Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[interiør] Hvordan er din stil?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-13, 11:28   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har det jeg vil kalle en tilfeldig stil

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:28   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har utviklet en allergi mot interiørblader og blogger. Det er jo det samme over hele fjøla - blanding av gammelt og nytt, noe industristil, noe femtitallsstæsj og noe spennende greier kjøpt på reiser rundt om i verden, noe arvet fra rike tanter og noe fra oi! IKEA, se så folkelige vi er!
Utrolig langt mellom det som er verd å lese i sånne blader, og utrolig langt mellom de som virkelig gjør noe spesielt og ikke bare tror de gjør noe spesielt.

Men jeg bryr meg jo absolutt om interiør og er opptatt av hvordan vi skal ha det hjemme.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:38   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har det jeg vil kalle en tilfeldig stil

Ja, det var en god beskrivelse av stilen hjemme hos meg også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:39   #44
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hadde jeg fått noe dyrt Georg Jensen hadde jeg byttet det, fordi jeg mener det sløsing å bare la det stå.

Hadde folk enda hadde vett til å legge ved byttelapp når de gir dyre bryllupsgaver, så. :finn.no:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:39   #45
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er bedre at jeg bytter det i noe vi faktisk bruker, enn at det blir stående å ta opp plass. Når man bor i en liten byleilighet har man ikke loft og kjellere som kan fylles opp med ubrukt stæsj.

Ja, jeg skjønner det veldig og har sett at det er en veldig utbredt tankegang, men jeg har aldri tenkt på den måten selv. Det var derfor jeg syns det var hyggelig å lese at Blå også fant verdier i gaver i egenskap at de var gitt som gaver, og ikke bare tenke på at det som ikke passer 100% inn med egen smak må gjemmes bort.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:41   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har utviklet allergi mot norske interiørblogger og blader. Men jeg titter innom et par svenske og amerikanske. Jeg liker egentlig blogger som ikke kun konsentrerer seg om en ting, det er litt begrenset hvor mye spennende man kan vise fra sitt eget hjem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:42   #47
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har utviklet en allergi mot interiørblader og blogger. Det er jo det samme over hele fjøla - blanding av gammelt og nytt, noe industristil, noe femtitallsstæsj og noe spennende greier kjøpt på reiser rundt om i verden, noe arvet fra rike tanter og noe fra oi! IKEA, se så folkelige vi er!
Utrolig langt mellom det som er verd å lese i sånne blader, og utrolig langt mellom de som virkelig gjør noe spesielt og ikke bare tror de gjør noe spesielt.

Haha! Ja, det stemmer på en prikk. Jeg kjøpte masse blader i en periode da vi pusset opp stua, og til slutt så visste jeg hva innholdet var før jeg hadde tatt bladet ned fra butikkhylla. Artiklene handler om en bemerkelsesverdig ensartet gruppe, og i omtrent alle de nordiske bladene så er innholdet helt klin likt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:42   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, jeg skjønner det veldig og har sett at det er en veldig utbredt tankegang, men jeg har aldri tenkt på den måten selv. Det var derfor jeg syns det var hyggelig å lese at Blå også fant verdier i gaver i egenskap at de var gitt som gaver, og ikke bare tenke på at det som ikke passer 100% inn med egen smak må gjemmes bort.

Jeg syns også gaver har en verdi i seg selv, uansett om det ikke er ting jeg ville kjøpt selv. Men det kommer litt an på hvem de kommer fra også. Jeg hadde ikke byttet ting fra barna mine, men jeg kunne byttet ting fra fjerne slektninger eller folk jeg visste ikke ville ta det personlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:42   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, jeg skjønner det veldig og har sett at det er en veldig utbredt tankegang, men jeg har aldri tenkt på den måten selv. Det var derfor jeg syns det var hyggelig å lese at Blå også fant verdier i gaver i egenskap at de var gitt som gaver, og ikke bare tenke på at det som ikke passer 100% inn med egen smak må gjemmes bort.

Samme her. Jeg var mye strengere på det der før, men med tiden har jeg blitt rundere i kantene og flere ulike ting får innpass. Vi er enkle å kjøpe interiørgaver til da, om folk spør. :servise og sølvbestikk:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:43   #50
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, jeg skjønner det veldig og har sett at det er en veldig utbredt tankegang, men jeg har aldri tenkt på den måten selv. Det var derfor jeg syns det var hyggelig å lese at Blå også fant verdier i gaver i egenskap at de var gitt som gaver, og ikke bare tenke på at det som ikke passer 100% inn med egen smak må gjemmes bort.

Vi har også interiørstæsj som vi har fått i gave og som vi ikke ville ha valgt sjøl, altså, men når noe er veldig langt fra det vi liker sjøl og jeg i tillegg synes det er vondt å se på, så vil jeg heller bytte det ...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:44   #51
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg har funnet opp en stil. Eller, mannen min, da.

Jeg vet sånn noenlunde hva jeg liker, men så kan jeg bli overrasket av noe jeg får i gave, og så får jeg det til å passe - i hvert fall for en stund. Jeg har aldri kjøpt et interiørblad, og hvis jeg skal ha blader med på flytur, så velger jeg typisk ikke det som reklamerer med at utgaven inneholder 20 sider kjøkken/stue/soverom-interiørtips.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:45   #52
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns også gaver har en verdi i seg selv, uansett om det ikke er ting jeg ville kjøpt selv. Men det kommer litt an på hvem de kommer fra også. Jeg hadde ikke byttet ting fra barna mine, men jeg kunne byttet ting fra fjerne slektninger eller folk jeg visste ikke ville ta det personlig.

Jeg innser at dette antakelig er et helt marginalt problem for meg. Det regner liksom ikke inn med gaver fra folk som ikke vet hva jeg liker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:46   #53
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har sånn stil som gjør at unger sier: æsj, hvorfor har dere sånne gamle møbler? (om sitte benken på kjøkkenet, fra 1787) og antikvitetshandlere får tårer i øynene og byr på kjøkkenbordet vårt
Søtest var han som bød oss 5000 kr for kjøkkenbordet

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:49   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, jeg skjønner det veldig og har sett at det er en veldig utbredt tankegang, men jeg har aldri tenkt på den måten selv. Det var derfor jeg syns det var hyggelig å lese at Blå også fant verdier i gaver i egenskap at de var gitt som gaver, og ikke bare tenke på at det som ikke passer 100% inn med egen smak må gjemmes bort.

Men jeg tror ikke det er så enten/eller som du framstiller det. Jeg har for eksempel en nisse som jeg har fått av Hiawatas oldemor. Den er absolutt ikke innenfor en stil jeg hadde kjøpt selv, men den er gitt med hjertet og vi setter den i hylla hver jul. Men når det er snakk om gaver det er meningen man skal bruke daglig syns jeg det er et poeng at det nettopp blir brukt, og ikke stuet vekk. Derfor syns jeg det både er miljøvennlig og praktisk å bytte slike gaver.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:52   #55
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Tja, jeg vet ikke om vi har en bestemt stil og hva den i så fall heter. Vi har flyttet for ikke så lenge siden, og skal pusse opp litt gradvis så vi får ting mer som vi vil ha det. Vi liker vel ganske reine linjer og har mange møbler i mørk brunt, gråbrun sofa og lyse vegger (som skal males en eller annen gang når vi har tid, men fortsatt lyst). Kjøkkenet vi har tenkt oss blir lyst og lys grått etterhvert. Jeg tror enkelt og relativt luftig kan beskrive det litt? Ekstremt lite dilldall og pyntegreier, og kun puter som tåler gulp Og så har vi en lekekrok som varierer i innhold og utbredelse, en lekegrind og en hengevugge midt i stuen. Og bøker over det hele. Ikke så strøkent, akkurat, men vi trives og er glade.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:11   #56
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Blanding av minimalisme og shabby chic. Mye IKEA og rene linjer på møblene, mens pynt og stæsj kan være både stramme linjer og shabby. Jeg har vel det de kaller "nordisk stil" med lyse farger i hvitt/beige/grå/lyst og hvitt treverk.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:21   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har utviklet en allergi mot interiørblader og blogger. Det er jo det samme over hele fjøla - blanding av gammelt og nytt, noe industristil, noe femtitallsstæsj og noe spennende greier kjøpt på reiser rundt om i verden, noe arvet fra rike tanter og noe fra oi! IKEA, se så folkelige vi er!
.

Enig. Nå leser jeg aldri interiørblader, men jeg har lest sånne interiørartikler i VG eller Dagbladet og de er jo like alle sammen, på akkurat den måten du beskriver. Booring.
Jeg går for "det bare blidde sånn"-stilen.
Det betyr at jeg fremme alle gaver jeg får (som jeg har plass til) -"det bare blidde sånn. "

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:21   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Vi har et gammelt hus som er dyrt å pusse opp og det går veldig langsomt fremover. Vi har en skandinavia møter England-stil, blyglassvinduer, smal gang med trapp, lyse furugulv og lyse vegger. Jeg liker best skandinavisk design i kombinasjon med teglstein, eik og en litt rufsete "slitt, men kvalitet" som preger gamle hus i England. Jeg liker kontraster.

Vi har det hyggelig, selv om ingenting ser ut som det kommer fra en katalog.

Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:29   #59
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg er veldig sikker på hva jeg liker. Jeg vil ha det enkelt,lyst, minimalistisk. Klarer ikke mye stæsj og ting rundt meg, skal lite til før jeg føler at det er rotete.
Har dessverre entendens til å falle for design og dyre ting, men erogså glad i Ikea.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:29   #60
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg er også lei av en del interiørblogger, det er spesielt de som endrer stil etter trender. Trender varer kort, men så lenge de varer ser det likt ut hjemme hos alle følgerne og det blir kjedelig. Plutselig har alle neonrosa tape på veggen, liksom. Og den greia med at man skal ha en eller annen unik dings man har kjøpt på en reise må jeg le litt av. For når alle skal ha en unik dings så blir det ikke så unikt, liksom. Men jeg synes det finnes interessante blogger der ute, det er noen som skiller seg ut.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no