Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du opptatt av merker??

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 21:11   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Jeg er ikke opptatt av merker, men elsker klær. Liker å bytte de ut ofte, og selv om jeg og mannen sikkert tjener bra, så har vi mye lån og jeg har derfor ikke råd til å se på designerklær. Shopper gjerne på H&M. Jeg synes man kan klare å se classy og unik ut med klær fra kjedebutikker, det gjelder å velge riktige klær og kombinere det på en måte som virker bra. Men det mener jeg sikkert fordi jeg ikke hadde gjenkjent en Chaneldrakt kontra en annen som ser stilig ut.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:20   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Jeg er ikke opptatt av merker, nei.
Men etter å ha lest noen tråder her inne har jeg vært nødt til å sjekke hva jeg egentlig har på meg.

Det eneste merket jeg har hatt noe forhold til er InWear. Det var etter at jeg fant en strikket jakke med råfin hals som jeg i et heldig øyeblikk fikk til å kopiere.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:21   #23
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Jeg er ikke opptatt av merker. Jeg kan ikke fordra klær og tilbehør med store logoer som Chanel, D&G osv. Innrømmer likevel at jeg blir tiltrukket av enkelte merker fordi designen gjennomgående er flott. NoahNoah er et merke som appellerer til meg, men dessverre så har jeg hverken penger eller kroppsform til å shoppe der. Finner mye ok på H&M istedet.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:24   #24
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Nei, det har jeg aldri vært.

Jeg er fornøyd bare jeg finner klær jeg liker og som er behagelige å ha på.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:28   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Ja, men ikke fanatisk. Synes det er deilig med dyre luksusplagg som gir en helt spesiell følelse å ta på seg, på samme måte som lekkert undertøy, en ny parfyme og en ny deilig ansiktskrem.

Men det betyr ikke at man ikke BARE går med det. Det viktigste er jo at det passer, ikke sant? Finner jeg et flott plagg som sitter perfekt så blir det glatt et favorittplagg selv om det er fra H&M eller Cubus - men det gir ikke samme deilige feel som et obskjønt dyrt luksusplagg fra yndlingsdesigneren.

Men man må ha råd til plagget, det er klart. Ellers får luksusfølelsen bismak av galle og ledsagende magesår, og det er det IKKE verdt!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:56   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Jeg er ikke opptatt av merker i det hele tatt. Det optimale i min verden er å kjøpe noe billig og så sprite det opp med symaskin/nål og tråd på egenhånd...
men ofte ender det med at jeg kjøper det billige og bruker det som det er.

Jeg er glad i noen klesmerker som koster endel - så jeg har litt merkeklær, men basisklærne mine er stort sett HM etc...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:33   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Nei, det sluttet jeg med da jeg var nitten.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 00:56   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, men ikke fanatisk. Synes det er deilig med dyre luksusplagg som gir en helt spesiell følelse å ta på seg, på samme måte som lekkert undertøy, en ny parfyme og en ny deilig ansiktskrem.

Men det betyr ikke at man ikke BARE går med det. Det viktigste er jo at det passer, ikke sant? Finner jeg et flott plagg som sitter perfekt så blir det glatt et favorittplagg selv om det er fra H&M eller Cubus - men det gir ikke samme deilige feel som et obskjønt dyrt luksusplagg fra yndlingsdesigneren.

Men man må ha råd til plagget, det er klart. Ellers får luksusfølelsen bismak av galle og ledsagende magesår, og det er det IKKE verdt!


Er blitt for evigt spolert av Angelique og hendes lekre plagg. Mitt skap er fullt av Angelique hand-me-downs. Når jeg så har fått meg noe som jeg er veldig glad for, googler jeg merket på internett og finner som regel en masse flere fine ting i samme stil.

Jeg vil også gjerne kle meg omhyggelig om morgenen, for så ikke å tenke på utseendet mere resten av dagen. Wardrobe malfunctions irriterer meg noe så enormt ! Derfor har jeg funnet meg noen merker som jeg vet er så godt designet og utført, at de kommer til å sitte som de skal resten av dagen. Mine plagg må også veldig gjerne holde til mere enn én tur i vaskemaskinen.

Morsomt nok bruker jeg ikke noen særlig dyre hudpleieprodukter (kosmetikken er igjen litt mere up-scale).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 08:54   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Jeg er ikke merkebevisst mht klær (dog er jeg glad i å kjøpe meg stilige ting), men jeg bruker stort sett dyre pleieprodukter og kosmetikk.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:21   #30
Torinn
Undrande
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 58
Torinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Er opptatt av at kle eg kjøper skal sitta fint og tola å bli brukt. Det har ofte ein samanheng med merket utan at det er merket eg er mest opptatt av.

Torinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:04   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av merker??

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg er ikke opptatt av merker, men elsker klær. Liker å bytte de ut ofte, og selv om jeg og mannen sikkert tjener bra, så har vi mye lån og jeg har derfor ikke råd til å se på designerklær. Shopper gjerne på H&M. Jeg synes man kan klare å se classy og unik ut med klær fra kjedebutikker, det gjelder å velge riktige klær og kombinere det på en måte som virker bra. Men det mener jeg sikkert fordi jeg ikke hadde gjenkjent en Chaneldrakt kontra en annen som ser stilig ut.

Jeg kan nok signere denne litt...

Jeg liker også å bytte ut ofte, og da har jeg ikke råd til dyre merkeklær. I tillegg driver jeg på å slanker meg.. så da kan jeg ikke bruke mye penger på klær som jeg uansett må bytte etter en mnd...

Jeg kjøper mye klær på HM, litt på Cubus, litt på B Young ...Og når jeg kjøpte støvletter, kjøpte jeg ikke dyre, fordi jeg vet at jeg bruker de ganske begrenset, samt at jeg sikkert vil ha nye neste år uansett

Men når det gjelder treningssko/tursko, kjøper jeg gode sko til 1000 kr +, fordi jeg må ha gode sko å gå/trene i..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no