Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-09, 22:56   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Du kan jo rødprikke, og se om vi bryr oss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 22:56   #62
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Jeg tror ikke jeg har mistet noen innlegg jeg. Betyr det at jeg er for sjikkeli serriøs å regne?

  Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 22:57   #63
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Hvorfor er det slik at noen har mistet så mange innlegg da?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 22:58   #64
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Fordi de har skrevet masse i tråder som har blitt arkivert.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 22:59   #65
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du kan jo rødprikke, og se om vi bryr oss.

Fnys. Hørte jeg myggen summe?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 23:16   #66
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.990
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Måtte dere modde med kløkt og visdom i deres virke som modder.

Husk å øve på moddevinking, den bør vel være litt sånn misseaktig.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 23:59   #67
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Innlegg? Vet noen hvor mange innlegg de hadde, altså?

Man har da en viss oversikt...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 15:08   #68
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Jeg lurer på om jeg noensinne kommer dit at jeg gir mer enn ett poeng per prikk jeg?

  Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 15:44   #69
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om jeg noensinne kommer dit at jeg gir mer enn ett poeng per prikk jeg?

Rart, jeg gir to poeng og har mye mindre i ryktepoeng enn deg.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 15:50   #70
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Du skal kunne gi mer enn ett, SF. Det var da vitterlig 1 pr 3000 innlegg her for litt siden. Maiden gir to fordi hun har vært medlem i over ett år.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 15:59   #71
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om jeg noensinne kommer dit at jeg gir mer enn ett poeng per prikk jeg?

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Rart, jeg gir to poeng og har mye mindre i ryktepoeng enn deg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du skal kunne gi mer enn ett, SF. Det var da vitterlig 1 pr 3000 innlegg her for litt siden. Maiden gir to fordi hun har vært medlem i over ett år.

Jeg gir fortsatt bare to. Det er ikke rettferdig.

  Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 16:54   #72
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Sitron - jeg vet det. Men det kommer bare ett uansett.
Jeg tror HP har lagt inn noe for at jeg ikke skal tro jeg er med i gjengen som skriver i de kule trådene jeg?

  Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 17:42   #73
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Du får spørre HP om han har endret hvor mange innlegg man trenger for å få poeng.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 18:37   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye moderatorer og oppdatering av innleggstellere

Det nedjusteres hver gang noen (les: Skilpadda) kommer opp i 10 poeng.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no