Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har visst helt feil stil ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 19:05   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin74, her.

Vi har "nyoppussingsstil". Dvs. veggene er så slette og nye at vi ikke tørr slå en spiker for DA BLIR DET HULL I VEGGEN!!!! Spent på hvor lenge vi lever med menimalt på veggene....

Vi hang opp bilder etter et års tid. Det var deilig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:07   #42
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vårt hjem egner seg heller ikke for interiørbladene, for å si det sånn. Det er nok rett og slett litt preget av manglende interesse for møbler og interiørtrender (og kanskje litt gjerrighet). Vi har f.eks. en del furu fortsatt, hovedsakelig av latskap. Og så må det være litt farger!

Jeg er også litt gnien når det gjelder interiør, og det bunner sikkert i manglende interesse. Vår "stil" bærer preg av kjøkken og bad som vi ikke tar oss råd til å fornye, bare "lappe sammen" - det funker jo på et vis, arvede og rimelige møbler, og i det ser ut sånn også. Og det er helt greit for meg. Personlig er det i alle fall, til en viss grad.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:07   #43
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Enda en med "arvegods"-stil og "dette her blir sikkert et fint møbel hvis vi bare pusser og maler litt"-stil melder seg. I tillegg har vi ikke skjønt konseptet med å ha diskret farge på veggene og la interiøret være fargeklatter, så vi har et grønt rom, et gult rom, et blått rom, et rødt rom, et beige rom osv. Vi har ingen ambisjoner eller ønsker om å bli avbildet i noe interiørmagasin, hovedsaken er at vi trives, vi som bor her.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:08   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Syns det er fint med furu, jeg. Varmt og levende. Bjørk er finere, eik er helt greit, men furu fungerer bra.

Er for så vidt enig i det - jeg tenkte mest på alle "endelig er vi kvitt den grønne furusofaen vår"-innleggene jeg har sett på diverse fora. :fornøyd innehaver av nevnte møbel:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:12   #45
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Vi kastet furusofaen vår før vi flyttet, og det angrer jeg på. Den var arvet etter svigermor som hadde arvet den etter sin mor, men stoffet var fantastisk sterkt. Det manglet noen knapper, men ellers var det helt i orden. Stolene har vi ennå.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:18   #46
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Vi har ikke noe kataloghjem. :hehe:
Her er det meste arvet eller kjøpt brukt. Det bunner i at vi velger å bruke pengene på andre ting. Jeg syns vi har det koselig likevel, jeg. Den grønne velour-sofaen fra 60-tallet er snart moderne igjen, og veldig god å sitte og ligge i. Jeg nipser ikke så mye, da. Velger heller å overfylle hyllene med bøker, så der er det ikke plass til nips. Jeg leser noen interiørmagasiner, men det er helst for å plukke opp tips til småting. Det stedet jeg henter aller mest inspirasjon, er hos en venninne som har et skikkelig rikt innredet brukt-hjem. Hun er så kreativ, maler og snekrer og klarer å få de underligste ting til å skli inn i interiøret.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:23   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg har hverken "presangstil" eller "minimalistisk". En god mellomting?
Litt nytt, litt gammelt og litt slitt.

Jeg er møkk lei sofaene vi har.. men jeg orker ikke skifte ut nå. Venter noen år til barna er større, for da kan jeg kjøpe noe som er litt "finere".

Jeg kan godt legge ut bilder av huset mitt. Men må få tatt noen nye en dag.
Jeg er ikke flau over stilen vi har, selv om den ikke er sånn super gjennomført. Folk bor her, og det vises.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:28   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Åja, og så har vi "ungene har alt for mange leiker og vi gidder ikke rydde hele tiden"-stilen. Den er ganske gjennomført i hele huset.

Ah, ja. Hva var det Missa kalte det igjen? "Ikke Bonytt, men nærmere Ringo-katalogen", eller noe sånt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:29   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ah, ja. Hva var det Missa kalte det igjen? "Ikke Bonytt, men nærmere Ringo-katalogen", eller noe sånt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:36   #50
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Og jeg som trodde alle andre enn oss prioriterte å pusse opp.. Her bærer huset fortsatt preg av at vi ikke har bodd oss inn enda, over tre år etter at vi flyttet hit.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:44   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Og jeg som trodde alle andre enn oss prioriterte å pusse opp.. Her bærer huset fortsatt preg av at vi ikke har bodd oss inn enda, over tre år etter at vi flyttet hit.

Etter 10 år har vi fortsatt bilder på veggen i kun ett rom. Jeg har aldri ommøblert i hele mitt liv, for å si det sånn. Ikke vasket gardiner heller, slo det meg da jeg plutselig syntes stuegardinene var blitt litt grå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:44   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Og jeg som trodde alle andre enn oss prioriterte å pusse opp.. Her bærer huset fortsatt preg av at vi ikke har bodd oss inn enda, over tre år etter at vi flyttet hit.

Her og, definitivt!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:52   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg skulle gjerne hatt det litt mer stilfult hjemme. Vårt hjem er preget av Ikea og arvegods. Det er greit nok.

"Problemet" er at ingen av oss er særlig interessert i interiør (ei heller liker vi å bytte ut ting bare fordi noe blir moderne), så finnes sikkert mye bra løsninger vi kunne hatt hvis vi gadd å finne ut av det. Vi ønsker feks å bytte ut tv-benken, men hvor mange steder skal man gidde å sjekke før man kjøper en som passer bedre til resten av møblene? Skulle gjerne hatt en person som gjorde slik for oss.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:54   #54
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har aldri ommøblert i hele mitt liv, for å si det sånn. Ikke vasket gardiner heller, slo det meg da jeg plutselig syntes stuegardinene var blitt litt grå.

Ah, enda en som meg. Bodde 5 år sentralt i sentrum, og ble igrunnen sjokkert da vi skulle flytte og jeg kikket nærmere på kjøkkengardinene.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:25   #55
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Det er godt å høre at ikke alle har magasin-hus. Jeg er glad mange av dere minnet meg på at det viktigste er at vi trives her hjemme. Og det gjør vi jo, veldig. Det er akkurat passe rotete, kosete og personlig. Deilig

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:33   #56
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg er ikke spesielt stolt av hjemmet vårt. Det bærer preg av at vi har valgt billige løsninger i vente på bedre tider, og det ser muligens litt kaldt og upersonlig ut.
Men jeg velger å spare til de (litt dyrere) tingene vi ønsker oss, heller enn å bruke penger på masse nips bare for å få det til å se mer personlig ut når det egentlig ikke er den stilen vi ønsker oss.
Mannen min irriterer seg grønn over vår mangel på stil, men det plager ikke meg stort i hverdagen. Men jeg er ikke akkurat så veldig ivrig etter å invitere til besøk her hjemme jeg heller, når det ser ut sånn som det gjør.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:38   #57
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg har funnet ut at det handler ikke bare om min stil, det handler også om mannens stil. Og der kommer store høytalere inn i bildet

Men ellers har jeg en tendens til å kaste/pakke vekk og bytte ut .... Men det ser ikke ut som en bohus katalog her nej.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:09   #58
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Presangstil var eit godt uttrykk! Det preger mykje av både nips, kle og servise her, blant anna. Men møblane har eg kjøpt sjølv, om enn på eit strammare budsjett enn eg kunne ønska.

Me er neppe upåvirka av motene, men følger den heller ikkje særlig tett. "Magasinstil" passar oss liksom ikkje så godt, me blir neppe avbilda i noko magasin, me heller!

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:15   #59
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Her har vi utbyttingsstilen blandet med arvestilen. Noe arvet, noe fått fra andre som har byttet i nyere og finere ting. Det meste helt greit, men to (tidligere) rosa stresslesser kunne jeg gjerne ha klart meg uten...

Vi holder på å bygge, og jeg har lekt meg litt i viseno.no, og jeg ønsker at budsjettet holder til disse stolene i f.eks lilla:



Ja, og så har vi litt for liten plass.

Skulle gjerne ha sett bilder av de koselige hjemmene deres, jeg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:31   #60
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Jeg trodde vi hadde en passe avslappet og rotete stil med fokus på komfort og passelig rene flater,, men er litt i tvil etter at Lærlingen på knapt 4 år har latt slippe flere kommentarer i det siste

Sitat:

Oi, mamma, vi glemte jo å rydde på plass bilene før vi gikk, må vi bare forte oss hjem nå?

Med oppgitt og streng stemme:

Sitat:

Mammaaaa! Du skulle jo rydde vekk spillet mens jeg gikk på do, hva somler du med egentlig?

Engstelig stemme:

Sitat:

Tror du Aksel og de vil komme på besøk til oss da når det er så rotete i dag?



Ellers synes jeg godt om de fleste hjem som signaliserer at det bor noen der som koser seg sammen. Enten det vises ved at noen har gjort seg flid med å skape innbydende rom i fine farger eller ved at det flyter over av leker, familiebilder, spill og en gjenglemt hockeyskøyte.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no