Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 18:33   #21
Kristin74
Nybegynner
 
Kristin74 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 12
Kristin74 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?



Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg spurte naboen under her om det var OK om jeg feirer 30-årsdagen min hjemme i leiligheten, om en måneds tid (sa dato), og ba ham høre med kona også om det var greit for dem (barnas soverom er under kjøkkenet vårt). Eller sa jeg: om det passet for dem? Han svarte "åh, så hyggelig!" et par ganger. Etterpå var jeg jammen meg ikke sikker på om han oppfattet det som en invitasjon? Jeg kjenner dem ikke så veldig godt, men det hadde jo ikke vært noe i veien for å bli bedre kjent, så klart.
Men hva gjør jeg nå? Festen er jo ikke spikra, så hvis det blir noe av, må jeg uansett re-invitere dem...?

Kristin74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:36   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?



Lykke til! Hold oss informert om hvordan det går.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:58   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Kan du prikke meg adressen og datoen tror du? Jeg føler meg en smule invitert selv jeg. :har lyst til å gå på fest:

  Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:11   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Jeg gjetter at mannen har glemt å si det til kona, kommer på det i det han hører festen begynner. Uansett blir hun oppgitt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:13   #25
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:51   #26
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg gjetter at mannen har glemt å si det til kona, kommer på det i det han hører festen begynner. Uansett blir hun oppgitt.

Jeg tipper mannen tror at han er invitert uten kona og begynner å fikse seg for å gå ned alene da festen starter. Så blir kona et fly forbanna kjerringemne og dere og gjestene sitter som noen spørsmålstegn. :fjaser:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:04   #27
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

He he, hørtes ut som en kinkig situasjon. Vile enkelt og greit invitert dem på "ordentlig" når festen er spikret og kona er hjemme, jeg tror jeg.

Ser forresten for meg mannen gjøre seg i stand for fest uten å si noe til kona.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:12   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Send et nabovarsel og ingen invitasjon. Naboen vil skjønne at han misforstod og du kan spille dum.

Er det slemt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:14   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Kostelig. Virkelig. Tipper han sitter på et forum ettellerannetsted og er like forvirret.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:20   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Well done!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:20   #31
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kostelig. Virkelig. Tipper han sitter på et forum ettellerannetsted og er like forvirret.

Kona gjør det, tipper jeg. Han tenker ikke noe mer over det. Sånn ville det vært her i hvert fall.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:21   #32
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Send et nabovarsel og ingen invitasjon. Naboen vil skjønne at han misforstod og du kan spille dum.

Er det slemt?


Alternativt: naboen vil skjønne at han misforstod, og komme på besøk etter at kona har sovnet og gjestene dine gått hjem.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:38   #33
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kona gjør det, tipper jeg. Han tenker ikke noe mer over det. Sånn ville det vært her i hvert fall.

:iler til NM og sjekker Pinlige:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:10   #34
Lille Blomst
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 112
Lille Blomst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

__________________
Storesøster 2005 Mellomstemann 2007 Lillesøster 2008

Lille Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:11   #35
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:30   #36
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Skal jeg invitere hele FP i samme slengen, tro?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:42   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Er vi ikke invitert? Hvorfor startet du denne tråden hvis vi ikke er invitert?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:01   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Du spurte jo om det passet?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:05   #39
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Jeg VIL komme. :trasse:

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:21   #40
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Skal jeg invitere hele FP i samme slengen, tro?


Sitter klar med almanakken og lurer på hvilken dato jeg skal sette av... Jeg fikk ikke vært med på jul hos Knerten så jeg er klar for å ta inn igjen det tapte her!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no