Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skara sommarland i Sverige

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 07:26   #1
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Skara sommarland i Sverige

Noen som har vært der?

http://www.sommarland.se
Vi tenker å reise på campingtur til Sverige i sommer og må jo få med oss en park eller lignende. Har sett litt på Skara sommarland. Noen som har vært der med før og kan si litt om det er bra eller ikke.
Reiser to familier og har med oss barn fra 4-12 år.
Har også tenkt litt på Liseberg.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 08:26   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.508
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Vi var der i fjor sommar. Husker også eg var der som barn. Vi kosa oss veldig, og 5 åringen kasta seg uti det meste. 2,5 åringen fann også mykje ho ville vere med på. Dette sommarlandet er for aktivitet, dva. ikkje så mykje å sjå på, men masse (karusellar ol.) å vere med på.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:00   #3
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Var der flere somre for masse år siden (da var jeg vel 12-15 år) og syns det var helt fantastisk. Tante og onkel som jeg var sammen med, og som da var i 30-årene, hadde det også veldig moro. Verdt å besøke hvis man er i nærheten!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:07   #4
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Har vært både på Skara og Liseberg flere ganger.
Om sommeren ville jeg absolutt valgt Skara.
En super plass for alle synes vi. Kan anbefales på det sterkeste!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:13   #5
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Det høres jo lovende ut.

Noen som har bodd på campingplassen som ligger rett ved.? Er den bra eller blir det veldig stort og ståkete.

Har også sett litt på Krono camping som ligger et stykke unna, men som ser ut for å holde god standard. Tenker litt om vi blir værende flere dager så er kanskje det et godt alternativ og så kjøre derfra til Skara?

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:14   #6
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Kan noen fortelle meg hvor Skara ligger? Kommer ikke inn på hjemmesiden deres av en eller annen grunn

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:27   #7
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Får du åpnet denne?
http://www.sommarland.se/inforBesoket_hittaHit.php
Kart og enkel veibeskrivelse.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:36   #8
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Siden vil nok bare ikke åpne seg på min pc... Hvor i Sverige er det Skara ligger?

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:41   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Jeg var inne på nettsidene deres og fant absolutt ingenting om beliggenhet. Ikke helt bra.

  Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:46   #10
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Opprinnelig lagt inn av puselini, her.

Noen som har bodd på campingplassen som ligger rett ved.? Er den bra eller blir det veldig stort og ståkete.

Campingen myldrer av unger og da blir det litt bråk. Men det tok vel omtrent 2 minutter før ungene mine hadde funnet seg noen å leke med så det veide opp for lydnivået.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 09:48   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Står øverst i menyen.
"Infør Besøker" også "hitta hit"

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:33   #12
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Hey, dette var jo tråden jeg hadde tenkt å starte, jo!

Noen som har erfaring med å bo i stugene? Regner med at det er fullt overkommelig å få plass til 2 voksne og 2 barn på 16 m2?

Puselini: Har du fått med deg at det er 1000 kr i rabatt på to netter overnatting + to dager i parken hvis du bestiller innen 28. mai?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 08:00   #13
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Skara sommarland i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Puselini: Har du fått med deg at det er 1000 kr i rabatt på to netter overnatting + to dager i parken hvis du bestiller innen 28. mai?

Ja jeg har sett det, det er bare å få alle til å bli enige om at vi faktisk skal dit Jobber med saken.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no