Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine sko!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-13, 16:29   #121
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Mens vi snakker om kjerringsko: i dag har jeg svigermors ubrukte selskinnsstøvletter! Utrolig varme!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (111,7 KB, 50 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 17:10   #122
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har ikke gjort noe annet enn å trene i dag, så dette er eneste skoene jeg har gått ut på denne mandagen:



Nike Free Twist. Hadde nok aldri blitt den fargen om ikke svarte var utsolgt i min størrelse, men de vekker oppsikt, det skal de ha!

OI!! Ikke akkurat diskrete, men kule! Kjenner jeg fikk litt lyst på de der altså.


Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og har på desse inne på kontoret:

Veldig fine!

I dag har jeg disse på meg:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:26   #123
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

OI!! Ikke akkurat diskrete, men kule! Kjenner jeg fikk litt lyst på de der altså.

Jeg trøster meg med at om ikke jeg er sprek, så er hvertfall skoene det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:28   #124
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg trøster meg med at om ikke jeg er sprek, så er hvertfall skoene det.

Var de dyre? Er de beregnet for inne- eller utebruk? De ser jo helt latterlig gode ut (å ha på seg altså).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:46   #125
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Litt kaldere i dag, og da kommer de mirakuløst varme og gode vinterstøvlene fra Bronx fram i lyset:

Disse har jeg også - men det irriterer meg at Lille Vinkel sko skrev på nettsidene sine at disse var små i størrelsen. De ser helt grandiøse på meg og jeg burde bare SÅ hatt str 37.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:56   #126
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Disse har jeg også - men det irriterer meg at Lille Vinkel sko skrev på nettsidene sine at disse var små i størrelsen. De ser helt grandiøse på meg og jeg burde bare SÅ hatt str 37.

Å, virkelig? Pleier ikke vi å ligge ganske likt? Jeg prøvde 37, og de var for små - det er noe som nesten aldri skjer, siden jeg er mer en 36,5. Med tjukke såler og to par sokker (bruker dem bare i under minus 5, siden ullforet klør gjennom mindre enn to strømpebukser) er de romslige på en god måte. (På bildet hadde jeg tatt av meg stillongsen og var på vei over i småsko. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:56   #127
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Var de dyre? Er de beregnet for inne- eller utebruk? De ser jo helt latterlig gode ut (å ha på seg altså).

Jeg mener de kostet rett rundt 1000 kr. De er helt ufattelig gode å ha på, og især for meg som ikke gjør noe annet enn lette øvelser og mye bøy og tøy. Jeg tror nok de er beregnet på innebruk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 10:39   #128
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Jeg har kjole på for første gang på lenge, og dermed også mine lekre Sixtyseven-støvletter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 67.jpg (141,9 KB, 29 visninger)
__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no