Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hyttetur med venninner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 22:06   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Spørsmål

Hyttetur med venninner

Jeg fyller 30 år om 1 år å har planer om å leie en hytte for å tamed mine nærmeste venninner på tur. Blir vel 10-15 stk regner jeg med. Vi er spredd rundt omrking i hele Norge å nå funderer jeg på hvor jeg skal leie hytte?
Jeg har bursdag i mars og ønsker en hytte på fjellet en plass.

Noen som har tips?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:07   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Hovden, Lillehammer,Geilo eller Gol?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:10   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hovden, Lillehammer,Geilo eller Gol?


Geilo er vel rimelig dyrt vil jeg tro om man skal ha stor hytte.
Hovden har jeg aldri vært, vet du noe om prisnivå?

Takk for tips.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:20   #4
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Det er vel noenlunde det samme prisnivået. Du har jo et år på deg så du kan kanskje prøve å leie privat? Følge litt med på Finn, evt. sette inn annonse selv.

Vi leide på Rauland for noen år siden. Leide privat og kom ganske mye billigere unna enn om vi skulle leid organisert. Rauland er litt mer kronglete,men flott plass da.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 13:28   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det er vel noenlunde det samme prisnivået. Du har jo et år på deg så du kan kanskje prøve å leie privat? Følge litt med på Finn, evt. sette inn annonse selv.

Vi leide på Rauland for noen år siden. Leide privat og kom ganske mye billigere unna enn om vi skulle leid organisert. Rauland er litt mer kronglete,men flott plass da.


Derfor jeg ville være tidlig ute så jeg har god tid til å finne en fin plass.
Får bruke litt tid på å bestemme meg.
Takk for hjelpen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 13:36   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Firmaet jeg jobber i har hytte på Hovden og på Norefjell.
Det er fantastisk flott på Hovden, men ganske langt å kjøre syntes jeg.
Dessverre har jeg ikke så mye greie på priser, men ville tro at de stedene du nevner ligger nogenlunde likt prismessig.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:46   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.736
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Trysil kan være et alternativ.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:49   #8
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Geilo er vel rimelig dyrt vil jeg tro om man skal ha stor hytte.
Hovden har jeg aldri vært, vet du noe om prisnivå?

Takk for tips.

Går an å leie enkle hytter tilknyttet Hovdestøylen hotell med frokost og middag inkludert. Tror det koster rundt 1600 pr pers for en helg. Flere hytter kan jo være et alternativ hvis man er flere. Vet ikke størrelsen, men i hvert fall plass til åtte.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:53   #9
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Jeg ville gått for Lillehammer/Hafjell.
Der er det masse aktivitetstilbud, samtidig har dere Lillehammer-by om det skulle friste en jentegjeng.
Noe som passer for alle.
Har vært på SAS-hotellet på Lillehammer et paar ganger, og liker området veldig godt.
(Har vært på krim-weekend, kjempemorsomt …)

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 20:55   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyttetur med venninner

Vi er en vennegjeng på 14 som leier hytte ei helg i mars hvert år. Til nå har vi vært i Trysil, Stöten i Sverige (nær Sälen) og i nærheten av Flå i Hallingdal. Alle stedene har det vært 7 soverom. Skal se om jeg finner litt info.

Granbyn het det der vi var i Stöten. Det kostet ca. 20 000 svenske kroner for ei helg i 2008.
På Hallingmoen kostet det i år ca. 19 000 inkl. bruk av boblebad og vask av hytte.

Støtter ellers tanken om at det kan være greit å være i nærheten av en by, og da utgår disse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 17-03-09 kl 21:03.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no