Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 09:53   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Når jeg gir blod pleier jeg å drikke eplejuice underveis, kanskje kakao hvis det er kaldt og så toppe det med mer eplejuice etterpå. Jeg fyller på med Farris, vann og juice, men det går veldig greit, altså. Jeg har aldri løpt maraton, men jeg har jo trent lenge og hardt og løpt kortere løp, og hvis jeg prøver å gange opp slitenheten med tre-fire, så ville jeg allikevel ikke nølt med å gi blod i en krisesituasjon.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 09:59   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Så vidt jeg at skjønt er det mange barn som er hardt skadet, menge fler enn løpere. De er jo lavere mot bakken, og det er nok hovedsakelig familie og tilskuere som har stått nærmest der bomben gikk av. Dette er virkelig helt fryktelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:02   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så vidt jeg at skjønt er det mange barn som er hardt skadet, menge fler enn løpere. De er jo lavere mot bakken, og det er nok hovedsakelig familie og tilskuere som har stått nærmest der bomben gikk av. Dette er virkelig helt fryktelig.

Ja. jeg tror det var i møteområdet, så det var sikkert mange familier der som skulle møte "sine". Det står alltid masse familier i løypa, med "Go Mummy!/Dad!"-plakater. Når jeg skal løpe neste gang skal familien og ungene være med som heiagjeng.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:03   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Jeg vil tro at legene overvåker blodgivingen.

Dette er så forferdelig. Jeg har også en mann som løper maraton i ny og ne, og har selv stått der og heiet i mål. Av en eller annen grunn blir det så ekstra ... ondt, når de går etter denne typen arrangement. Helt apolitiske, familiepreget. Bare for å gjøre skade.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:06   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Ja, jeg antar at blodgivningen skjer i trygge former. Jeg ville vel uansett blitt avvist som vanlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:12   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Så grusomt alt sammen. Har en venn som kom i mål litt før det smalt. Heldigvis, han gjorde det bedre enn sitt forrige løp, og dermed unngikk han katastrofen. Tenker på alle de som er berørt av så meningsløse handlinger.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:16   #27
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Av en eller annen grunn blir det så ekstra ... ondt, når de går etter denne typen arrangement. Helt apolitiske, familiepreget. Bare for å gjøre skade.

Det er det jeg også tenker. Hvorfor et maraton? Hvorfor et arrangement som er alt annet enn politisk eller økonomisk motivert? Som bare handler om egen mestring? Hvem er det som er SÅ kjipe at de ønsker å ramme noen som er så grunnleggende uskyldig i hva det nå enn er disse teite menneskene er sinte på? Og hvordan i all verden kan man beskytte seg og samfunnet mot noe sånt? Hvor kommer alle disse sinte, gruffete, mørke trollene fra?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 10:20   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Slike ting får meg til å ønske at det finnes et helvete. Og at radikalister fra alle grupper kan få sitte der sammen i evigheten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 12:35   #29
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å følge nyheter (Boston) på nett?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Slike ting får meg til å ønske at det finnes et helvete. Og at radikalister fra alle grupper kan få sitte der sammen i evigheten.

:kunne ikke vært mer enig:

Egentlig kan vi godt plassere dem der med en gang. Sammen. Så kan de plage hverandre og ikke alle oss andre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no