Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 23:43   #61
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg vet ikke helt. Utad er jeg nok som regel ganske 'pyntet', og går ofte i kjole, nylonstrømpebukser og pumps på jobb. Jeg bruker sminke og kan godt krølle håret. Jeg bruker også bukser, og de er smale nede og som regel mørke. Jeg liker sort veldig godt, men bruker også hvitt, rosa, vinrødt, marineblått og litt annet. Men en rendyrket klesstil, nei det vil jeg ikke si at jeg har. Men det som er 'hverdags' for meg, kan gjerne bikke over mot 'finkledt' for andre. Grensen min er litt annerledes. Jeg følger ikke noen spesiell mote egentlig, men velger det jeg mener passer meg, og liker det 'feminine' - uten at det blir søtt og nusselig.

Hva jeg går i privat/når jeg har fri/er hjemme, er derimot veldig annerledes. Da er det mer laidback, og mer kosete/sportslig. Men gjerne i fine farger. Liker farger!

Denne kan jeg signere synes jeg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 07:19   #62
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Tja, rendyrket og rendyrket. Jeg kler meg mye i kjoler og skjørt, og flere hevder at jeg går "pent kledd", men snitt og farger varierer veldig. Feminin (selv om jeg foretrekker sort foran rosa), konservativ og praktisk er vel noe jeg kan vedkjenne meg. Men ikke bumsete sekkeklær, jeg foretrekker for eksempel kjoler med markert liv.

Men dette er når jeg går ut av huset. Jeg tør nesten ikke å si det, men om vi koser oss hjemme for oss selv, liker jeg best å iføre meg en av mine to onepiecer. Styggeste og mest komfortable plagget! Onepiecene og crocsene mine blir nesten litt som de Se & Hør'ene jeg leser hos legen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 07:38   #63
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Jeg har ikke rendyrket stil, nei. Men jeg tror jeg er ganske gjenkjennelig i stilen,
og byr antakelig sjelden på overraskelser.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 07:40   #64
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Ha ha, ja; Frikuftslask.

Jeg går aldri i kjole hvis jeg ikke må. Buksene er cord eller jeans med rette bein/boot cut, løstsittende capris om sommeren. Ullsinglet og enten tynn fleecejakke eller hjemmestrikka ullgenser/jakke. Singlet eller t-shirt om sommeren. Barbourjakke eller ullkåpe i teal/turkis. Joggesko, chelsea boots, sandaler, flip flops.

Jeg er glad i farger og bruker mye blåfargene azur, teal og turkis. Lilla, rødt pluss litt grønt og litt rosa. Bruker aldri svart, grått, beige, gult eller orange.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no