Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når bør jeg sende invitasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 08:24   #21
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

De fleste vet jo om bryllupet, vi har jo fortalt det siden vi skal ha tema bryllup

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:25   #22
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

Vi ble invitert i bryllup i juli i fjor men fikk ikke gått siden vi allerede hadde lagt ferieplaner når invitasjonen kom.

Så send de ut så fort som mulig er mitt råd.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:28   #23
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

greit det høres ut som om jeg kan sende dem ut nå, sa får jeg begynne å skrive i kveld...

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:35   #24
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

De fleste vet jo om bryllupet, vi har jo fortalt det siden vi skal ha tema bryllup

Hvis de fleste allerede vet om dato for bryllupet, så bør det vel holde å sende ut invitasjon rundt påsketider?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:47   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

Opprinnelig lagt inn av Travolta, her.

Hvis de fleste allerede vet om dato for bryllupet, så bør det vel holde å sende ut invitasjon rundt påsketider?

Men hvorfor vente? Jeg har i hvert fall bestilt ferien min for et par måneder siden (og er bortreist 4. juli). Jeg vet riktignok ikke om noe bryllup jeg skal i i løpet av sommeren, men man kan jo ikke sitte å holde av hele sommeren fordi man kanskje blir bedt i bryllup.

Vi inviterte halvannen måned på forhånd, men vi hadde bare bryllupsfest for venner etter at vi hadde giftet oss i utlandet og festen fant sted i slutten av oktober.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 17:30   #26
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

Vi sendte ut rundt påske når vi giftet oss 07.juli.
Bedre å sende ut litt tidlig enn sent, folk bestiller ferie tidligere og tidligere og flere reiser utenlands enn før.

Søskenbarnet mitt skal gifte seg i juni, men det har ikke kommet invitasjon og heller ingen hint om at vi blir invitert, så her ble ferien bestilt uansett, og ja det kræsjer.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 17:33   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bør jeg sende invitasjon

Jeg trodde "skikk og bruk" var 3 mnd. Ville ha sendt de ut ganske snart ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no