med integrert vifte (kullfilter) kommer på 40. Den er fra Røroshetta.


Sist redigert av Hyacinth : 24-04-23 kl 17:31.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 18:22   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Mannen og jeg er dypt uenige.

Det rr tegnet inn 100 cm mellom øy og benk. Øyen er bare halvparten av benkens lengde, og jeg stresser ikke med det, men jeg kan gå med på å øke til 110. Vi dro spisebordet inntil nåværende benk for å få et inntrykk. 110 er mer enn nok. Mannen vil absolutt ha 120 og argumenterer for at man ikke vil kunne åpne skuffene helt ut på begge sider, og han maser om oppvaskmaskindøren og skuffer på andre siden.

ER det egentlig et problem? For da ville jo de kjøkkenbutikkansatte vite dette?

Dessuten tror jeg (skal dobbeltsjekke) at oppvaskmaskinen akkurat går klar av øya.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 18:32   #57
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg ville ihvertfall hatt plass til å gå forbi oppvaskmaskina når den står åpen.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 18:50   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg ville ihvertfall hatt plass til å gå forbi oppvaskmaskina når den står åpen.

Ja, det er det nok plass til.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 18:56   #59
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.252
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi kan passere når oppvaskmaskinen er åpen og åpne skapdøren på 60 cm på skapveggen samtidig. Da kan vi ikke passere, da tar man den andre veien rundt. Det er den store fordelen med øy kontra halvøy eller u-kjøkken.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 12:05   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Du har bare skuffer og oppvaskmaskindør som går mot hverandre? Skuffene går jo ikke ut 60 cm, hvor langt de går ut kan du sikkert få vite av kjøkkenleverandøren. Jeg målte hos oss nå og oppvaskmaskindøren går ut 62 cm hos oss. Jeg er enig i at oppvaksmaskindør og skuffer ikke bør kræsje om begge åpnes, men ellers er 110 cm ikke noe problem.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no