Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 23:02   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på by'n da jeg var 17 og han 18. Ahh, ung kjærlighet
I november hadde vi vært sammen i 15 år og neste år har vi vært gift i 10.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:12   #22
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Var på ungdomsdisko på 17.mai når jeg var 12 år. Han var tre år eldre, og vanvittig kjekk og sjarmerende. Fikk et kyss på kinnet av han og ble vanvittig forelsket ( en stund i hvertfall...) Så skulle jeg ta solarium tre år senere, og gjett hvem som var treningsinstuktør på helsestudioet der solariumen var? Joda, vi ble sammen kort tid etter og har nå vært sammen i 17 år.....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:16   #23
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på byen, nærmere bestemt på "Pasion Latina" (min kjære er latino). Det er snart 3 år siden.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:16   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg ble invitert på middag til en som helten bodde sammen med. Litt senere på kvelden kom helten hjem og da var det gjort. Det sa bare pang.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:17   #25
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

*****

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:30.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:00   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på jobb.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:28   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg har vel nesten den flaueste.
Vi møttes på Stena Saga.......

Når vi stod på terminalen (dro sammen med en venninne og mine foreldre..) så pekte jeg han ut for venninnen min og sa at han skulle jeg rote med (kline med altså). Og slik ble det til også gitt.
To dager etter at vi kom hjem igjen, besøkte jeg han og vi ble sammen. Jeg var nesten 18 og han 19,5 år.
Det var 17 år siden i april og vi har vært gift i 10 år.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:41   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg møtte min kjære på vår felles stampub.

Egentlig er det ganske snodig at vi ikke møttes tidligere enn vi gjorde, for vi brukte å frekventere en annen pub, før denne ble lagt ned. Jeg brukte å komme på den puben etter skoletid da jeg studerte. Tok en half-pint og leste avisa, før jeg dro hjem. Vi må omtrent ha passert hverandre i døra - jeg ut, og min kjære på vei inn - for han brukte å gjøre det samme etter arbeidstid.

(Det viste seg i etterkant at vi begge kjenner eieren av både puben som ble lagt ned - og han som driver den nye stampuben vår. Eh... betyr det at vi vanka mye på pub, tro?)

Uansett - den kvelden jeg møtte min kjære var jeg på byen med ei venninne. Det var sykt fullt på puben, og venninna mi og jeg hadde elget oss plass ved bordet til to gutter.
Guttene var komplett dust - og da de endelig gikk, var vi temmelig desperate etter å få erstattet dem med noen hyggelige folk.
Vi kikket oss rundt, og i en døråpning sto en kar vi kjente og pratet med et par gutter. Vi ropte på Ph... og ba ham komme og sette seg med oss.

Ph... tok med seg de to karene - og vi fant fort tonen alle sammen...
Ble sittende til lyse morgenen og drikke, skravle, le og ha det gøy. Jeg prata igrunn mest med en av gutta - en finnmarking som var god og full - stammet og mumlet... Jeg skjønte ikke et ord av hva han sa, men lo når han lo - og smilte når han smilte - vi ble perlevenner... og er det igrunn den dag i dag...

Mens jeg prata med finnmarkingen, snakket venninna mi med han andre gutten... og han var kjekk, han... søren ta venninna mi... enda godt han hadde dame...

Et par uker seinere begynte vennninna mi og jeg på dansekurs - Irish Set Dance - på stampuben vår. Gjett hvem som tilfeldigvis dukket opp på samme kurset!

Siden vi "kjente hverandre" fra før, ble det til at vi begynte å danse sammen vi fire.

Dama til "han kjekke" studerte i Australia... Australia er langt, langt borte...
Det tok ikke lange tiden før ting gikk som de måtte gå... og nå har min kjære - han kjekke - og jeg vært gift i sju år allerede.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:42   #29
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Mannen min var kameraten til mannen til venninnen min og vi møttes på en invielsesfest hos en annen kollega av dem og da var det gjort. Vi har nå vært sammen i 11 1/2 år og vært gift i 5 1/2 år.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:11   #30
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Han rett og slett bare fant meg.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:37   #31
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg møtte min mann i min mors bryllup.
Jeg var mamma`s forlover og hennes mann hadde han som ble min kjære til forlover.
Så var det mange telefoner i x antall mnd, før jeg flyttet fra Oslo og oppover i dalen.

Nå har vi vært sammen i 9 år og gift i 6 år og har to barn sammen.

__________________
Mamma til gutt f 95, jente f 00 og gutt f 05
Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:47   #32
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Mannen min traff jeg første gangen på den norske baren i Puerto Rico på Grand Canaria for ganske nøyaktig 10 år siden. Vi ble først sammen etter vi kom hjem igjen da, ikke noe tull på ferie. Han reiste med familien sin og jeg reiste med en vennegjeng.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:50   #33
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på grillfest hos min bror. Stakk en tur på byen senere på kvelden, og hadde vårt første kyss i bagasjerommet på en bil som kjørte oss hjem på naschspiel(skrives det slik?) ... Meget romantisk!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:53   #34
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Gjennom noen som passer for meg i Dagbladet... Før alle dateforumene på nett eksisterte. Vi har vært sammen i 10 1/2 år.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:55   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på byen. Vi hadde også felles stamsted. Vi ble først veldig gode venner, men så skjedde det liksom noe en kveld jeg var i fulleste laget. Og etter det har vi vært sammen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:56   #36
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Han kjørte hvitevarer for Elkjøp.. :skrape:

Men vi ble ikke sammen før rundt ett år etter vi traff hverandre første gangen. Var forelsket i hverandre, men ble liksom ikke noe da.

Det er 12,5 år, og fire barn siden.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:00   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

På lesesalen. :kortversjon:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:06   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

På byen.
Jeg var på byen med en kompis og han jeg deler hus med og han er bekjente

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:11   #39
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes på ishockeykamp.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:16   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg var 17 år invitert med en venninne på hummer- og krabbespising hjemme hos en i familien hennes. Dette var min kjære som var 22 og bodde svært idyllisk med utsikt over brygge og sjø. Det var første gang vi pratet skikkelig, men jeg har kjent han siden jeg var 12-13. Dette var sommeren 1994 som var en fantastisk flott sommer, så det ble mange turer til huset ved sjøen i tiden etterpå.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no