Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 20:35   #141
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, det synes jeg faktisk man bør tåle. Er det ikke det et diskusjonsforum er til? Og sitter det egentlig noen her og tror at alt de gjør, mener, har på seg, spiser, innreder med, kjører, osv, faller i smak hos alle andre? Det er neppe for tidlig for noen av oss å bare innfinne oss med at vi ikke kan tekkes alle, og at det i grunn er helt greit.

Synes man ikke dette er greit, så vil jeg påstå at diskusjonsforum på nett neppe er rette plassen for engasjement.

Jeg er enig med deg altså, men jeg synes ikke det er noen motsetning mellom å si hva man mener og å tenke gjennom hvordan man sier det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:38   #142
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er enig med deg altså, men jeg synes ikke det er noen motsetning mellom å si hva man mener og å tenke gjennom hvordan man sier det.

Det er det vel heller ingen som har påstått.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:40   #143
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men spørsmålet er egentlig om det er greit å snakke generelt om et tema så lenge man ikke kritiserer noen direkte selv om man vet at noen hører på som rammes av det som diskuteres.

Ja, som sagt, jeg synes det er helt greit. Klart man kan tenke gjennom hvordan man sier ting, men noen vil alltid bli "rammet." Jeg kan sikkert finne hundre tråder her med utsagn som kunne rammet meg på områder der jeg ikke er på mitt beste.
For det er faktisk ganske mange.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:53   #144
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg stiller meg laglig til for hogg. Jeg gjør antagelig alt feil, etter FP-standard. Jeg kan finne på å gå med svart skinnbukse, jakke fra Fretex, på søndagsgudstjeneste i en statskirkemenighet, uten å gidde såpass som å børste det hjemmeklippede, ustylede håret mitt, og med sminke fra Body Shop, og forlater da et hus med en relativt shabby innredning og uten en eneste rødvinsflaske, og i dieselbilen vår spilles lovsangs-cd'en som naboen synger på.

Du må prikke andre...osv. Du er bare rågod.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no