Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 11:33   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

At de hadde vært finere uten hår?



Hår er kult. ikke hår, langt hår, kort hår, bustete, glatt ... Alle er kule på håret for tiden. Bare ikke meg, og det er fordi jeg ikke har råd til å gå til frisøren. Dere som har sett håret mitt skjønner kanskje at jeg ser ut som en stor ulllball for tiden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 11:47   #42
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Ja, jeg har to. En del av meg kunne godt tenkt meg en til, men jeg har verken tenkt på motiv eller hvor, så det blir i allefall ikke med det første.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 11:50   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Har ikke, skal ikke ha.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 11:52   #44
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Nei. Jeg synes det er stygt.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:00   #45
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Nei, og jeg kommer aldri til å skaffe en.

Jeg kan synes det er fint, hvis det er flotte og forseggjorte tatoveringer. På ett menneske som virkelig kler det.
Men ikke på meg. Det er ikke min greie og jeg ville følt meg rar med en tattovering.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:16   #46
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Ja jeg har 14atk, den ene er ikke helt ferdig ennå... Hmm blir nok iallefall 1 til

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:17   #47
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Nei, og det er helt utaktuelt. Jeg syns det er stygt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:51   #48
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Nei, og det er alldeles uaktuelt for meg.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:55   #49
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Har en hai på høyre skulderblad. Den er rimelig kjedelig, egentlig. Skal ha flere, men vet ikke helt hva enda, så det drøyer nok en stund til.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:55   #50
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg har ikke, men er i ferd med å planlegge min første.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:58   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Det hender jeg tenker tanken. I fjor sommer var jeg ganske klar for å la det stå til, men da jeg lå på stranden og så på alle de tatoverte kroppene som gikk forbi innså jeg at det ikke var for meg. Jeg hadde nok ikke trivdes med det etterhvert. Så nå tror jeg det er skrinlagt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:07   #52
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Niks. Kanskje en dag, om jeg skulle komme opp med noe jeg både syns var tatoveringsverdig og jeg trodde kom til å kle meg.

Avataren din.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:08   #53
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Har ikke og kommer aldri til å få.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:09   #54
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

... og nei, jeg har ikke tatovering. Ingen prinsipielle og estetiske motforestillinger, forsåvidt. Det er bare ikke helt meg. :tabula rasa:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:18   #55
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

"Min kropp er mitt tempel og jeg vil ikke ha noe tagging på veggene."

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:27   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

"Min kropp er mitt tempel og jeg vil ikke ha noe tagging på veggene."

Jeg gikk for en diger piece i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:29   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.890
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Nei, og det er helt uaktuelt å få det.

Men det er bare fordi jeg ikke tør. Innerst inne et sted har jeg hatt lyst på ganske lenge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 14:21   #58
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg har to, vurderer en til.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 14:23   #59
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg trodde aldri jeg skulle ha meg tatovering, men nå er jeg ganske sikker på at jeg skal ha en likevel. Jeg vil gjerne ha navnet til jenta jeg har mistet, og kanskje avtrykket av hånda - hvis jeg finner noen som jeg stoler på og som greier å gjøre det så fint som jeg vil ha det. Vet ikke helt hvor jeg skal ha det, og derfor har jeg ikke gjort det ennå.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 14:30   #60
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Ja, jeg har to - men det vet dere kanskje!

Kunne godt tenkt meg flere, men har ingen konkrete planer.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no